ברק אברמוב, דנילו אספרייה (צילומים: אורן בן חקון)
ברק אברמוב, דנילו אספרייה (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | אברמוב, תפתח את הכיס כדי לפגוע בזר הבא

החשיבות של השחקנים הזרים הוא משמעותי כפי שהיה אפשר לראות בשנה שעברה, לכן על אברמוב להשקיע בזרים הבאים שיגיעו לבית"ר

פורסם בתאריך: 27.7.23 19:32

ערב פתיחת העונה בית״ר עומדת עדיין מהוססת, לא מוכנה, לא שלמה. בעוד קבוצות הצמרת כבר די סגורות על עצמן, בבית״ר עדיין מנסים להבין את הפאזל. השאלות רבות, מה קורה עם ניקולסקו? האם פריידי באמת בשל להיות החלוץ המוביל? איזה תומא נקבל העונה?
בבית״ר מחכים בינתיים לכסף הגדול שאמור להיכנס מעסקת המכירה של ליוואי גארסיה, ובנוסף להכנסה האדירה כתוצאה ממכירת עשרת אלפים מנויים, האוהדים מצפים שאברמוב יחרוג ממנהגו והפעם כן יכניס את היד לכיס במטרה להביא לפה שחקן שובר שיוויון אחד לפחות.

כדי להביא את טוני וואקמה הבא אתה צריך בעיקר מזל, כמו זה שהיה בזמנו לאשר אלון שהנחית את הניגרי ברעננה, אבל אם עובדים עם מערך סקאוט רציני אפשר להביא שחקנים נהדרים שיהוו תחליף ראוי וטוב לאספרייה. החסרון שלו זועק לשמיים, כי בעונה שעברה הוא היה הברומטר בהתקפה, וכמעט כל דבר טוב התחיל דרכו (ובדרך כלל הסתיים בניקולאסקו וברשת). בית״ר צריכה לעבוד ואברמוב צריך לפתוח את הכיס, ואז יוכלו האוהדים ליהנות. צריך לזכור כמה האלמנט של זרים טובים משמעותי. כמעט כל קבוצה שעשתה פה סרייה יפה, הצטיידה במסכת זרים איכותית.
משלישיית הזרים הקרואטיים של הפועל חיפה (רוסו, מילנקו ואוליאנוב), ועד פריצה ומיגל ויטור. גם בבית״ר יודעים מצוין – הבאת 2-3 שחקנים זרים טובים יכולה לשדרג את המועדון – בדיוק כמו בשנות ה-90׳, כששלישיית ההונגרים (שאלוי, פישונט והאמר) חיברה את הקהל לקבוצה, והובילה את בית״ר לימיה הטובים ביותר.
אני מזכיר, אמנם מדובר בעידן אחר, אבל גם הזרים ההם לא הובאו בכסף גדול ובקול תרועה. לגבי פישונט, לקח כמה חודשים עד שהצלחנו להבין איך להגות את השם שלו בצורה נכונה. את העונה שעברה בית״ר התחילה פצועה, וסיימה אותה בצורה הכי מתוקה שיש, עם זכייה בגביע המדינה. הפעם היא מתחילה עם ציפיות קצת יותר גדולות, ולא מעט חלקים חסרים בפאזל. רק שלא נתאכזב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר