ברק אברמוב (צילום: אורן בן חקון)
ברק אברמוב (צילום: אורן בן חקון)

דעה | ברק, למה אתה מחכה?

הסגל של בית"ר צמא מאוד למספר חיזוקים לפני פתיחת הליגה וכל יום שעובר שלא נוחתים בבית וגן שחקני רכש פוגע במועדון. ברק, קדימה להתעורר!

פורסם בתאריך: 10.8.23 18:45

פתיחת העונה מתקרבת, והסגל של בית"ר עדיין לא שלם. למה ברק אברמוב מחכה?
כל יום שבו שחקני הרכש המיועדים לא מתאמנים בבית וגן פוגע בהכנה לקראת העונה החדשה. וכשזו ההתנהלות שנה אחר שנה, מדובר בכדור שלג שפוגע מקצועית במועדון. אחרי ההפסד המשפיל ל-10 שחקנים של פאוק סלוניקי בטדי בשבוע שעבר, הבטיח ברק אברמוב שיחזק את הקבוצה.
בית"ר משתוקקת לחיזוק. הסגל חלש ולא מאוזן להחריד. אחרי העזיבה של ניקולסקו ואספרייה, בית"ר חייבת שני שחקני התקפה בקליבר שלהם, ועוד קשר ובלם. הזמן לא משחק לטובת אבוקסיס. שאר הקבוצות כבר השלימו את הסגל, מתאמנות ורצות על המערכים, אבל בבית וגן עדיין לא יודעים מי יובילו את הקבוצה בצהוב שחור העונה.

אם לא מספיקה העובדה שבית"ר תחל את העונה במינוס ארבע נקודות, הרי שבניית סגל בשלב כל כך מאוחר גם הובילה להדחה לאירופה וגם עלולה להוביל לפתיחת עונה מגמגמת.
שמעתי את הטיעון של אברמוב והניסיון לחסוך בעלויות ולחכות לסוף החלון כדי להביא לפה שחקנים טובים שנפלו בין הכסאות ויפחיתו בדרישות, אבל המחיר כבד. אברמוב נוטה להחתים שחקנים לחוזה של שנה, מה שיוצר עוד בעיה, בדמות התעסקות חוזרת ונשנית בכל קיץ מחדש בסאגת הארכת החוזים והתמודדות עם הצעות מבחוץ.
כולי תקווה שהברון יעמוד בהבטחתו וינחית כאן זרים ברמה של אלה שעזבו ויותר מכך. הקהל של בית"ר שהצביע ברגליים בהמוניו בסיום העונה שעברה וגם בתחילת זו הנוכחית, מוכיח שהוא רעב מתמיד להצלחות. הצגות של הקבוצה על המגרש יביאו לטדי כמעט מלא מדי שבוע, ואברמוב יהיה המרוויח העיקרי. האם אברמוב ימצא את הג'וקר הזה?
מבחינתי הפרמטר החשוב הוא עבודת הסקאוטינג וההתאמה של השחקן למועדון מקצועית, אבל חייב ללמוד לקח מאירועי הקיץ ולשים דגש גם על האישיות של השחקן ולנסות למנוע מצב שאחרי עונה אחת הוא מבקש לעזוב את הארץ.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר