עידן ורד חן עזרא (צילומים: אורן בן־חקון, ניר קידר)
עידן ורד חן עזרא (צילומים: אורן בן־חקון, ניר קידר)

לקראת המפגש עם הפועל עכו: "החיסרון של ורד ועזרא מאוד ישפיע עלינו"

בית"ר תחסֵר מספר לא מבוטל של שחקני מפתח מול עכו (מוצ”ש, 20:30). ורד: "ניסיתי לחזור לאימונים, אך זה היה קשה. אחזור בהדרגה"

פורסם בתאריך: 2.12.17 11:42

לאחר התיקו הדרמטי ביום שני האחרון נגד הפועל באר שבע, תשחק בית"ר, הערב, מוצאי שבת, מול הפועל עכו (20:30 בעכו). הצהובים יקוו לחזור עם תוצאה טובה מהמגרש הצפוני, שלא האיר להם פנים בפעם הקודמת (הפסד 3:2 לבני סכנין). שחקניו של בני בן זקן יודעים שאיבוד נקודות מול חניכיו של אלדד שביט לא בא בחשבון, וכי עליהם לסיים את הסיבוב הראשון עם שני ניצחונות רצופים – נגד עכו ולאחר מכן נגד הפועל רעננה, ‘שכנתה’ של עכו לתחתית.

 



עידן ורד (צילום: ניר קידר)

עידן ורד (צילום: ניר קידר)


 

מבחינה מקצועית לבן זקן יש כאב ראש די גדול בנוגע לחלק ההתקפי של הקבוצה: עידן ורד, שחזר לאימונים רק בשבוע שעבר לאחר שסבל ממחלה בבטנו, עשוי להמשיך להיעדר – ולא ברור אם יהיה כשיר אף למשחק נגד הפועל רעננה.

 

"הורדתי שבעה קילו, הרגשתי על הפנים", סיפר ורד בשיחות סגורות והוסיף: "כרגע הכי חשובה לי הבריאות. ניסיתי במהלך השבוע שעבר לחזור לאימונים ולראות אם אני יכול לשחק, אך זה היה קשה. אחזור בהדרגה".

 


חן עזרא (צילום: אורן בן־חקון)

חן עזרא (צילום: אורן בן־חקון)


 

שחקן נוסף שייעדר מהמשחק בשבת הוא חן עזרא, שהוחלף בדקה ה־24 נגד באר שבע לאחר שהרגיש מתיחה בשריר המפשעה. “אין ספק שהחיסרון של עידן ורד וחן עזרא מאוד ישפיע עלינו, אבל עכשיו יצטרכו להוכיח את עצמם שחקנים שלא שיחקו, כמו יעקב בריהון וציון צמח, ואולי יוסי בניון שיפתח או יעלה כמחליף”, מנתח שחקן בקבוצה.

מי שעשוי לחזור להרכב הוא אריק סאבו, כובש שער השוויון הדרמטי ביום שני, שיקבל את חולצת ההרכב במקום פול אדגר המאכזב, שהיה אחראי לשער הראשון שספגה הקבוצה ולכרטיס האדום שספג מיקי סירושטיין.

את מקומו של סירושטיין במרכז ההגנה צפוי למלא אנטואן קונט, כשעופר ורטה יחזור לעמדת המגן הימני. "אנחנו מגיעים למשחק עם חיסורים רבים", מציין גורם במועדון, "וצריך לזכור שאנחנו מתקשים נגד קבוצות קטנות, כשאנחנו אלו שאמורים ליזום. זה יהיה קשה הרבה יותר ללא ורד ועזרא".

"נצטרך לגמור את המשחק מהר ומוקדם, להרוג אותו, ושילך לנו קליל", אומר אחד משחקני בית"ר. "אנחנו גם צריכים לשמור סוף סוף על שער נקי, לא יכול להיות שבכל משחק נספוג. נצטרך להיות באמת במיטבנו".

בבית וגן יודעים לספר כי שני המשחקים הקרובים עשויים להכריע את עתידו של בני בן זקן במועדון: "אם בטעות נאבד נקודות נגד עכו ונגד רעננה, אני חושב שלא יהיה מנוס ויצטרכו להיפרד מבני”, אומר גורם במועדון. “המבחן שלו הוא המשחקים האלה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר