אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן חקון)
אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן חקון)

"ההפסד לבני יהודה במשחק הקודם יושב לנו בראש"

לקראת המשחק הערב, שני, שיתקיים ללא קהל בשל עונש רדיוס שקיבלה הקבוצה, בבית"ר יודעים שאסור למעוד, כי באר שבע ממתינה מעבר לסיבוב: "קונים 4 נקודות בשני המשחקים הקרובים"

פורסם בתאריך: 19.2.18 09:28

שבעה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו והפסד בודד – זהו המאזן של בית"ר במשחקי הבית העונה, שבהם השיגה הקבוצה 24 נקודות. ביום שני תשחק בית"ר בטדי נגד בני יהודה (21:00), אולם המשחק הזה יתקיים ללא קהל בשל העונש שספגה הקבוצה בעקבות הקריאות הגזעניות במשחק נגד בני סכנין לפני כשלושה שבועות, והעובדה הזו מעסיקה מאוד את אנשי המועדון, שלא לומר מלחיצה אותם.

"הכוח שלנו טמון בקהל ובאווירה הביתית שהוא משרה על השחקנים בכל מקום", מציין גורם בבית וגן ומוסיף: "אין ספק שזה יהיה חסר לנו במשחק נגד בני יהודה, אבל נקווה שזה לא יהיה בעוכרינו. אם אנחנו רוצים באמת לעשות משהו מדהים השנה נצטרך לעבור גם את המכשול הזה".

גורם אחר בבית"ר טוען כי "יש חשש מאוד גדול לקראת יום שני. אנחנו נשחק בלי קהל וזו הרגשה לא טובה. במשחקים בלי קהל יש אווירה של משחק אימון וקשה מאוד לפקס את השחקנים. נקווה שנצליח לעבור את המשחק הזה בשלום".

"יש לנו משחק בלי קהל וזה באסה", מוסיף שחקן בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "הקהל זה הכוח והדלק שלנו. נצטרך להתמודד עם החיסרון הזה כי אין ברירה אחרת".

סיבה נוספת לדריכות הגדולה שיש בבית וגן לקראת ההתמודדות נגד בני יהודה, קשורה דווקא במשחק שממתין לקבוצה שבוע שלאחר מכן, אז תפגוש בית"ר את הפועל באר שבע (ראשון, 25.2, 21:00,אצטדיון טרנר). על כן, לשחקנים וגם לאנשי הצוות המקצועי ברור שהמשחק נגד בני יהודה הוא צומת דרכים, מכיוון שההבדל בין להגיע לאצטדיון טרנר אחרי ניצחון לבין להגיע אחרי איבוד נקודות הוא גדול.

"חשוב לנו מאוד לנצח את בני יהודה ולהגיע למשחק מול באר שבע עם עוד שלוש נקודות ושאנחנו צמודים אליהם בטבלה", מדגיש גורם בצוות המקצועי ומוסיף: "אבל זה לא יהיה קל, ושלא יובן לא נכון – הראש שלנו ממש לא בבאר שבע. למדנו את בני יהודה כל השבוע, אספנו עליהם נתונים ונעבוד עד ליום המשחק על הנושא הטקטי מולם. אנחנו ממש לא מזלזלים בהם, בטח לא כשכולם כאן זוכרים את ההפסד שנחלנו מולם בסיבוב הקודם".

"בני יהודה קבוצה מאוד מאורגנת ומאוד טקטית", מציין גורם בבית"ר ומוסיף: "זו קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה ויש לה שיטה מאוד ברורה. לא יהיה לנו פשוט".

כאמור, בסיבוב הראשון יצאה בני יהודה מהמשחק מול בית"ר כשידה על העליונה, והשער של נריג'וס ולסקיס עמוק בתוך תוספת הזמן עדיין זכור היטב לאנשי בית"ר.

"ההפסד במשחק הראשון יושב לנו בראש", מציין גורם בבית וגן ומסביר: "אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה ולהיזהר לא לעשות את אותן טעויות. הם עקצו אותנו בגלל שטויות מחרידות בהגנה ושילמנו על כך מחיר יקר וחבל, כי זה היה אחד המשחקים הטובים ביותר שלנו העונה".

יחסרו לשחקנים - אוהדי בית"ר (צילום: אורן בן חקון)

יחסרו לשחקנים – אוהדי בית"ר (צילום: אורן בן חקון)

 

שחקן אחר בבית"ר מוסיף: "אנחנו מתעסקים אך ורק בלנצח את המשחק הקרוב. נקמות וכבוד לא מעניינים אותנו. זה משחק מפתח וחשוב עבורנו. אם ננצח את בני יהודה, זה ייתן לנו המון ביטחון לקראת הפועל באר שבע בשבוע הבא וגם זה חשוב".

לרשות המאמן בני בן זקן צפוי לעמוד סגל מלא, פרט אולי לז'אורז'יניו שסובל מכאבים בברכו, אך בדיקות שעבר במהלך השבוע לא אבחנו פציעה משמעותית. בכל מקרה, גם אם הקשר הברזילאי יהיה כשיר, הוא צפוי לפתוח את המשחק על הספסל, כשאת החלק הקדמי צפויים לאייש איתי שכטר, חן עזרא ואנתוני וארן. בקישור מובטח מקומם של אריק סאבו וקלאודמיר פריירה, כשעל המקום הנוסף נאבקים דוד קלטינס ואופיר קריאף, כשבשלב זה זוכה האחרון לעדיפות אצל הצוות המקצועי.

"יש לנו ארבעה משחקים עד לסיום העונה הסדירה", מסכם גורם בבית"ר ומוסיף: "השניים הקרובים, נגד בני יהודה והפועל באר שבע, הם הקשים על הנייר ואנחנו קונים 4 נקודות בהם, כי אחרי זה יש משחקים קלים יותר. המטרה, כמובן, היא להישאר צמודים למכבי תל אביב ולבאר שבע ואולי אפילו להגיע למקום הראשון, ואז ליהנות בפלייאוף מיתרון הביתיות ולארח את המשחקים הגדולים האחרונים בטדי".

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. אוהד בית״ר לא לוזר !

    מי שאמר שהוא מסתפק ב 4 נקודות צריך ללכת הביתה ולא להישאר במועדון !
    אים הוא רוצה להיות לוזר ולהשרות אווירה של לוזרים באוויר שילך למקום אחר !
    חייבים לקחת 6 נקודות מהמשחקים האלה אים רוצים להיות במקום הראשון ולקחת אליפות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר