אוהדי בית"ר, אלעד עמדי (צילומים: אורן בן חקון, פרטי)
אוהדי בית"ר, אלעד עמדי (צילומים: אורן בן חקון, פרטי)

דעה | קצב מכירת המנויים איטי – אך אפשר להגדיל את מספרו

קצב מכירת המנויים בבית"ר איטי ואפשר להבין מדוע. למרות זאת, אפשר לבצע מספר מהלכים כדי לגרום להאצה דרך שיתוף פעולה עם ידוענים, משפיעי רשת, ועוד רעיונות. התוכנית המלאה לפניכם

פורסם בתאריך: 25.8.22 09:35

ב-11.8 יצאה בית״ר ירושלים בקמפיין מנויים. התאריך היה אמנם מקרי אבל יש בו גם קורטוב של סימבוליות – 11 זה הרי המספר האלמותי של אלי אוחנה, ״הגדול מכולם״, שבדיוק סיים קדנציה מתישה וכושלת בת חמש שנים, ו-8 זה המספר הנצחי של יוסי אבוקסיס, מי שעומד כיום על הקווים, האיש שמזוהה יותר מכולם עם בית״ר החדשה, המוגבלת, נטולת האמצעים, זו ששואפת לנשוך בגדולות, לצמצם פערים ולהחזיר עטרה ליושנה דרך עבודה קשה, ובעיקר דרך תמיכת הקהל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


׳ואיפה הקהל?׳, שואלים כולם. זו בית״ר של הקהל, כפי שהתרגלנו לומר, אבל האוהדים לא בדיוק מתנפלים על המנויים, והאמת שאני יכול להבין אותם. הסגל החלש והקיץ המסויט שעבר על בית״ר גרמו למין חשש בקרב הקהל הצהוב, והמחירים הגבוהים מדי גרמו לקצב מכירות איטי יחסית, כשבנוסף האירוע שחווה בדרן הרשת גיא הוכמן שהגיע לבלומפילד למשחק נגד הפועל תל אביב בגביע הטוטו והותקף בברוטאליות, בתקרית שצולמה מכל זווית – ודאי לא הועיל למצב.
אבל בבית״ר הסיקו מסקנות. הקבוצה התחזקה במישור המקצועי וצירפה מספר שחקנים – המעניין שבהם הוא אדוארדו גררו. בפן השיווקי גוייסו לקמפיין משפיעני רשת וכך גם דפי הפייסבוק הגדולים של האוהדים, על מנת ליצור חזית אחידה ולגרום לקהל לנהור בהמוניו ולרכוש מנויים. כמו כן יזמתי בעזרת חברים נוספים קמפיין לגיוס כספים לרכישת מנויים ללוחמים וחיילים בודדים, את הקמפיין פרסמתי בקבוצת ״המנורה – אוהדי בית״ר ירושלים״, ולשמחתי שוב הוכח שלאוהדי בית״ר יש לב רחב ואמפתיה אחד כלפי השני, ובייחוד ללובשי המדים, כשאוהדים רבים, בעלי עסקים ובעלי אמצעים, התגייסו והתנדבו לרכוש מנוי או לתרום סכומי כסף נכבדים שיסייעו בסופו של דבר לרבים להגיע ולפקוד את היציעים של הקבוצה. במיזם כזה כולם יוצאים נשכרים, המועדון מוכר יותר מנויים, חיילים רבים יכולים להגיע למגרש והיציעים מתמלאים.
בנוסף, במטרה לסייע למועדון להגדיל את קצב המכירות, הנחתי על שולחנה של בית״ר הצעה כבר לפני שבועיים, לפיה יתוגמלו משפיענים שישווקו את תוכנית המנויים באינטנסיביות, ויקבלו הטבה בדמות כרטיסים ומנויים (תלוי במספר המנויים שימכרו דרכם), אותם יוכלו לחלק לאוהדים מעוטי יכולת, כאלה שתומכים בקבוצה, וכן לפזר בפעילויות ותחרויות שייצרו שיח בלתי פוסק סביב העניין ויובילו באופן עקיף לעלייה במספר המכירות.
במהלך שכזה בית״ר למעשה הופכת 30-20 מובילי דעה למשווקים לא רשמיים, ויוצרת אצלם מוטיבציה לפרסם מדי יום את הקישור לרכישת מנויים, מהלך מבורך לכל הדעות. גם שדר הרדיו אלעד עמדי לא נשאר אדיש, והבטיח מצדו לדחוף ולתמוך בקמפיין מכירת המנויים, כשהוא מציע לקברניטי המועדון לצאת במבצע קצוב בזמן שיעניק אפשרות לרכישת מנויים במחיר מוזל ללוחמים וחיילים בכלל. הקהל של בית״ר באופן מסורתי אינו רוכש מנויים, אלא מכוון לרכישת כרטיסים במשחקים גדולים, זה לא דבר חדש.
בית״ר יכולה לשלוח 10 צמדים של שחקנים ל-10 בתי ספר בעיר מדי שבועיים, לאפשר להם לחלק 100 כרטיסים, וכך לבנות דור חדש של אוהדים בעיר, לחבר את הקהל הירושלמי הצעיר לקבוצה, ולהכניס רוח חדשה ליציעים המתבגרים של בית״ר.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר