חוזר לעצמו - עידן ורד (צילום: ליאת אבשלומי)
חוזר לעצמו - עידן ורד (צילום: ליאת אבשלומי)

"עידן הוא הרכש הכי טוב שיכולנו לבקש"

אחרי ארבעה חודשים בחוץ, ערך עידן ורד פרמיירה מחודשת ובבית"ר מאושרים ובטוחים: "הוא יהיה שובר השוויון שלנו במשחקי ההכרעה"

פורסם בתאריך: 8.3.18 11:26

יום ראשון בערב. קצת אחרי השעה 22:30, בית"ר ביתרון 0:2 מול הפועל עכו החלשה ואלפי האוהדים ביציעים בכל זאת כוססים את הציפורניים. לא, הם לא חששו ממהפך, הם פשוט חיכו בציפייה לרגע שבו יעלה עידן ורד לכר הדשא בפעם הראשונה במשחק ליגה אחרי כארבעה חודשים.

בדקה ה-79 של המשחק, כ-7,000 אוהדים ביציעים כבר עמדו על הרגליים וקיבלו בתשואות רמות את מספר 8, מי שהיה השחקן המצטיין של הליגה בסיבוב הראשון ונעדר בשל מחלה שתקפה את מערכת העיכול שלו. ורד, כמובן, התרגש. כמו האוהדים, אם לא יותר מהם, גם הוא חיכה כבר לרגע הזה.

"זה לא קל בשביל אף אחד לשבת בבית ארבעה חודשים, בטח לא בשביל שחקן כדורגל", מדגיש בשיחה עם "ספורט כל העיר" אחד מחבריו הקרובים של ורד ומוסיף: "עידן עבר תקופה לא קלה. עכשיו, ברוך השם, הדברים הסתדרו לו והוא השאיר את המחלה מאחוריו. אני מקווה שתהיה לו תקופה טובה והכי חשוב שיישאר בריא".

עידן ורד (צילום: ליאת אבשלומי)

עידן ורד (צילום: ליאת אבשלומי)

"אנחנו מאוד שמחים שעידן חוזר דווקא עכשיו, לקראת הפלייאוף", מוסיף גורם בבית"ר. "אין לי בכלל ספק שהוא יהיה שובר השוויון שלנו במשחקי ההכרעה. הוא עבר תקופה קשה, אבל הוא נכנס לעניינים והוא יעזור לנו המון".

גורם אחר בבית"ר מתאר את העבודה הקשה שמשקיע ורד כדי לחזור לכושר משחק בהקדם: "כבר כמה שבועות שהוא עובד מאוד קשה. הוא מגיע ראשון לבית וגן, שעה לפני כל אימון הוא כבר מתייצב במתחם, והוא גם הולך אחרון. ברור לכולם שהוא עדיין חלוד, אבל זה רק עניין של זמן. הוא ייכנס לכושר והוא יתרום לנו רבות עד סוף העונה".

גורם אחר בבית"ר מסביר כי "מבחינה גופנית אנחנו רואים שקשה לו, וזה בסדר כי הוא עובד קשה מאוד. אנחנו בטוחים שהוא יהיה בסדר, ולמרבה המזל יש את הפריבילגיה לתת לו את הזמן. הקבוצה מנצחת ומסתדרת יפה גם בלעדיו, למרות שברור לנו שנצטרך אותו לפלייאוף".

עידן ורד (צילום: ליאת אבשלומי)

עידן ורד (צילום: ליאת אבשלומי)

החזרה של ורד, כפי שניתן להבין, גורמת לאופטימיות גדולה בבית"ר לקראת הישורת האחרונה, במיוחד לאור העובדה שהקבוצה נמצאת חזק מאוד בתמונת האליפות והגביע. בית"ר אמנם הסתדרה יפה מאוד גם בלי ורד, כשב-14 המשחקים שהוא החסיר היא ניצחה ב-11, הפסידה בשניים בלבד וסיימה אחד נוסף בתיקו. ועדיין, התוספת שלו משמעותית מאוד ואם הוא יצליח לתרום עד סיום העונה את מה שתרם בתחילתה, 4 שערי ליגה ו-6 בישולים ב-9 משחקים, הרי שבית"ר תמשיך להיאבק על התארים עד הסוף.

"עידן זה החיזוק הכי גדול שיכולנו לקבל עכשיו", מפרגן שחקן בבית"ר למספר 8. "כולם התגעגעו לנוכחות שלו בחדר ההלבשה ובאימונים, ואנחנו בטוחים שהוא יעזור ויתרום לנו הרבה מאוד. אני שמח שהוא חזר, במיוחד שמדובר על המאני טיים של העונה".

שחקן אחר בבית"ר מוסיף כי "החזרה של עידן, גם אם היא הדרגתית ואיטית, תיתן לנו דחיפה גדולה מאוד. הוא היה שחקן משמעותי ונשאר כזה למרות שהסתדרנו בלעדיו. הוא הרכש הכי טוב שיכולנו לבקש לקראת משחקי הפלייאוף. מעבר לזה, גם התגעגענו אליו, הוא היה חסר מאוד בחדר ההלבשה".

שחקן נוסף מציין: "רואים שעידן חלוד, וזה צפוי, אבל אני מכיר אותו כבר הרבה שנים ובטוח שהוא יסיר את החלודה הזו מהר מאוד. הוא חוזר בנקודה הכי קריטית וחשובה של העונה, ואין בכלל ספק שהוא יוכל לעזור לנו מאוד במאבקי האליפות והגביע. זה החיזוק הכי גדול שלנו בחלון העברות".

"החזרה של עידן היא שדרוג עצום בשביל הקבוצה", מוסיף גורם בבית"ר. "הוא חוזר בדיוק בזמן, וגם אם ייקח לו עוד משחק או שניים כדי לחזור לעניינים, הוא יתרום המון".

המשחק האחרון של ורד לפני הקאמבק השבוע, היה נגד בני יהודה לפני כארבעה חודשים. מאז הוא מושבת ובית"ר נאלצה להסתדר ללא השחקן המצטיין בסיבוב הראשון בליגה. ורד, כזכור, סבל מווירוס בוושט שתקף אותו וגרם לו להקאות חוזרות ונשנות ולאשפוז של מספר ימים בבית החולים הדסה עין כרם. באותה תקופה הוא השיל ממשקלו כשמונה קילוגרמים, שאותם הצליח להחזיר במהלך החודש וחצי האחרונים.

 

בצוות המקצועי של בית"ר, למרות ההתלהבות והשמחה שיש מחזרתו, מבינים היטב שהחזרה של ורד תהיה הדרגתית. בקבוצה מסבירים כי נבנתה לו תוכנית עבודה מסודרת כדי להכניסו לעניינים ולכושר משחק בזמן הקצר ביותר, אבל תוך שימת דגש על בריאותו.

עידן ורד (צילום: ליאת אבשלומי)

עידן ורד (צילום: ליאת אבשלומי)

"אנחנו מכניסים את עידן בהדרגה", מציין גורם בבית"ר ומוסיף: "הוא לא בכושר משחק, רואים שהוא חלוד, ואנחנו ניתן לו את הזמן כדי לחזור כמו שצריך. במשחק נגד עכו הוא שיחק בערך רבע שעה, מול רעננה אנחנו מקווים ומאמינים שזה כבר יעלה לסביבות החצי שעה וכך הלאה".

אותו גורם מוסיף ומדגיש כי "אנחנו, כמובן, רוצים שהוא ישחק כמה שיותר כי זו הדרך הטובה ביותר לחזור לכושר משחק, אך גם רוצים לשמור עליו. הוא ישולב בהדרגתיות עד שכולנו נרגיש שהוא חזר לעצמו ב-100 אחוז".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר