יוסי אבוקסיס, ירדן שועה ודנילו אספרייה (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, ירדן שועה ונילו אספרייה (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | המטרה : השארת ירדן שועה

לא סתם קיבל ירדן שועה את סרט הקפטן באחד ממשחקי האימון. ברק אברמוב ויוסי אבוקסיס מעבירים לו מסר פשוט - המקום שלך כאן איתנו ואתה יכול להיות הסמל של בית"ר

פורסם בתאריך: 13.7.23 17:36

בית"ר ירושלים יצאה בשבוע שעבר למחנה האימונים בבולגריה, ואין לי ספק שעבור יוסי אבוקסיס המחנה הזה הוא מיוחד מאוד. בשנה שעברה, כזכור, אבוקסיס ובית"ר יצאו למחנה האימונים כמעט ללא קבוצה וללא שחקנים, עם סגל שרובו שחקני נוער. שנה אחרי אותו קיץ סוער בבית וגן, הקואץ' יצא עם סגל מלא, כשכאב הראש הכי גדול בשבועות האחרונים היה סביב התנהלותו של דנילו אספרייה, שנפרד מהמועדון לא לפני שירק לבאר ממנה הוא שתה עם ציוצים בלתי פוסקים נגד המועדון.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

עם כל הכבוד לאספרייה, עדיף להתעסק במי שיש סיכויים גבוהים להשאיר בבית וגן, ובעניין הזה ירדן שועה הוא השחקן שהכי חשוב להשאיר. לא סתם אבוקסיס ואברמוב נתנו לו את סרט הקפטן ברגע שאופיר קריאף יוצא החוצה במשחקי האימון, הם למעשה מעבירים לו מסר פשוט: אתה יכול להיות סמל בבית"ר, רוצים אותך כאן, המקום שלך איתנו.
לעניות דעתי, עדיף לשועה להישאר בבית"ר, להאריך חוזה עם הסכמה – כשתגיע הצעה טובה מחו"ל משחררים וכולם מרוויחים.
מבחינה מקצועית, בית"ר ערכה שני משחקי אימון בשבוע האחרון, כשהיריבה הבכירה יותר היתה אפואל ניקוסיה, ומולה בית"ר היתה תכליתית וניצלה את המצבים שהיו לה, כששועה מראה שוב עד כמה חשוב להשאיר אותו במועדון בכל מחיר. השילוב שלו עם פריידי ודור מיכה יכול להפוך את העונה של בית"ר, והטריו הזה יוכל לספק מספרים יפים.
מנגד, הבעיה של בית"ר היתה ונשארה משחק הגנה חלש. כפי שכבר כתבתי בעבר, בן ביטון הוא לא שדרוג. אני מקווה מאוד שאבישי כהן יישאר לעוד עונה לפחות. בית"ר חייבת להתחזק בבלם זר איכותי ובקשר אחורי אמיתי, אחד כמו קלאודמיר פריירה, שיודע לחלץ כדורים ויודע לתת פיזיות מאחור.
היכולת של מיגל סילבה במשחקי האימון, במיוחד נגד אפואל ניקוסיה, הדגישה עד כמה היה חשוב לממש עליו את האופציה. אני מקווה שכמו מורוזוב, גם סילבה יקבל חוזה חדש ל-3 שנים נוספות, כי הוא אקס פקטור של ממש.
מי שגנב את תשומת ליבי וחימם לי את הלב זה הקשר הצעיר היושלמי, עדי יונה. אני מקווה בשבילו שיקבל יותר הזדמנויות העונה ויוכיח כמה כישרון יש לו ברגליים. בראבו ילד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר