אלכסנדר דז'יקיץ', ספידי סמית' (צילומים: אורן בן חקון, הפועל ירושלים - האפליקציה הרשמית
אלכסנדר דז'יקיץ', ספידי סמית' (צילומים: אורן בן חקון, הפועל ירושלים - האפליקציה הרשמית

דעה | מכונה משומנת

הזכייה בגביע הווינר מראה כי המכונה המשומנת של דז'יקיץ' ממשיכה לעבוד ונראה שאט אט שאר החלקים מתחילים להתחבר. ספידי סמית'? הוא כל כך יעיל

פורסם בתאריך: 5.10.23 15:10

1.בעונה שעברה, במשחקי ההכנה שגלשו גם לעונה הסדירה, הפועל נראתה לא טוב. שלא נגיד רע. השנה החדשה הביאה עמה בשורה – המכונה משומנת. הדז'יקיצ'ים פתחו אותה עם גביע ווינר בארון (נחשב תואר או לא? תלוי את מי שואלים), וחשוב יותר, ההמשכיות עשתה את שלה ועושה רושם שהחלקים החסרים בפאזל, בעיקר בדמות השדרוג בישראלים, השתלבו היטב בקבוצה. יובל זוסמן, שנשטף לא מעט על ידי הסרבי במשחקי טרום עונה, נתן הצגה מול קבוצתו לשעבר. זוס, שחטף שריקות בוז וקללות מהצד הצהוב ביציע, נראה תחילה בהלם, אבל מהר נכנס לעניינים והשתיק את הצהובים עם לא מעט קלאס, שקט נפשי ושלשת קלאץ' במאני של המאני טיים. גם צ'צ'ה סוף סוף נראה כמי שמתחיל להבין את מקומו מתחת לסל בשיטת המשחק של הקואץ' ומראה ניצוצות מהיכולת שהביאה את הפועל לרדוף אחריו בשני הקיצים האחרונים.
מי שעדיין לא נראה מחובר לקבוצה הוא ברינטון למאר. אז נכון, גם לברנדון בראון, לקח לא מעט זמן להתחבר לשיטה של דז'יקיץ וצריך לתת לו את הזמן להיכנס לעניינים, אבל כרגע שלמאר על המגרש, משהו תקוע במשחק והוא נראה כמי שלא איתנו. מי שהסתכל לעבר הספסל של הפועל במשחק הגמר, יכול היה לראות את הצרחות של הסרבי לגארד, שבמשך כמה דקות לא הפסיק לחטוף מהסרבי. יעזור? לזוסמן זה עזר.

2.מה כבר לא נאמר על ספידי סמית'. מכדרר למוות, לא כשרוני, מפוזר ומאבד כדורים. אבל איך שלא תהפכו את זה, הוא כל כך יעיל. ווינר. לא מאמינים? תשאלו את לורנזו בראון, שהרסטות של הרכז באות לו בסיוטים. כבר עכשיו אפשר לומר שהרכז הפך להיות המנהיג של הקבוצה. עד כדי כך, שכאשר הוא על המגרש יש קבוצה אחת, כשהוא יורד לנוח אנחנו רואים קבוצה אחרת לחלוטין, ולא במובן הטוב. הפועל נראית כמי שלא יכולה בלעדיו וזה מדגיש עוד יותר את המחסור ברכז מחליף.
3.סופ"ש סוער עבר בגזרת האוהדים. הרשתות החברתיות סערו, נכתבו מילים קשות נגד הגוש המעודד שהחליט להחרים את משחק הגמר. זכותו של כל אחד להחליט אם למחות בבית או למחות עם שלט ביציע. לטעמי, המלחמה הזו לא מלחמה שלנו. לא זכור לי שאוהדי הקבוצות, ביניהם גם אוהדי הפועל ת"א, עמדו לצידנו כשהיינו צריכים ולא חסרות דוגמאות – כשקיבלנו מכות בגמר הגביע ההוא בנוקיה או כשדני קליין הוריד את הפועל מהפרקט במשחק נגדם ושלא נדבר על הגמר שלא היה.
בסוף, אותם אוהדי הפועל ת"א לא החרימו את משחק הכדורגל נגד בית"ר כמה ימים אחרי, כאשר הנהלת הקבוצה שלהם עוד צייצה שהזכייה שלנו בגביע ווינר היא בכוכבית. מישהו אמר סולידריות?
בפעם האחרונה שהפועל הניפה את גביע ווינר, היא המשיכה לזכייה בגביע ורק נגיף ארור, עצר אותנו מעונה היסטורית. נקווה שהקרע שייתכן ונוצר בין ההנהלה והאוהדים שהגיעו למשחק לבין הגוש המעודד וגרורותיו יתאחה וכי אנחנו בפתחה של עונה בה אפשר ללכת בה עד הסוף בכוחות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר