שחקני בית"ר חוגגים (צילום: ניר קידר)
שחקני בית"ר חוגגים (צילום: ניר קידר)

"אפשר לזכות בדאבל, זו המטרה והכוונה"

כך אומר שחקן בבית"ר ל"כל העיר" ומוסיף: "אם נעלה לחצי הגמר ונקבל את רעננה או את אשדוד אז אנחנו נגיע לגמר בטדי עם 20 אלף אוהדים בגמר"

פורסם בתאריך: 6.2.18 10:45

הערב, שלישי, 6.2, תפגוש בית"ר את הפועל כפר סבא בשלב רבע גמר גביע המדינה כשמשחק הגומלין ייערך שלושה שבועות לאחר מכן באיצטדיון טדי (רביעי, 28.2), כשהמטרה ברורה – להגיע לאצטדיון טדי כשהכרטיס לשלב חצי הגמר כבר בהישג יד.

בשל עומס המשחקים צפוי המאמן בני בן זקן לערוך רוטציה בהרכב. אופיר קריאף לא יהיה בסגל למשחק, כשבבית"ר מסבירים כי עד הגעתו לקבוצה הוא לא שיחק בכלל ועל כן סובל מעייפות. עוד ייעדר מרסל הייסטר, שסובל ממתיחה בשריר וצפוי לעבור בימים הקרובים בדיקות רפואיות. בנוסף, איתי שכטר ואנטואן קונט צפויים לפתוח על הספסל. את שכטר יחליף ככל הנראה חן עזרא, שלא שיחק נגד מכבי חיפה בשל הרחקה, ואילו במקום קונט יפתח בהרכב עופר ורטה.

"מכל ההגרלות זו ההגרלה הכי נוחה שיכולנו לקבל", אומר גורם במועדון בשיחה עם "כל העיר", "אסור לנו למעוד במשחק הזה, אין ספק שלא יהיה קל ואנחנו לא נזלזל לרגע בכפר סבא, היא קבוצה טובה במיוחד בבית שלה. אני בטוח שיגיע קהל רב למשחק בכפר סבא, האוהדים ייתנו לנו אווירה ביתית כפי שהם עושים כל העונה. אנחנו רוצים להבטיח את הכרטיס לשלב הבא כבר במשחק הראשון".

בשנתיים האחרונות גמר הגביע נערך באצטדיון טדי, ללא נוכחתה של בית"ר. בעונה שעברה היא היתה קרובה מאוד מלהגיע לגמר הגביע, אך היא הודחה בשלב חצי הגמר מול מכבי תל אביב, אז הפסידה בתוצאה 2:1 ביכולת חלשה דווקא במשחק קריטי. העונה, בבית"ר מרגישים שאפשר לעשות את קפיצת המדרגה ובשילוב של הגרלה נוחה בחצי גמר הגביע מרגישים בירושלים שאפשר ללכת עד הסוף.

 

 

"קיבלנו את ההגרלה הכי טובה שיכולה להיות" מוסיף ואומר שחקן בקבוצה, "בגלל שרבע גמר הגביע משוחק בשני משחקים אז זה הופך את זה ליותר קל, אם חלילה אנחנו לא עושים תוצאה טובה במשחק הראשון אפשר לתקן את זה במשחק בטדי".

שחקן אחר מדגיש: "אנחנו מקווים ומרגישים שאפשר השנה ללכת עד הסוף מבחינת כל התארים ואפשר לזכות בדאבל, זו המטרה והכוונה. כל ההגרלות שזומנו לנו מעידות על כך שהכל הולך לטובתנו, אנחנו רק צריכים לעשות את העבודה, כי אם נעלה לחצי הגמר ונקבל את רעננה או את אשדוד אז אנחנו נגיע לגמר בטדי עם 20 אלף אוהדים בגמר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר