שחקני בית"ר חוגגים (צילום: ניר קידר)
שחקני בית"ר חוגגים (צילום: ניר קידר)

"אנחנו טובים יותר מחיפה וצריכים לנצח"

שחקנים בבית"ר מוכנים למשחק נגד מכבי חיפה במוצ"ש ומדברים גם על משבר האמון בין הקהל למועדון: "זה מבאס, אבל אין לנו מה לעשות"

פורסם בתאריך: 1.2.18 14:43

אחרי ההפסד המאכזב למכבי נתניה ביום שני, בבית"ר יודעים שהם חייבים לחזור כבר במשחק נגד מכבי חיפה (מוצ"ש, 20:30 בטדי) למסלול הניצחונות וזאת משתי סיבות מרכזיות. האחת, לא לתת להפועל באר שבע ולמכבי תל אביב, שיתמודדו ביניהן ביום שני, לברוח, והשנייה, לא פחות חשובה, להחזיר עד כמה שניתן את השקט למועדון.

בבית וגן לוקחים בחשבון כי כ-10,000 אוהדים בלבד יגיעו למשחק, וזאת בשל הכעס של רבים מהאוהדים על ראשי המועדון בשל סגירת היציע המזרחי והמחאה שהחלה להתפתח כנגד הבעלים אלי טביב בעקבות עזיבתו של יוסי בניון.

השחקנים, מבחינתם, שומעים את הרעשים וממשיכים בשלהם, כפי שהם עושים מתחילת העונה, כשלדברי אחד מהם "אנחנו מנתקים את עצמנו מכל מה שמתרחש מחוץ למגרש ומתרכזים אך ורק בהצלחה על כר הדשא".

שחקן אחר בבית"ר מוסיף ש"זה מבאס, אבל אין לנו השחקנים מה לעשות. אנחנו מאוד צריכים את הקהל איתנו ואסור לאף אחד לשכוח שאנחנו נותנים עונה גדולה עד עכשיו".

 

אותו שחקן מוסיף ומתייחס למשחק במוצ"ש נגד מכבי חיפה ואומר: "אני מאמין שיהיה בסדר. אנחנו יודעים מה מוטל על הכף. אנחנו צריכים להיות חזקים ומאוחדים והמטרה היא לנצח את מכבי חיפה".

עוד שחקן בבית"ר מציין כי "מכבי חיפה נראו טוב מאוד במשחק הגביע נגד מכבי תל אביב וגם נגד מכבי פתח תקוה בליגה הם שיחקו לא רע. בכל מקרה, אף פעם לא קל לשחק נגד חיפה ולא משנה מה המצב של הקבוצה. יש שם שחקנים טובים בסך הכל, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ובטוחים שנעשה את העבודה. אנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה כדי להישאר דבוקים לצמרת ונקווה שהמשחק בין באר שבע למכבי תל אביב ישרת אותנו הכי טוב שאפשר".

"זה אמנם משחק קשה אבל אנחנו טובים יותר מחיפה וצריכים לנצח", מדגיש שחקן נוסף בבית"ר ומוסיף התייחסות גם למחאה של האוהדים ולסגירת היציע המזרחי: "אנחנו מרוכזים במשחק הקרוב ולא מתייחסים למה שקורה בחוץ עם הקהל. מתחילת העונה יש בבית"ר סערות ואנחנו מתמודדים עם זה".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר