ירדן שועה, מיגל סילבה (צילומים: אורן בן חקון)
ירדן שועה, מיגל סילבה (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | בשנה הבאה בירושלים הבנויה

נדמה שבית"ר בדרך הנכונה להישאר ליגה, מה שאומר שאפשר כבר לפזול אל עבר העונה הבאה ולשם כך חשוב מאוד להשאיר את ירדן שועה ומיגל סילבה תחילה

פורסם בתאריך: 11.4.24 17:40

יותר מ-10 שעות של כדורגל, וספק אם אפשר להגדיר את מה שהאדומים עושים כדורגל, יש ליוסי אבוקסיס בהפועל תל אביב בלי שער אחד לרפואה. שבעה משחקים, 0 שערים.

האמת, כבר מרגיש קצת נואש להזכיר אותו כל הזמן, אבל אני חייב להכות על חטא. לפני כמה שבועות האמנתי בלב שלם שהעזיבה של אבוקסיס היא אסון לבית"ר, שהרזומה של ברק יצחקי לא מתאים להציל את בית"ר מעצמה – ושהמועדון בדרך הבטוחה מטה. התבדיתי, כולנו לא האמנו. אבל אלמוג כהן הביא את משחק הלחץ ואיכויות הכדורגל מאירופה, יצחקי הביא את ההתלהבות והאמונה והתוצאה מרשימה ומרהיבה.

 

 

איש החודש, על המגרש, הוא מעל לכל ספק דור מיכה, ולא בכדי גם הליגה כולה מכירה בזה. קשה להאמין שעד ההגעה של יצחקי וכהן, מיכה לא נספר בסגל הבית"רי. עוד כובע, טעים ומתוק, שנאכל בשמחה.

היום אפשר לנשום לרווחה, ולמרות הגזרות שמגיעות מבית הדין של ההתאחדות, נדמה שבית"ר בדרך הנכונה להישארות בליגה, וחשוב מכך – להתחיל הכנה מיטבית ואיכותית לעונה הבאה. הביקורת על ההתנהלות של ברק אברמוב בקיץ עדיין עומדת בעינה, ולמרות שיא המנויים הסגל הבית"רי נבנה בצורה רעועה, חלקית ואקלקטית. שחקנים נאספו מכל עבר, בלי תכנון ובלי תחכום.

הקיץ הזה הוא זמן לתקן. קודם כל, ולמרות הכל, בית"ר חייבת לעשות הכל כדי לשמור על ירדן שועה. 10 שערים ו-7 בישולים, בעונת שיא מבחינתו, שבה סחב את בית"ר על הגב. שועה אמנם מבוקש בחו"ל, ולפי הפרסומים רוצה איחוד האמירויות, אבל לבית"ר יהיה מאוד קשה להחתים שחקן שיכול לכבוש את הליגה ולהתמודד על מלכות השערים.

חוץ מזה, בית"ר חייבת לחזק את באופן משמעותי את ההגנה. למעט מיגל סילבה, שלמרות חוסר יציבות לעיתים הוא עדיין שוער ראוי ואיכותי, החולייה האחורית מקרטעת ולא יציבה. אפשר לקבל המשך מתן אמון בדהן ומורוזוב, אבל ברור שבית"ר זקוקה לבלם ברמה גבוהה ומגן ימני איכותי, חרף הפעלתנות של זסנו. מי יודע? אולי הירידה במעמדו של אבישי כהן היא הזדמנות להחזיר בית"רי לבית"ר? חוץ מזה, בית"ר זקוקה לחלוץ זר יציב ולקיצוני שיודע לייצר מצב – והשאר, חלום.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר