רוצים להמשיך לחגוג - שחקני בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)
רוצים להמשיך לחגוג - שחקני בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)

בית"ר מוכנה לרעננה: "אסור לנו למעוד"

רגע לפני שהפלייאוף מתחיל, בית"ר רוצה לסיים את העונה הסדירה עם ניצחון. "אנחנו נעשה את העבודה וננצח"

פורסם בתאריך: 11.3.18 09:29

משחקי הפלייאוף העליון כבר ממש מעבר לפינה, אבל עוד לפניהם צריכה בית"ר לעבור את הפועל רעננה (ראשון, 20:15, אצטדיון נתניה החדש) במחזור האחרון של העונה הסדירה.

גורם בבית"ר מציין כי "יהיה משחק לא קל, הם בטח יבואו לסגור וזה לא יהיה פשוט. אנחנו צריכים לבוא מוכנים ודרוכים כי אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף במומנטום חיובי. מבחינתנו המאני טיים מתחיל כבר ביום ראשון".

"על פניו זה משחק קל על הנייר, אבל זה מוקש גדול מאוד", מציין שחקן בבית"ר. "נצטרך להיזהר מההתקפה המהירה של רעננה. אנחנו נצטרך לשמור חזק ואם נעשה את זה ננצח כי יש לנו את ההתקפה הכי טובה בארץ. אסור לנו למעוד במשחק הזה, רגע לפני הפלייאוף, ואנחנו באים לנצח".

שחקני בית"ר חוגגים (צילום: ניר קידר)

שחקני בית"ר חוגגים (צילום: ניר קידר)

"זה משחק לא פשוט" טוען שחקן אחר בבית"ר ומוסיף ש"אנחנו צריכים להגיע בדריכות ובמוכנות מירבית. אני בטוח שאנחנו נעשה את העבודה וננצח את המשחק".

מבחינה מקצועית, המאמן בני בן זקן צפוי להמשיך עם אותו ההרכב שפתח בניצחון מול עכו, כשמהסגל ימשיכו וייעדרו מרסל הייסטר, שנפצע בברכו וצפוי להיעדר כשבועיים נוספים, וגם ז'אורז'יניו שעדיין לא החלים מפציעתו. הפציעה של הייסטר, כידוע, הובילה להרכב את שון גולדברג, ובבית וגן מביעים שביעות רצון גדולה מתפקודו של המגן: "שון נראה נהדר, הוא תורם הרבה משני צידי המגרש".

בכלל, בבית"ר מביעים השבוע שביעות רצון מהתפקוד של ההגנה במשחקים האחרונים ומציינים כי "בשלושה מתוך ארבעה המשחקים האחרונים שמרנו על רשת נקייה, וזה מאוד מאוד חשוב למאבקים במסגרת הפלייאוף".

בבית"ר, יש לציין, מאוכזבים מאוד מההתנהגות של חלק מאוהדי הקבוצה במשחק נגד עכו ביום ראשון, וזאת בעקבות הקריאות נגד הבעלים אלי טביב. בנוסף, בבית וגן מתקשים להבין מדוע האוהדים לא מגיעים למשחקי הבית. "אי אפשר להבין למה באה כמות דלה של אוהדים", אומר גורם בקבוצה. "למעלה מ-10 שנים לא חוו פה מאבק אמיתי על אליפות, העונה זה קורה ואפשר היה לצפות שהקהל יגיע כדי לדחוף".

רועי זכרי (צילום: עזרא לוי)

רועי זכרי (צילום: עזרא לוי)

זכרי: "לא צריך להוכיח, טביב פספס אותי"

חלוץ הפועל רעננה, שתשחק ביום ראשון מול בית"ר, נזכר בתקופה שבה בילה בקבוצת המנודים של בית"ר: "אני בטוח שהיום כואב לטביב שהוא שחרר אותי"

אחת ההחתמות הראשונות של אלי טביב כבעל הבית של בית"ר, אי שם בספטמבר 2013, היה רועי זכרי, שסומן כפוטנציאל גדול מאוד. אלא שהמציאות טפחה על פניהם של טביב ושל זכרי, אז רק בן 21.

את סיום הקדנציה שלו בבית"ר, בינואר 2017, הוא ירצה לשכוח, לאחר שנשלח להתאמן בחבורת המנודים של בית"ר שכללה גם את דני פרדה וארסיניו ואלפורט.

"הדברים בהחלט לא הסתדרו כמו שרציתי, אבל בית"ר לא גמרה לי את הקריירה", מציין זכרי בראיון ל"ספורט כל העיר" לקראת המשחק בין הפועל רעננה, שבה הוא משחק, לבין בית"ר (ראשון, 20:15, אצטדיון נתניה החדש). "היתה לי שם דעיכה, משהו נתקע וחבל לי שזה היה כך, ועוד יותר חבל שזה בגלל עניינים כספיים שלא הסתדרו".

על איזה עניינים מדובר? מה בדיוק קרה?
"אין לי ממש הסבר לזה. חיפשתי תשובות ולא מצאתי. אלי טביב הוא זה שמנהל את בית"ר, הוא עושה דברים כראות עיניו וככה הוא ראה את הדברים. היו שחקנים נוספים שהוא החתים ופתאום רצה להיפטר מהם ולא חידש להם את החוזה. אי אפשר להיכנס לראש שלו ולהבין".

דיברת איתו?
"בוודאי. אבל התשובות היו מתחמקות".

ועכשיו, אתה רוצה להוכיח לו משהו ביום ראשון?
"אני לא צריך להוכיח כלום, טביב פספס אותי, כי כבר הייתי שם. כולם רואים שאני עושה שנה טובה ואני בטוח שהיום כואב לטביב שהוא שחרר אותי. אני בא רגיל למשחק הזה לעשות את העבודה".

כשזכרי מדבר על עונה טובה הוא מכוון לכך שלזכותו כבר 19 שערים העונה, 17 מהם במדי הפועל כפר סבא מהליגה הלאומית, שבה שיחק עד למעבר לרעננה בחלון ההעברות של ינואר.

המעבר של זכרי לרעננה, חשוב לציין, הגיע לאחר שבהפועל כפר סבא זעמו על השחקן, שחתם על חוזה לעונה הבאה בהפועל תל אביב, שהתמודדה אז ראש בראש עם הקבוצה מהשרון על המקום הראשון בלאומית.

איך התכוננתם למשחק? מנחם קורצקי נתן הוראות מיוחדות?
"בית"ר עושה עונה מטורפת ומשחקת מצוין, אבל אנחנו נבוא לעבוד קשה. מנחם הכין אותנו בצורה הכי טובה ונקווה להביא את זה למגרש. אנחנו באים לנצח ולעשות את הטוב ביותר, כי במשחק אחד הכל אפשרי".

לסיום, כשחקן שהיה בבית"ר וראה איך דברים מתנהלים, עד כמה באמת טביב מתערב בנעשה בקבוצה?
"כולם יודעים מה קורה בבית"ר ולא סתם הנושא הזה עולה בכל פעם מחדש. טביב הוא בורג משמעותי והוא זה שמחליט, אבל היום זה כבר לא העניין שלי ואני לא רוצה להיכנס לזה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר