אופיר קריאף בקדנציה הקודמת בבית"ר (צילום: ארנון בוסאני)
אופיר קריאף בקדנציה הקודמת בבית"ר (צילום: ארנון בוסאני)

מקורבי קריאף: "אופיר שמח מאוד שהוא חוזר הביתה"

הקשר חתם על חוזה לשנתיים וחצי בבית"ר ובסביבתו מרוצים: "כולם יודעים מה זו בית"ר בשביל אופיר"

פורסם בתאריך: 15.1.18 13:14

שלוש שנים לאחר שעזב, אופיר קריאף חוזר הביתה – לבית וגן, המקום שבו גדל ואל בית"ר ירושלים – הקבוצה שאותה אהד מילדות.

ביום שני חתם קריאף על חוזה לשנתיים וחצי בבית"ר, כשמיד לאחר החתימה הוא הכריז: "אני מאושר לחזור הביתה, אני מחושל יותר, בוגר יותר ומבין שמעתה תפקידי לדבר רק על המגרש. מודה למועדון היקר לליבי על האמון המחודש".

קריאף, שרק השבוע שוחרר באופן רשמי מהפועל קרית שמונה, שם הוא חווה תקופה לא פשוטה לאחר שסירב לקצץ בשכרו ונשלח ליציע, ניהל בימים האחרונים משא ומתן ענייני מול ראשי בית"ר ירושלים שהבשיל לכדי חוזה. קריאף, שהיה כידוע הקפטן של בית"ר לפני עזיבתו, יחזור וילבש את החולצה מספר 24.

כזכור, בסיום עונת 2014/15, שבה הציג יכולת מצוינת בשורות בית"ר ירושלים, ביקש קריאף חוזה משודרג מהבעלים אלי טביב, אך השניים לא הצליחו להגיע להבנות וקריאף, שהיה הקפטן של הקבוצה, עזב למכבי חיפה. אלא שהקשר נפצע ממש בתחילת דרכו במכבי חיפה ולא הצליח להותיר חותם גם לאחר שהחלים. בסיום העונה הוא שוב נדד, הפעם לקרית שמונה, שבה הוא חתם לשלוש שנים. בעונה שעברה, הראשונה שלו בקרית שמונה, הוא הפך לבורג משמעותי בקבוצה של איזי שירצקי, אך בתחילת העונה הנוכחית הוא התבקש, כאמור, לקצץ בשכרו וכשסירב החליט הבעלים שירצקי לשלוח אותו ליציע.

כעת, ימים בודדים אחרי שחרורו מהקבוצה הצפונית הוא חוזר לבית וגן. "כולם יודעים מה זו בית"ר ירושלים בשביל אופיר", מציין בשמחה אחד מחבריו של קריאף. "אופיר רצה מאוד לחזור לבית"ר הוא קיווה שזה יקרה כבר בקיץ, אך לצערו זה לא צלח, הוא שמח מאוד שזה קרה עכשיו ושהוא חוזר הביתה".

העונה, כאמור, מיעט קריאף לשחק לאחר שלא הסכים לבקשה לקיצוץ בשכרו, למעשה, הוא שותף רק במשחק אחד – במחזור השני נגד מכבי תל אביב וגם זה היה כמחליף ול-15 דקות בלבד. בעונה שעברה, לעומת זאת, הוא שיחק במדי קרית שמונה 26 משחקים, מרביתם תחת המאמן תומר קשטן.

 

 

בשיחה עם "כל העיר" מציין קשטן כי הוא שומר על קשר עם השחקן ומתייחס גם לכושר שבו הוא נמצא: "קשה לדעת באיזה כושר אופיר נמצא. אחרי הכל, כבר שבעה חודשים שהוא לא שיחק בצורה מסודרת. אז נכון, הוא מקצוען והוא התאמן ברצינות למרות שלא שיחק, אבל ייקח לו זמן להיכנס לכושר משחק, בכך אין ספק".

קשטן מוסיף ומתייחס גם לסוגיית השתלבותו של קריאף בבית"ר, במיוחד לאור העובדה ששחקנים רבים מצליחים למצוא בקבוצה את האנרגיות גם לאחר עונות לא טובות, כפי שקרה עם איתי שכטר, חן עזרא, עידן ורד ואחרים: "בית"ר ירושלים זה הבית של אופיר, אין לי ספק שהחיבור המחודש הזה יחזיר את האנרגיות שאולי אבדו לו בשנים האחרונות. אם אופיר יחזור לעבוד קשה במגרש ולתת את מה שהוא יודע הוא יצליח בבית"ר. אופיר צריך לקנות את מעמדו מחדש ואני חושב שאין מקום טוב יותר מבית"ר כדי לעשות זאת".

קריאף, כידוע, הוא קשר אך בעונתו האחרונה בבית"ר, לפני שלוש שנים, הוא תופקד לא אחת כבלם לצידו של סזאר ארסו, ויכול מאוד להיות שהוא יתופקד גם כעת כבלם וזאת לאור העובדה שבבית"ר מחפשים חיזוק להגנה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר