מודי מאור, מאמן הפועל ירושלים (צילום: שרון בוקוב)
מודי מאור, מאמן הפועל ירושלים (צילום: שרון בוקוב)

מאור ראשון: הפועל ניצחה את ליטקבליס 81:93

ריצ'רד האוול, ג'רום דייסון וקיילין לוקאס הצטיינו ונתנו למודי מאור ניצחון בבכורה האירופית שלו כמאמן: "השחקנים מאוד מחויבים וזה לזכותו של מודי"

פורסם בתאריך: 15.11.17 22:23

זה היה רחוק מלהיות מושלם ולא היה קל בכלל, אבל בסופו של דבר הבכורה האירופית של מודי מאור כמאמן הפועל ירושלים הסתיימה עם ניצחון – 75:88 מול ליטקבליס פוניבז' הליטאית, ושיפרה את מאזנה ביורוקאפ לשני ניצחונות מול ארבעה הפסדים. עוד יותר חשוב – האדומים שיפרו במעט את מצבם בבית והם רחוקים מלוותר על עלייה לשלב הבא במפעל, למרות שהם לא הצליחו למחוק את ההפרש מהמשחק הראשון מול הליטאים (שניצחו במחזור הפתיחה 86:72).

ריצ'רד האוול הוביל את רשימת הקלעים של הפועל ירושלים עם 19 נקודות, ג'רום דייסון תרם את המנה השבועית שלו – 18 נקודות, שאליהם הוסיף 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. הגארד החדש קיילין לוקאס היה נהדר עם 16 נקודות ו-3 חטיפות, כשגם סטראטוס פרפרוגולו (14 נקודות) ואלן אומיץ' (10 נקודות ו-10 ריבאונדים) השיאו תרומה נאה.

ערב התקפי מצוין - האוול (צילום: שרון בוקוב)

ערב התקפי מצוין – האוול (צילום: שרון בוקוב)

מנגד, גם חילופי המאמנים לא הועילו לליאור אליהו, שאמנם קיבל קצת יותר דקות ממודי מאור – 11:32 – אבל סיים עם 0 נקודות מאכזבות. בר טימור הפצוע בברכו לא שותף, ואילו טרנס קינזי, ששוב סובל מכאבים בגבו, הוגבל ל-10 דקות בלבד.

"יש שינוי בקבוצה והאווירה הרבה יותר טובה וחיובית", אמר גורם בהפועל עם סיום המשחק. "השחקנים מאוד מחוייבים וזה הרבה לזכותו של מודי כי הם מאוד מחוברים אליו. יותם הלפרין עוזר לו המון והוא היום הרבה יותר מקפטן, המשמעות שלו עלתה ולאו דווקא על המגרש. הוא לגמרי העוזר של מודי".

גורם שני הוסיף: "אנחנו בחיים, אבל הדרך עוד קשה ונצטרך לנצח במקומות לא פשוטים כדי לעלות. נצטרך להשתפר, בעיקר הגנתית כדי להתקדם. מאמינים שרוברטס יעזור לנו היכן שאנחנו צריכים. סטרטוס וקיילין היו מצויינים".

קל, כאמור, זה לא היה והפתיחה, כמו במרבית המשחקים של הפועל ירושלים העונה, היתה לא טובה, והקבוצה נקלעה לפיגור מיד בהתחלה כשהיא סופגת 14 נקודות בארבע הדקות הראשונות של המשחק, אלא שאז האדומים ברשות ריצ'רד האוול התעוררו והובילו למהפך – 20:28 להפועל בסיום הרבע הראשון. הליטאים מצידם לא ויתרו וניסו לחזור למשחק ברבע השני, אלא שהאוול ודייסון דאגו להשאיר את היתרון אצל הפועל ירושלים – 42:44 במחצית.

עוד משחק טוב מאוד - דייסון (צילום: שרון בוקוב)

עוד משחק טוב מאוד – דייסון (צילום: שרון בוקוב)

את הרבע השלישי פתחו שחקני ליטקבליס עם הגנה חזקה והצליחו לעצור את הפועל על 7 נקודות בלבד ב-7 הדקות הראשונות, כשהאדומים מחטיאים בלי סוף ומכל מקום, בדרך ל-63:52 לליטאים. אלא שאז לוקאס התעורר, דפק שלשה חשובה והחל במסע ההתאוששות של הפועל שהציגה גם הגנה חזקה עד לסיום הרבע השלישי שהסתיים ב-63:60 לליטקבליס.

הרבע האחרון היה כולו של הפועל כשלוקאס דייסון ואומיץ' (עם כמה ריבאונד התקפה חשובים) מריצים את הפועל ליתרון דו ספרתי. האדומים המשיכו ללחוץ עד לשנייה האחרונה וניסו למחוק את פער 14 הנקודות מהמשחק הראשון בין שתי הקבוצות, אבל דייסון החטיא שלשה קריטית – והמשחק הסתיים ב-81:93 להפועל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר