אריק סאבו, מגן בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)
שוויון בדקה ה-90 - סאבו (צילום: שרון בוקוב)

בבית וגן טוענים: “סיכוי קלוש שאריק סאבו יישאר עד סוף העונה”

בית”ר מעוניינת להתחזק בשני זרים בינואר, וכבר חושבת כיצד לפנות מקום. הדיבורים מתייחסים גם לקלאודמיר אך במועדון אומרים: “עוד חזון למועד”

פורסם בתאריך: 16.11.17 14:00

בעקבות היכולת החלשה שמפגין באחרונה אנטואן קונט בעמדת הבלם, בבית וגן כבר החלו להפנים שלא יהיה מנוס מלחזק את החלק האחורי של בית"ר ירושלים ושוקדים כעת על מציאת בלם זר שיגיע כבר בחלון ההעברות של חודש ינואר.

לבית’’ר, כידוע, יש שישה שחקנים זרים, ואם תרצה להחתים שחקן זר נוסף יהיה עליה לוותר על אחד מהזרים שלה. ל”ספורט כל העיר” נודע שאחד השמות שעלו בהקשר זה הוא אריק סאבו, שאחרי פתיחת עונה טובה נחלש מאוד בחודש האחרון ובעיקר נראה לא מחובר מספיק לקבוצה.

העונה סאבו תורגל לא פעם בעמדת ‘קשר ה־50-50’ של הקבוצה, שם הרבה לאבד כדורים. לאחר שאנטואן קונט הוסב לעמדת הבלם, מעמדת המגן הימני, שובץ הסלובקי בעמדה זו ושם אכזב בגדול. הוא אף גרם לטעויות רבות שהובילו לשערים שהקבוצה ספגה, ולאחרונה הורד לספסל בשל היכולת החלשה שהפגין.

“אם היו שואלים אותי, הייתי שולח את סאבו הביתה”, טוען גורם במועדון בשיחה עם ‘ספורט כל העיר’ ומציין: “הוא מסיים את החוזה בסוף העונה, ואני חושב שעד כה הוא לא תרם כלום. אי אפשר לדעת איך נקבל אותו. עם מצבי הרוח שלו, אני הייתי משחרר אותו”.

שחר גרינברג, סוכנו של הקשר הסלובקי, מתייחס לדיבורים על שחרור אפשרי ואומר: “אני לא מכיר סעיף שחרור מהחוזה של אריק בבית”ר בחודש ינואר. בית’’ר ירושלים יכולה להגיד מה שהיא רוצה, אבל לשחקן יש חוזה עד לסוף העונה והוא יישאר עד סוף העונה. כרגע אין משהו חדש על הפרק”.

 

באמצע נמצא הקשר עצמו, שחבריו בבית”ר אומרים השבוע: “אריק בעצמו לא יודע מה קורה איתו. שאלנו אותו אם הוא עוזב, הוא אמר שהוא לא שמע כלום”.

בין אם סאבו יעזוב ובין אם לאו, בבית”ר, כך נדמה, קיבלו החלטה לצרף לפחות זר אחד לעמדת הבלם, אך בקבוצה מחפשים גם אחר חלוץ שיחזק את התקפת הקבוצה. “המטרה היא להחתים בלם וחלוץ זר”, אומר גורם הנמצא בקשרים חמים עם הבעלים אלי טביב. “כרגע נראה שהסיכוי שסאבו יישאר קלוש, רוצים לשחרר אותו. הוא לא נקלט חברתית והוא לא נותן תפוקה. יש שחקנים טובים ממנו בהרכב. ממה שאני מבין, יש קבוצה שרוצה אותו, וזה במשא ומתן מולו”.


אריק סאבו (צילום: אורן בן-חקון)

לא מספק את הסחורה – סאבו (צילום: אורן בן-חקון)


למרות ההצלחה מתחילת העונה, בבית’’ר מחכים מאוד לינואר במטרה לחזק גם את החלק ההתקפי, שם הקבוצה לוקה בחסר ומתבססת בעיקר על איתי שכטר. בבית’’ר היו רוצים שחקן נוסף לצד החלוץ המוביל שלה, כשבסביבת בית וגן יודעים לספר כי בשבועות הקרובים צפוי להגיע לפחות חלוץ אחד למבחנים.

אם אכן בית’’ר תחתים חלוץ זר, מי שמעמדו יהפוך להיות לא ברור הוא הקשר הברזילאי קלאודמיר פריירה, שמסיים גם הוא את חוזהו בסוף העונה. “את קלאודיו צריך להשאיר באש ובמים, הוא מספר אחת”, מצהיר גורם במועדון ומוסיף: “גם אם ייתנו לו 80 אלף דולר הוא יישאר בבית’’ר. הוא מת על המקום הזה, והוא השחקן הכי משמעותי שלנו היום – השחקן הכי חשוב במערך שלנו”.
בבית’’ר התייחסו לחרושת השמועות לגבי שחרורם של כמה שחקנים זרים, ובהם השחקנים שהוזכרו בכתבה, והסכימו לומר רק זאת: “עוד חזון למועד לגבי השחקנים הזרים”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר