איתי שכטר (צילום: אורן בן-חקון)
איתי שכטר (צילום: אורן בן-חקון)

"עושים הכל כדי להכשיר את שכטר לחצי הגמר"

בבית"ר נרגעו לאחר שהתברר שאיתי שכטר סובל רק ממתיחה בשריר הירך האחורי ולא מקרע. גורם בקבוצה: "הוא יהיה כשיר לקרית שמונה"

פורסם בתאריך: 15.3.18 14:22

למרות הניצחון החשוב על הפועל רעננה, שהבטיח לבית"ר את המקום השני עם סיום העונה הסדירה, בית"ר ספגה ביום ראשון מכה כואבת ולא פשוטה: החלוץ איתי שכטר מתח את שריר הירך האחורי כבר בדקה ה-39 וירד לספסל.

במהלך השבוע עבר שכטר בדיקות וצילומים ששללו פציעה חמורה, אך בבית"ר יודעים כי מתיחה בשריר הירך האחורי עלולה להקשות עליו אם ימהר לחזור. על כן, הוחלט בבית וגן לתת לקפטן מנוחה במשחק במוצ"ש נגד מכבי נתניה (20:30 בטדי), כשהמטרה העיקרית היא להכשירו למשחק חצי גמר הגביע בעוד כשבועיים (ראשון, 1.4, 20:50, אצטדיון סמי עופר).

"אני מקווה מאוד להיות כשיר למשחקים החשובים הללו, ושהפציעה לא חמורה", אמר שכטר בשיחות סגורות בתחילת השבוע, כשבסביבתו של הקפטן מציינים כי לאחר הבדיקות שעבר הוא נרגע קצת.

"איתי ייעדר בוודאות מול מכבי נתניה", טוען גורם בקבוצה ומציין: "הצוות הרפואי יעשה הכל בשביל להכשיר אותו בזמן לחצי הגמר נגד קרית שמונה. הדבר הטוב ביותר זה שאין לו קרע ושזו רק מתיחה. הוא כבר החל בטיפול תרופתי ואנחנו מקווים ומאמינים שהוא יעמוד לרשות הצוות המקצועי בחצי הגמר. שכטר זה לא עוד שחקן עבורנו, אנחנו מודעים לחשיבות שלו ועושים הכל כדי להכשיר אותו".

איתי שכטר (צילום: אורן בן-חקון)

איתי שכטר (צילום: אורן בן-חקון)

גורם נוסף בבית וגן נשמע נחרץ עוד יותר וטוען כי "איתי יהיה כשיר לקרית שמונה. למעשה, אם משחק הגביע היה מתקיים מחר אין לי ספק שהוא היה משחק בו".

שכטר, כידוע, נותן עונה טובה, אחת הטובות בקריירה שלו וזאת למרות המספרים הנמוכים יחסית – תשעה שערים, שהם פחות משישית מהכמות שכבשה בית"ר העונה, ושמונה בישולים. מלבד השערים והבישולים הוא הפך למנהיג הבלתי מעורער של הצהובים הן על המגרש והן מחוצה לו, כזה שמדרבן ומטריף את כל מי שסביבו.

"שמחנו לשמוע שאיתי לא סובל מקרע אלא רק ממתיחה, כי היעדרות ממושכת שלו יכולה לפגוע בנו מאוד", טוען שחקן בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר".

"איתי יהיה חסר מאוד נגד נתניה, אין בכלל ספק לגבי זה", מציין שחקן נוסף. "הוא נותן הכל: שכטר סוחב את כל ההגנה אליו, סוגרים אותו יותר, באים אליו, ואז הוא משאיר שחקנים אחרים פנויים וחופשיים יותר כדי שיוכלו לתת שערים. זה משהו שיהיה חסר ונצטרך למצוא לו פתרונות".

הפציעה של שכטר באה עבורו בתזמון הכי גרוע, שכן מעבר לתרומה האדירה שלו לבית"ר, הוא ציפה וקיווה להיות בסגל הנבחרת למשחק נגד רומניה בשבוע הבא, מה שכנראה לא יקרה לאור המתיחה ממנה הוא סובל.

 

 

כך או כך, בבית"ר, כמובן, דואגים יותר לקבוצה מאשר לנבחרת. "אני מקווה שאיתי ייעדר רק מהמשחק נגד נתניה", אומר גורם בבית"ר. "הוא כוח מאוד רציני מבחינתנו, ואפשר היה לראות כמה היה חסר לנו מנהיג על המגרש אחרי שהוא יצא נגד רעננה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר