סלובודן דראפיץ', בני בן זקן (צילומים: שרון בוקוב, אורן בן־חקון)
סלובודן דראפיץ', בני בן זקן (צילומים: שרון בוקוב, אורן בן־חקון)

בבית"ר מחמיאים: "ההצלחה של נתניה היא הרבה בזכות סלובו"

מחר, שני, תשחק בית"ר נגד מכבי נתניה (21:00 באצטדיון טדי) ובבית וגן מחמיאים ומתגעגעים למאמן שהוביל את בית"ר לפני שנתיים למקום השלישי

פורסם בתאריך: 15.10.17 14:42

עם מאזן נקודות זהה אבל עם מומנטום שונה לגמרי יעלו מחר (שני, 21:00) בית"ר ירושלים ומכבי נתניה למשחק המרכזי של המחזור השביעי בליגת העל. בית"ר ירושלים, עם בני בן זקן על הקווים (במשחק בכורה בטדי), מגיעה אל המשחק הזה אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון (שתי תוצאות תיקו והפסד במחזור הקודם לבני סכנין), כשמנגד נתניה מגיעה לאחר שני ניצחונות (שבהם השיגה מאזן שערים מצוין של 0:7) וכשהיא במקום השני בטבלה.

הפיקנטריה במשחק הזה תגיע מכיוונו של סלובודן דראפיץ', המאמן של הקבוצה מעיר היהלומים, שהוביל את בית"ר לפני שנתיים לעונה מצוינת שהסתיימה במקום השלישי ובכרטיס למוקדמות הליגה האירופית, אך למרות זאת לא זכה לקבל מאלי טביב חוזה לעונה נוספת.

למרות העונה המצוינת בבית"ר, מקום שלישי, כאמור, עם 18 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו, 12 הפסדים ויחס שערים של 37:46, דראפיץ' לא קיבל קבוצה בליגת העל אך הוא הצליח לחזור לבמה המרכזית תוך עבודה קשה ומאומצת במכבי נתניה, שאותה הוא קיבל בליגה הלאומית ועם מינוס 9 נקודות שהופחתו ממאזנה בעקבות הליך פירוק שעברה הקבוצה עונה קודם לכן.


טביעת האצבע שלו מורגשת - דראפיץ' (צילום: ניר קידר)

טביעת האצבע שלו מורגשת – דראפיץ' (צילום: ניר קידר)


המאמן הסרבי המצוין סחב, כידוע, את נתניה לעונה נפלאה בליגה הלאומית – 22 ניצחונות, 13 תוצאות תיקו ורק שני הפסדים – וכמו בבית"ר, נתניה שלו שיחקה כדורגל אטרקטיבי וסיימה את העונה עם 80 שערי זכות ועם הכרטיס לליגת העל.

ומי שחשב שבליגת העל צורת המשחק תשתנה, מקבל בינתיים את ההוכחה שכדורגל התקפי הוא הדרך של המאמן הסרבי, כשאחרי שישה משחקים לנתניה מאזן כיבושים השני בטיבו בליגה (15, ביחד עם בית"ר), כשרק הפועל חיפה כבשה יותר (16, אך עם משחק עודף).

בזמן שסלובו, כך הוא מכונה בבית וגן, עשה חיל בעיר היהלומים, בית"ר חוותה עונה פלוס לא פשוטות בכלל. רן בן שמעון, שהגיעה במקום דראפיץ' ועוזרו שי ברדה, פוטר באמצע העונה שעברה, ומאז תחילת העונה הנוכחית עברו בבית"ר כבר שלושה מאמנים – שרון מימר, אלי כהן וכעת בני בן זקן (כשבין לבין גם גיל לבנדה עמד על הקווים כמאמן זמני).

ואם תהיתם, אז בבית וגן יש בהחלט מי שמתגעגע לסלובו ולברדה. "כשסלובו ושי יגיעו לטדי עם נתניה כולם יראו את ההבדלים בין קבוצה מאומנת לבין קבוצה לא מאומנת", טוען גורם בבית"ר בשיחה עם "כל העיר". "יכול להיות שאנחנו ננצח, כי יש לנו יותר כישרון, אבל אפשר לראות שמכבי נתניה קבוצה מאומנת שמשחקת כמו מכונה וזה פשוט מדהים. נתניה של היום משתמשת באותה שיטת משחק שהיתה בבית"ר תחת סלובו ושי, משחק לחץ על כל המגרש, ככה שבהחלט אפשר לראות טביעת אצבע של מאמנים וההצלחה של נתניה היא הרבה בזכות סלובו ושי".

גורם שני בבית"ר מציין כי "סלובו ושי מכירים אחד את השני כבר שנים, הם עובדים בשיתוף פעולה עיוור ולא סתם נתניה מצליחה. סלובו ושי הם אלה שהנחילו בבית"ר את המערך של שלושה קשרים באמצע, שיטה שכבר עונה שלישית מוכיחה את עצמה. הם עשו בבית"ר עבודה נהדרת. הם לבטח משופשפים יותר מהצוות שיש לנו כיום – בני בן זקן וגיל לבנדה – שעדיין לא מכירים מספיק אחד את השני".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר