ברק אברמוב (צילום: אורן בן חקון)
ברק אברמוב (צילום: אורן בן חקון)

דעה | נקווה שזה לא מאוחר מדי

ברק, בית"ר היא לא בני יהודה, אי אפשר להעמיד קבוצה ברגע האחרון. אם היא לא תספק את הסחורה, אתה תאבד את אמון הקהל

פורסם בתאריך: 26.8.23 13:05

אחרי קיץ הבלהות שעובר על המועדון בדמות פירוק הסגל והפחתת ארבע נקודות, החלה ביתר בשבוע האחרון להתעורר סוף סוף ולהרכיב את הסגל שלה לעונה הקרובה, אך גם אחרי הארכת חוזה לשועה, החתמת קשר אחורי זר ואולי בלם נוסף וחלוץ שכנראה יגיעו, ספק אם כל אלו יספיקו בכדי למלא את החלל שהותירו העוזבים.

את הקיץ התחלנו עם סגל שזכה בגביע המדינה, עם חוליית הגנה יציבה, שחקני כנף מהירים וחוליית ההתקפה הלוהטת בליגה, סגל כזה שמספיק היה ללטש אותו ולעבות אותו מעט ואפשר היה לחלום על צמרת, אבל לאברמוב כנראה היו תכניות אחרות כשבמו ידיו הכניס את בית”ר למצוקה מקצועית קשה.

 

 

זה התחיל עם עסקת הטיעון המפוקפקת מול ההתאחדות במסגרתה הסכים לחטוף מינוס שלוש נקודות שהפכו לארבע, מה שקבר את הקבוצה עמוק במקום האחרון של הליגה עוד בטרם שריקת הפתיחה לעונה, זה המשיך עם אובדן השחקנים המשמעותיים בעונה החולפת ופירוק השלד מהעונה הקודמת כשבעיקר מורגש אובדן המהירות בסגל, שכל כך אפיין את משחק המעבר של בית”ר.

מכאן השאלה איך מתקדמים ובעיקר מה המטרות של המועדון לעונה הקרובה? אם המטרה היא לגרד את הפליאוף העליון מלמטה אפשר להגיד שאולי הסגל המתגבש יספיק לליגה החלשה גם ככה, אך ספק רב אם לכך ציפו האלפים שרכשו מנוי ואם לכך מצפים מאות האלפים ברחבי הארץ.

נכון, אף אחד לא מצפה מבית”ר להתחרות על תואר האליפות, אנחנו עוד רחוקים משם אבל אנחנו כן מצפים מבית”ר לבנות קבוצה תחרותית שתוכל להשיג מקום לאירופה, והחשוב מכל מצפים מבית”ר להראות גרף התקדמות מקצועי קבוע ולא דריכה במקום, בטח שאף אחד לא ציפה שהקבוצה תיבנה לאורך סוף אוגוסט בואכה ספטמבר.

אברמוב חייב יהיה להפנים לעתיד שמה שנכון היה לבני יהודה ולקבוצה קטנה לא נכון במקרה של בית”ר, אתה לא יכול למכור עשרת אלפים מנויים ולקבל תמיכה חסרת תקדים של הקהל ולהעמיד מנגד קבוצה בינונית שלא תספק את הסחורה בהתאם, אחרת אתה תאבד את האמון של הקהל שאגב כרגע נסדק במידה מסויימת ומצפה לשינוי גישה.

לסיום נקווה ונאחל שהקיץ הזה הוא חריג ולא הכלל, נקווה שלמרות הקיץ המזוויע הזה בית”ר של העונה תצליח בסופו של דבר לבנות את עצמה בצורה מספקת למטרות הנדרשות והכי חשוב שתייצר לנו הנאה מכדורגל ותחרותיות. נעשה ונצליח.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר