דעה | חבל על כל דקה: עמותת האוהדים לא תיקח את בית"ר וכל שנייה של מו"מ גורמת נזק למועדון

עמותת האוהדים לא הצליחה לאחד את מרבית אוהדי בית"ר, לא הצליחה לגייס סכומי כסף גבוהים והמו"מ שהיא מנהלת כעת מול משה חוגג, רק מסייע לו למשוך את הזמן. התוצאה עשויה להיות ירידת שתי ליגות | טור דעה

פורסם בתאריך: 16.6.22 15:15

עמותת האוהדים, שעליה כבר כתבתי לפני כשבועיים, עושה מעצמה צחוק כשהיא מנהלת משא ומתן מול משה חוגג, ועל הדרך גם מסכנת את עתידה של בית"ר ירושלים.

לא ברור לי כיצד העמותה, שקיימת כבר כשלושה חודשים ולא הצליחה לרתום אליה את רוב הקהל, חושבת כעת שהיא מסוגלת לגייס 15 מיליון שקלים בכדי להוציא את בית"ר מידיו של חוגג.

ולמה אני פסימי? על פי הקאונטר באתר של העמותה – עד השבוע נאספו 650,000 שקלים, כשבפועל רק שליש מהכסף הועבר והשאר הובטח על ידי אנשי עסקים שונים.

וזה עדיין לא הכל. עמותה שלא מצליחה לרתום אליה את רוב הקהל וחבריה מתנצחים כל היום ברשתות החברתיות עם אוהדים – זו עמותה שמייצגת את עצמה בלבד.

מה הסיבה שחוגג דורש 15 מיליון שקלים עבור העברת הקבוצה לידי עמותת האוהדים? בכדי למשוך זמן. חוגג יודע שלעמותה אין סיכוי לגייס את הסכום הנדרש ולהבנתי הוא רק מנסה למשוך זמן. אם הוא באמת היה רוצה להעביר את הקבוצה – הוא היה עושה זאת ללא שום התניה של גיוס סכום כזה או אחר.

כפי שכבר כתבתי בעבר – הוועד שנבחר לעמותה נבחר במחשכים ועל ידי קבוצה מצומצמת של אוהדים שבוודאי לא מייצגת את רוב הקהל הגדול והמגוון של בית"ר. מעבר לכך, מרפרוף מהיר ברשתות החברתיות (וגם בכל התקשורת) ניתן לומר שהעמותה כשלה עד כה בדבר הבסיסי ביותר – איחוד הקהל סביבה וסביב המטרה (הצלת בית"ר כמובן) – ולבטח כשלה בגיוס כספים עם סכום די זניח ביחס לכמות הקהל ומשך הזמן שעבר מאז היא הוקמה.

ואחרי כל זה – לא ברור איך עם בכלל חושבים שהם יכולים לגייס סכומי עתק ולקבל את הבעלות על בית"ר. איך תגייס העמותה 15 מיליון שקלים? איזה הון יש לחברי העמותה להציג לוועדה להעברת זכויות כשידרשו לכך? מי יפקיד ערבויות בבקרה? חברי ועד שבחרו את עצמם ללא שום שקיפות יכולים להיות אלה שינהלו את בית"ר? אלה שאלות שאנשי עמותת האוהדים מסרבים להתייחס אליהם ולתת להם תשובות.

 

 

ואחרי שאמרתי את כל זה והסברתי מדוע עמותת האוהדים היא לא הפתרון ומשא ומתן מול חוגג הוא לא יותר מאחיזת עיניים – הפתרון היחידי שיכול להוציא את בית"ר לדרך חדשה הוא פירוק.

אם הפירוק לא יגיע עכשיו, הוא יגיע בעוד כמה חודשים, שהרי החובות הידועים בלתי ניתנים לסגירה והחובות הלא יודעים הם הסכנה האמיתית של בית"ר.

בשלב זה עמותת האוהדים מושיטה יד למשה חוגג ועוזרת לו למשוך זמן יקר, שיכול לעלות לבית"ר בירידת שתי ליגות, בזבוז הזמן הזה שהם מסייעים לו עוד יחסל את בית"ר סופית.


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר