אמיר עגייב, ציון צמח, יעקב בריהון, חן דילמוני (צילומים: אורן בן-חקון, באדיבות בית’’ר ירושלים)
אמיר עגייב, ציון צמח, יעקב בריהון, חן דילמוני (צילומים: אורן בן-חקון, באדיבות בית’’ר ירושלים)

בכיר בבית”ר: “סיכוי סביר ששחקנים ישראלים ישוחררו”

בבית”ר שוקלים לדלל את הסגל בחלון ההעברות הקרוב. גורם בקבוצה: “עגייב ודילמוני יעזבו כנראה בינואר. ציון צמח יושאל”

פורסם בתאריך: 18.11.17 18:35

מלבד חרושת השמועות על שחרור אפשרי של לפחות אחד מהזרים של בית”ר ירושלים בינואר, ועל צירופם האפשרי של זרים חדשים, עושה רושם שבבית וגן ינסו גם לדלל בחלון ההעברות את הסגל הישראלי, כשבעיקר אמורים הדברים לגבי שחקנים שכמעט ולא ראו מגרש העונה.

23 שחקנים רשומים בסגל הרחב של בית’’ר ירושלים, בזמן שרק 18 מהם נרשמים בסופו של דבר בטופס המשחק. אחד מששת הזרים של בית’’ר ירושלים נמצא על הספסל ואם לוקחים בחשבון את מקומו המבוטח של השוער סתיו שושן, הרי שנותר מקום לעוד חמישה שחקנים ישראלים על הספסל. לכך ניתן להוסיף את יוסי בניון, אנתוני וראן ושון גולדברג/מיקי סירושטיין, שנכנסים דרך קבע כמחליפים, הרי שלרוב נותר עוד מקום בודד על הספסל, שעליו מתחרים יעקב בריהון, אמיר עגייב, אור ואקנין, חן דילמוני וציון צמח, שכולם ביחד זכו לשחק בליגה 68 דקות בלבד.

לנתונים הללו, שמדברים בעד עצמם, מודעים גם בבית”ר, ועל כן במועדון שוקלים לשחרר שלושה שחקנים ישראלים לפחות כבר בחלון ההעברות של ינואר, כשדילמוני, שקיבל הוראה לחפש קבוצה כבר בחודש ספטמבר, יתבקש לעשות כך, כנראה, גם בינואר. ואקנין עשוי לבקש שחרור או לכל הפחות השאלה, לאחר שבית’’ר החתימה את פול אדגר על המשבצת שלו.

“יש סיכוי סביר ששחקנים ישראלים ישוחררו בינואר”, אומר גורם בכיר במועדון בשיחה עם “ספורט כל העיר”, בין אם בהשאלה ובין אם על ידי התרת החוזה שלהם. מי? אנחנו לא נוקבים בשמות”.

 

מי שמנדב שמות הוא גורם אחר בבית וגן, שלדבריו: “להבנתי עגייב יעזוב בינואר”, טוען גורם בבית וגן. “יש לו חוזה גבוה שמוערך בכ־700 אלף שקלים והוא לא מצדיק אותו. הוא קיבל הזדמנות ולא לקח אותה”.

אותו גורם מוסיף: “גם דילמוני יעזוב לדעתי בינואר, הוא לא מספיק טוב לרמות האלה. ציון צמח יושאל כנראה, כי יש לו חוזה לעוד שנתיים”.

יש לציין כי השחקנים עצמם, למעט אולי ואקנין הצעיר שישמח להיות מושאל כפי שעשה בשנתיים הקודמות, לא חושבים על עזיבה נכון לעכשיו, למרות שהם לא מקבלים קרדיט, ומתכוונים לתת את כל כולם עד לחודש ינואר על מנת להוכיח לצוות המקצועי של בית" ירושלים שמקומם כן בבית וגן.

מבחינת יעקב בריהון, העניינים נראים אחרת: לשחקן חוזה לעוד שנתיים, ובמועדון תולים בו תקוות גדולות. גורם במועדון מציין: “בריהון שחקן טוב. הוא צריך עוד טיפה להתחזק ולעבוד קשה, אבל הוא שחקן. אני לא רואה אותו עוזב”.

בסביבתו של בריהון מציינים: “יעקב עובד קשה על מנת להוכיח את עצמו. הוא מחכה להזדמנות שתינתן לו והוא ייקח אותה בשתי ידיים. הוא לא חושב לרגע לעזוב את בית’’ר כי טוב לו שם”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר