רוני לוי, אנתוני וארן (צילומים: שרון בוקוב, אורן בן חקון)
רוני לוי, אנתוני וארן (צילומים: שרון בוקוב, אורן בן חקון)

דעה | חייב עדכון גרסה: רוני לוי חייב להתרענן וליישר קו עם המציאות

המאמן נראה כמי שתקוע בעבר ובאני מאמין שלא מתאים לסגל הקיים, ואם הוא לא מבין שאנתוני וארן הוא הברירה היחידה, גם אם היא ברירת מחדל, אז יש לבית"ר בעיה | טור דעה

פורסם בתאריך: 2.10.19 19:30

עוד שבוע מאכזב מאחורינו. מה חדש?

שוב אוהדי בית״ר יוצאים מהמגרש מוקדם בהמוניהם, ובאמת שאי אפשר להאשים אותם. יש צורה להפסיד, זה היה הפסד משפיל, כזה שיזכרו גם בעוד עשר שנים, כמו ה‑7:0 התבוסתני ההוא נגד אותה מכבי תל אביב, כמו ה‑8:2 המביך נגד בני יהודה של ניקולה קודריצקי ז"ל, וכמו ה‑4:1 המהדהד נגד סכנין ב‑2004.

משה חוגג מצדו, עדיין לא חוגג, אבל שומר על מבט אופטימי, למרות שדברים לא ממש מתקדמים, למרות שהקבוצה לא מחוברת, לא מאוזנת, ולא מנצחת – הוא עדיין מאמין בדרך שלו. בואו נדבר רגע על הליך בחירת המאמן. הרבה מים זרמו בנהר מאז האליפויות של רוני לוי עם מכבי חיפה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מאז הוא בעיקר מדשדש בין הליגה הישראלית לקפריסאית, נכשל ברוב הקבוצות שאותן אימן בשנים האחרונות ועזב את בית״ר ומכבי חיפה בלי להותיר חותם.

ניר קלינגר, האיש שהמשחק האחרון שלו היה הניצחון 2:1 על אתלטיקו מדריד, ישב בבית במוצאי שבת האחרון וחיכך ידיים בהנאה. אני חושב שבית״ר חתכה את קלינגר מוקדם מדי, פחות משנה אחת אחרי שעשו שמיניות באוויר כדי לחלצו מידיו של רענן כץ. כמה הזיכרון שלנו קצר?

דיברתי כבר אז על התנודות המסוכנות האלה שבמעמד המאמן. רוני לוי, קלינגר, או מי שזה לא יהיה – אף אחד לא יצליח בלחץ הבית״רי, אם לא יתנו לו מספיק זמן ושקט כדי לבנות פה קבוצה בצלמו ובדרכו, קבוצה שתהיה קודם כל של מאמן, שהשחקנים בה יתנו כבוד לקואץ׳ ולא יתייחסו אליו כאל אדון זמני.
הגיע הזמן שגם השחקנים ידעו שהם נושאים באחריות, ולא רק המאמן הוא זה שחוטף את האש במקרה של חוסר הצלחה.

אבל הוא צריך לחטוף קצת: רוני לוי חייב להתעדכן, להתרענן, ובעיקר ליישר קו עם המציאות. עדי תמיר היה הטוב ביותר מבין שחקני בית״ר עד שהוחלף, וכשיצא מכבי השתלטה לחלוטין על האמצע ובית״ר הפכה פגיעה מאחור. חבל.

וחשוב יותר, אנתוני וארן חייב להיות החלוץ שפותח בהרכב. במצב הנוכחי וארן עדיף על אזולאי ובטח על אלתורים כמו פרדי פלומיין (חלש להחריד) בשפיץ.

וארן מאוד רעב לשערים ועדיף בהרבה על שלומי אזולאי הכבד, שבנוסף ליכולת החלשה מתחילת העונה, עכשיו יתקשה שבעתיים עם שריקות הבוז איתם הוא נאלץ להתמודד מהיציעים שבאות בעקבות תדמית
״השחקן של רוני לוי״ שהוא נהנה וסובל ממנה גם יחד.


מעוז צור (צילום: מיכל ציפורי)

מעוז צור (צילום: מיכל ציפורי)


וארן משתוקק לחזור לעניינים אחרי עונה מאכזבת. בעונת הבכורה שלו בבית״ר, 2017/18, עם בני בן זקן על הקווים, הוא פרח כשהיו לצידו שחקנים כמו שכטר, ורד ועזרא, וכבש 8 שערי ליגה.

בית״ר נטולת אוחנה, לא שופעת מוסרים מחוננים, וספק אם יש מי שיזין את וארן בכדורי עומק, אבל היא נהנית משני מגביהים טובים באגפים (אנטואן קונטה ומקסים גרצ׳קין), והשילוב בין המיקום ומשחק הראש האדיר של הצרפתי יכולים להביא שערים, ולהיות נשק יעיל ויציב בארסנל ההתקפי של בית״ר.



וארן הוא הפלסטר שבית״ר צריכה עד ינואר, אז תבוא העת להביא לכאן חלוץ בעל שיעור קומה, כזה שימשוך תשומת לב בהגנה, יפחיד הגנות וירעיד רשתות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר