ברק אברמוב (צילום: אורן בן חקון)
ברק אברמוב (צילום: אורן בן חקון)

דעה | נכון לעכשיו, בית"ר נחלשה בצורה משמעותית

אספרייה ברח, ניקולאסקו נמכר, תומא רגל וחצי בחוץ ואפילו עם ירדן שועה העניינים לא פתורים, ואם זה לא מספיק בית"ר תפתח את העונה במינוס 4 נקודות. ברק אברמוב לא הגיב טוב לשינויים בקבוצה

פורסם בתאריך: 18.8.23 10:50

אנחנו נמצאים קצת יותר משבוע לפתיחת הליגה ולא רק שלא הגיעו שחקני הרכש בעמדות להם אנחנו זקוקים אפשר לומר בצורה חד משמעית שהסגל נחלש משמעותית מהשנה שעברה. לאחר הזכייה בגביע המדינה, הציפייה הייתה לשמור על השחקנים החשובים ולהביא חיזוק שישדרג את הקבוצה, אך חלומות לחוד ומציאות לחוד. לאחר ההבנה שאספרייה לא רוצה להיות פה וניקולאסקו רוצה להתקדם לליגה בכירה יותר, בבית"ר היו צריכים לדאוג שיהיו להם כבר מחליפים שהיו צריכים להגיע לבית וגן. גם הסיפור של תומא היה צריך להיחתך לכאן או לכאן כבר מזמן ובוודאי לא לחכות להחלטה כשבוע לפני פתיחת הליגה כשהנושא עדיין באוויר.

 

העזיבות של אספרייה וניקולאסקו יצרו חור בחלק ההתקפי. אם בשנה שעברה הפינה הזאת הייתה סגורה עם שלישייה התקפית מרשימה (כולל שועה) הרי שהעזיבות של הצמד כבשו ביחד 36 שערים ו-14 בישולים משותפים, הרי שהמשימה למצוא בשלב הזה שחקני רכש ראויים הפכה להות עוד יותר קשה.

גם אם יגיעו שחקני רכש, הסיכוי שהם יתחברו במהרה ויתאקלמו היא קטנה והעונה עלולה כבר לברוח.

ועכשיו נעבור לחלקים אחוריים יותר. בעיית הבלם ידועה לאורך כל הקיץ כשמצבת הבלמים כוללת כרגע את אוראל דגני, אדי גוטליב ועומר קורסיה, כאשר הבלם הטוב ביותר עד כה הוא בכלל הקשר אופיר קריאף. בית"ר זקוקה נואשות לחיזוק בעמדה הזאת ועם כל הכובד לאורי דהן זה לא מספיק.

גם עמדת הקשר האחורי נשארה מיותמת עד עכשיו וגם כן חייב להגיע חיזוק באופן בהול.

חשוב לזכור שבית"ר פותחת את העונה עם מינוס ארבע נקודות כשבנוסף מרחף מעלינו עונש הפחתת נקודות על תנאי – מבלי להלחיץ כמובן, פתיחה לא טובה של העונה ואפשר יהיה לומר שהעונה הסתיימה עוד כשהיא תהיה רק בחיתוליה.

פרט לדור מיכה לא הגיע הקיץ אף שחקן שיכול לשדרג את הסגל, כל השחקנים שהגיעו במקרה הטוב יכולים להיות שחקני סגל בבית"ר.בקיץ שבו הקבוצה שוברת שיא מנויים, מוכרת את אספרייה וניקולסקו ומצליחה למלא את טדי במשחק בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג, היה אפשר ומגיע לאוהדים רכש איכותי יותר ואפשר היה לצפות שבשלב בזה יעמוד לרשות אבוקסיס סגל הרבה יותר איכותי שיוכל להתחרות בליגה ובחלק העליון.

ובמעבר חד. בשבת הקרובה נפגוש בדרבי את הפועל ירושלים למשחק על המקום החמישי במשחקי הדירוג בגביע הטוטו, מה שיהיה גם משחק ההכנה האחרון לפני פתיחת העונה בליגת העל. בדרבי כמו בדרבי, לא משנה אם זה משחק אימון, גביע הטוטו או משחק ליגה, המטרה היא אחת: לנצח.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שי

    אנחנו נראה לאברמוב שהוא לא היה אוהד ביתר בחיים ולא אוכלים את החארטות שלו 12 אלף מנוי אנחנו נשאר בליגה גם בלעדיו הוא רוצה ללכת שיילך עכשיו אם הוא עוד רוצה שישאר לו סושיות בארץ כי בירושלים הוא בדרך לאבד את הגפניקה ויאללה סע נמאס לנו מכל התלאביבים שחושבים שהם יכולים להסתלבט עלינו

  2. יהודה

    טברמוב צריך. להציע את בית"ר למכירה, זה לא בשבילו קבוצת כדורגל, הוא רוצה שחקני על שיקבלו משכורת של אפסנאי, יאללה אברמוב שחרררר לא בשבילך מועדון בסדר גודל כזה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר