משה חוגג (צילום: אורן בן חקון)
משה חוגג (צילום: אורן בן חקון)

"מעולם לא פשעתי": אחרי כחצי שנה – משה חוגג שבר שתיקה

בפוסט ארוך שפרסם בפייסבוק התייחס בעלי בית"ר ירושלים, אשר נחשד בביצוע שורה של עבירות כלכליות, עבירות מין וסמים, התייחס חוגג לתקופה הקשה שהוא עובר ובעיקר לעתיד של המועדון. בין השאר התייחס חוגג ליוזמת עמותת האוהדים וכתב: "במידה ותצליחו לאסוף את ההון העצמי הנדרש, כ-15 מיליון שקלים, אעביר לכם את הבעלות על המועדון"

פורסם בתאריך: 7.6.22 12:51

כחצי שנה חלפה מאז התפוצצה פרשת החשדות הכבדים נגד בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, שנעצר בחשד לביצוע שורה של עבירות כלכליות, עבירות מין ועבירות סמים. בחצי השנה הזו, שאת חלקה בילה, כאמור, במעצר ואת חלקה האחר במעצר בית ותחת מגבלות, חוגג לא דיבר וקולו לא נשמע. הבוקר, שלישי, החליט הבעלים של בית"ר לשבור שתיקה ובפוסט ארוך שהעלה לרשת החברתית פייסבוק הוא דיבר קצת על עצמו ובעיקר על העתיד המעורפל של בית"ר.

"לפני כחצי שנה התהפך עליי עולמי, יגיע הרגע בו אספר את הצד שלי ואחשוף את כל מה שעברתי אבל לא עכשיו, זה עדיין לא הזמן הנכון לעשות זאת", כתב חוגג והוסיף: "זה יקח עוד לא מעט זמן אבל בסוף כולכם תראו שמעולם לא פשעתי, וגם העבירות המעטות שהמשטרה עוד לכאורה מייחסת לי יסתיימו בלא כלום".

בהמשך כתב חוגג: "לא התראיינתי בשנה האחרונה ולא אתראיין בקרוב, אני מתמקד במשפחתי וביצירה טכנולוגית. הפרופיל הציבורי הגבוה שלי הפך אותי למטרה והסית אותי מהעיקר. אני רוצה לשנות את זה. כדי לרדת מסדר היום הציבורי אני צריך למצוא פיתרון לבית"ר ירושלים. קראתי ושמעתי כמוכם את שלל הפרסומים שתארו בדרמטיות את דרישותיי למכירת הקבוצה. כמו פרסומים אחרים סביבי גם בפרסומים אלו אין שמץ של אמת. המקלדת סובלת הכל ובישראל 2022 האמת היא אפילו לא המלצה.

"רכשתי את בית"ר ירושלים מתוך כוונה לתרום ולעזור לכדורגל הישראלי. רציתי לעשות טוב לעיר הבירה, לעקור את הגזענות ולהישאר במועדון שנים רבות. הצלחתי חלקית במשימה. לא נבהלתי מהקשיים בתחילת הדרך וידעתי שלפניי אתגרים רבים ומורכבים. הדברים השתנו שחלקים מהקהל החל לקלל את בתי הקטנה, את אבי, אימי ומשפחתי. מעולם לא חשבתי שבמקום שבו אני תורם עשרות מיליוני שקלים כל שנה ינהגו בכפיות טובה שכזו".

לדברי חוגג, "לבית"ר אני מנסה למצוא בעלים חדש כבר כמעט שנה ללא הצלחה, רבים וטובים לא מוכנים לשמוע, לפחות ארבעה אוהדי בית"ר שרופים בעלי ממון לא מוכנים בשום פנים ואופן לקחת את המועדון, אבל אולי דווקא מהמצב הזה יכול לצאת משהו נהדר. כרגע בית"ר שייכת לי אבל היא צריכה להיות שייכת לאוהדים, מה שעובד בברצלונה, בריאל ובחצי מהליגה הגרמנית, יכול לעבוד גם במועדון עם כמות אוהדים כמו זו של בית"ר.

 

 

"שמחתי לראות בשבועות האחרונים את היוזמה של עמותת האוהדים שקמה במטרה לרכוש את ביתר ולהצעידה למקום הראוי לה בצמרת הכדורגל הישראלי.
בכדי לעזור לה לממש את מטרתה ומתוך הערכה רבה ליוזמה הברוכה, כל עוד היא מתקיימת, אני מוותר על כל חוב כספי כלפיי ועל חלקי היחסי בחוב כלפי מי מהחברות בהן אני שותף. במידה ותצליחו לאסוף את ההון העצמי הנדרש, כ-15 מיליון שקלים, אעביר לכם את הבעלות על המועדון ואעמוד לשירותכם אם תצטרכו עזרה או עצה טובה מבעל ניסיון שנכווה".

לסיכום כותב חוגג: "בית"ר היתה ועודנה חשובה לי מאד ולכן אעשה כל שביכולתי על מנת לסייע לה לחזור למסלול. אתפלל כי עמותת האוהדים תצליח במקומות שאני נכשלתי ואשמח לראותכם מנצחים על המגרש ומחוצה לו".


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר