שלום אדרי (צילום: ניר קידר)
שלום אדרי (צילום: ניר קידר)

דעה | חי את החלום – הרגע הגדול בקריירה של שלום אדרי

גם שער ניצחון וגם אלף משחקי מילים בכותרות עם השם שלו - כך הפך שלום אדרי למקור השראה לכל שחקני הליגות הנמוכות | טור דעה

פורסם בתאריך: 6.11.19 16:20

"אני עובד קשה באימונים כדי לקבל את הדקות שלי במשחקים ואמשיך לעבוד קשה, הגול זה בונוס. הבטן בפנים סוערת, אי אפשר לתאר את זה במילים. מהיום שאני משחק כדורגל אני חולם לכבוש ולנצח בטדי, והיום הגשמתי את זה. השאיפות של הקבוצה זה להתקדם ממשחק למשחק. כל שבוע מחדש".

הרבה שחקנים שעברו במגרש האימונים בבית וגן מיהרו להצהיר על אהבתם לבית"ר. לספר לעיתונאים וברשתות החברתיות שגדלו ביציעי טדי ושעל הקירות בחדר היה פוסטר של אלי אוחנה. אצל חלקם מדובר היה בניסיון פופוליסטי לזכות באהבת הקהל. על שלום אדרי רואים שמדובר באמת. לא רק בהבעות פנים או בדיבור שלו, אלא במשחק שלו. שלום לא מקבל הרבה דקות, וזה לגיטימי בהתחשב בזה שבית"ר מנצחת, אבל כשהוא מקבל את הדקות – הוא נותן את כל מה שיש לו על הדשא. הוא גם משחק לא רע בכלל – צמד נגד באר שבע בגביע הטוטו, מעורבות בשער בגמר גביע הטוטו נגד מכבי, ועכשיו שער ניצחון בדקות האחרונות נגד הפועל כפר סבא במשחק שכבר היה נראה גמור ובית"ר לא נראתה בו טוב.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אדרי לוקח כל הזדמנות שהוא יכול לעלות על הדשא עם מדי בית"ר ובכללי ב"אוויר הפסגות" של ליגת העל. לפני שנה בדיוק עוד שיחק במ.ס טירה מליגה א' צפון נגד עירוני טבריה ובקיץ שיחק כדורגל חופים – בבית"ר ירושלים, כמובן. רוב הסיכויים שאם הייתם אומרים לו איפה יהיה עוד שנה בדיוק שהוא לא יאמין לכם. אדרי הוא שחקן מזן שפחות מאמינים בו בארץ – רזה, לא פיזי, לא גבוה. מאמנים נוטים לפסול שחקנים כאלו על אוטומט. אבל אדרי הוא גם זריז מאוד ובעל טכניקה גבוהה.

רוני לוי והצוות המקצועי ראו בו משהו. זה קרה באותו יום פתוח בקיץ האחרון שערך המועדון לשחקנים מליגות נמוכות שמגיעים לנסות את מזלם להתקבל לאחד המועדונים הגדולים בארץ. גם את תמיר עדי – שהפך בחצי שנה משחקן ליגה לאומית לשחקן הרכב בבית"ר ירושלים – גילו בעזרת אותו יום פתוח, ושני השחקנים הללו מתגלים כ"בינגו". מעבר לכישרון ולטכניקה, במועדון בחנו את גם את האופי שלהם. אני אחזיר אתכם לראיון של אדרי אחרי המשחק. כמו הריאיון של עלי מוחמד אחרי בני יהודה, הוא מתייחס לעבודה משבוע לשבוע. אין מה להסתכל לסוף כשאנחנו בתחילת הדרך. זה האופי שצריך במועדון הכדורגל בית"ר ירושלים. צניעות, רגליים על הקרקע ועבודה קשה.


אור סורק (צילום: פרטי)

אור סורק (צילום: פרטי)


הגול של אדרי נגד הפועל כפר סבא הרגיש כמו סצנה מסרט. שחקן שלא קיבל יותר מדי הזדמנויות בקריירה, שהגיע משום מקום, שחלם על הגול הזה בתור ילד ופשוט נהנה לשחק את המשחק. נכון שהוא כבר כבש במדי בית"ר, נגד ב"ש בגביע הטוטו, אבל זה לא היה שער ניצחון בדקות הסיום. תנסו לדמיין את מה שעבר לו בראש באותו רגע. אני כמעט בטוח שתצליחו, כי כולנו חלמנו על הרגע הזה.



שלום אדרי ותמיר עדי הם השראה. השראה לכל אותם שחקנים מליגות נמוכות ולילדים שיושבים ביציע או מול מסכי הטלוויזיה. השראה לא לוותר על החלום, להמשיך לנסות. הרי אי אפשר לדעת מתי תגיע ההזדמנות. וכשהיא תגיע, קחו אותה בשתי ידיים ואל תשחררו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר