מסתערים על הכרטיסים - אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: גיא אדרי)
אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: גיא אדרי)

אוהדי בית"ר בטירוף: למעלה מ-23,000 כרטיסים נמכרו למשחק מול פאוק סלוניקי – איך הם יגיעו לטדי?

אצטדיון טדי צפוי להיות מלא במשחק ביום חמישי, והשאלה האקוטית שאיתה יצטרכו להתמודד רבבות האוהדים היא - איך מגיעים לאצטדיון ואיפה מחנים את הרכב?

פורסם בתאריך: 30.7.23 16:06

עדכון אחרון: 31.7.23 14:06

למעלה מ-23,000 אוהדי בית"ר ירושלים כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון טדי למשחק במוקדמות הקונפרנס ליג מול פאוק סלוניקי ביום חמישי, כשהצפי הוא שעד ליום המשחק יימכרו כל הכרטיסים. זאת אומרת – בסביבות 25,000 אוהדים ואולי אף למעלה מכך, כאשר רוב מכריע שלהם ייצטרכו להתמודד עם בעיה לא פשוטה – חניה (וזה מבלי להזכיר את דרכי הגישה הבעייתיות לאצטדיון, שאמנם השתפרו מאז פתיחת כביש 16 – אבל עדיין).

כידוע, חניון הרכבת במלחה נסגר (עבודות תשתית להקמת הרכבת הקלה), המדרכות בסמוך לאצטדיון נחסמו (גם בשל העבודות) ובכביש בגין כבר מזמן נותנים דוחות. אז נכון, יש את חניון קניון מלחה וגם את החניונים בעין יעל ובגן החיות המרוחקים יותר (שאטלים?), אבל זה עדיין לא מספיק כדי להכיל את האלפים הרבים שמגיעים למשחק.

אופציה אחת שאותה כדאי לשקול היא שיתוף פעולה בין רכבת ישראל-עירייה (ובית"ר). השת"פ יעבוד ככה – רכבת ישראל תתגבר את נסיעות הרכבת לתחנת נבון בכניסה לעיר, ומשם תדאג העירייה לשאטלים או לתחבורה נגישה לאצטדיון טדי. ולמה העירייה אתם שואלים? מהטעם הפשוט – הגישה ומחסור החניה בכביש בגין היא בעיה של העירייה ולא של המועדון, כך שהעירייה צריכה להיות זו שתיתן את המענים הרלוונטים. בדיוק כמו שהיא מתגייסת באירועים גדולים דוגמת משחקי נבחרת, גמר גביע וכו'.

אבל פתרון כזה עדיין אין בנמצא. "כל העיר" פנה למחזיק תיק החניה בעיריית ירושלים, סגן ראש העיר יוסי חביליו, אשר הבטיח לבדוק את העניין ולחזור עם תשובות. בינתיים – כבר חשבתם איך אתם מגיעים לטדי ואיפה אתם מחנים את הרכב?

 

 

בלי רכש מפוצץ, עם הרבה תלונות וטענות על סגל בינוני (במקרה הטוב) – אבל עם התואר מחזיקי גביע המדינה אוהדי בית"ר ירושלים בטירוף לקראת משחק הגומליון במוקדמות הקונפרנס ליג מול פאוק סלוניקי (חמישי, 20:30, אצטדיון טדי).

על פי הנהלת בית"ר – כ-21,000 כרטיסים כבר נמכרו למשחק, כשלמעשה היציעים המזרחי, המערבי והדרומי כולם סולד אאוט. על כן, נפתחה לפני שעה קלה המכירה גם ליציע הצפוני, שבו יש כ-8,000 מקומות ישיבה. עלות הכרטיסים – 100 שקלים.

בימים האחרונים מורגשת התכונה הגדולה לקראת המשחק, תכונה שהלכה וגברה לאחר תוצאת התיקו 0:0 שהוציאה בית"ר במשחק הראשון ביוון, דבר אשר מעמיד אותה בעמדת זינוק מצוינת לקראת משחק הגולמין.

ואוהדי בית"ר, ששברו בקיץ את שיא המנויים של המועדון עם כ-10,000 מנויים, רוצים כולם להיות במשחק והסתערו על הכרטיסים מהיום שבו נפתחה המכירה.

אז מה אתם אומרים – טדי יהיה סולד אאוט בחמישי? על פי התכונה ברשתות החברתיות ומאות הפוסטים שמנסים למצוא כרטיסים ליציע המזרחי – יכול מאוד להיות שהתשובה היא כן. וגם אם לא – הרי שנראה שמדובר יהיה בכמות האוהדים הגדולה ביותר במשחק של בית"ר מזה שנים רבות.

עכשיו רק נותר לעשות את העבודה ולעבור את המשוכה היוונית לקראת צמד משחקים מול היידוק ספליט הקרואטית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר