אנתוני וארן (צילום: מתוך אינסטגרם)
אנתוני וארן (צילום: מתוך אינסטגרם)

סערת הסרטון המיני של אנתוני וארן: "מצופה מבית"ר להשעות לאלתר את השחקן"

אנתוני וארן, הוא השחקן שתועד בסרטון מיני מבזה, שדלף הלילה לרשת. אורית סוליציאנו, מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית: "מדובר במקרה מזעזע, דוחה ומעורר בחילה של ספורטאים שחושבים שמותר להם להתייחס לבחורה כמו לחפץ וכלי לסיפוק צורכיהם"

פורסם בתאריך: 15.3.18 13:46

סרטון מיני מבזה, שבו נראה אנתוני וארן, שחקן בכיר שמשחק כיום בבית"ר ירושלים, דלף הלילה לרשת. הסרטון, יש לציין, צולם לפני כמה שנים, לפני שהצטרף לסגל השחקנים במועדון בית"ר ירושלים.

בסרטון נראה השחקן יחד כמה חברים מבצע מעשים מיניים באישה עירומה לחלוטין, כשהיא שוכבת על בטנה, והם שרים וצוחקים ומבזים את גופה. לפי הסרטון קשה לדעת האם המעשים נעשו בהסכמה והאם האישה בהכרה.

בעקבות פרסום הסרטון הקשה והמטריד מסתגר השחקן בביתו, מלבד הגעתו לאימון הבוקר, חמישי בבית וגן, אז היה נראה נבוך ומוטרד.

דבר הסרטון אף הגיע לראשי ההתאחדות לכדורגל, שאמנם מגנים את ההתנהגות המיוחסת לוארן, אך לאחר בחינה משפטית החליטו כי לא יעמידו אותו לדין במסגרת מוסדות ההתאחדות.

איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית קורא לבית"ר ירושלים להשעות את וארן. "מדובר במקרה מזעזע, דוחה ומעורר בחילה של ספורטאים שחושבים שמותר להם להתייחס לבחורה כמו לחפץ וכלי לסיפוק צורכיהם", מציינת אורית סוליציאנו, מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית. "היה מצופה מקבוצת בית"ר ירושלים להשעות לאלתר שחקן, שהתנהגותו המוסרית מבישה. מקוממת היא תגובת ההתאחדות לכדורגל ולפיה היא לא מתכוונת לטפל בנושא. בשנה בה מהפכת ה #metoo משפיעה על כל תחום מתחומי החיים, היה מצופה מהתאחדות לכדורגל לגנות לאלתר תופעה של ניצול וביזוי נשים. איגוד מרכזי הסיוע קורא להתאחדות לכדורגל לפעול מיידית להעברת סדנאות לכל שחקן כדורגל בנושא מניעת הטרדות וניצול מיני".

 

כך או כך, בית"ר ירושלים צפויה לשחק במסגרת הפלייאוף במוצ"ש נגד מכבי נתניה (20:30 בטדי) – וארן מתוכנן לפתוח בהרכב, עד כה לא יצאה הודעה אחרת.

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "ההתאחדות לכדורגל מגנה בכל תוקף את ההתנהגות המיוחסת לשחקן ליגת העל כפי שהיא עולה מהסרטון. אנו מצפים משחקני כדורגל, ומכל אדם, לשמור על דרך ארץ ועל כבוד הדדי. לאחר בחינה משפטית הוחלט כי אין בדברים כדי לאפשר העמדה לדין משמעתי במוסדות ההתאחדות".

במסיבת העיתונאים שהתקיימה היום, חמישי, לקראת המשחק במוצ"ש, נשאל המאמן בני בן זקן על הסרטון, וזה השיב: "לא נתקלנו בסרטון ואין לנו מה להגיד על מה שלא ראינו. אני מעדיף להתייחס רק לשאלות על המשחק".

מבית"ר ירושלים נמסר: "אנו ניזונים ממידע המפורסם בתקשורת וכרגע, משמסתמן שהנושא הועבר לחקירת משטרה נמתין לתוצאותיה ולא נמהר לקבל כל החלטה לפני כן. מכל מקום, מדובר באירועים שארעו לכאורה לפני שהשחקן היה בכלל שחקן בית"ר. לכן תמוה בעינינו מדוע קופצים אותם גורמים על העגלה ומנצלים את האירוע וממהרים לתקוף את המועדון והנהלתו ומייחסים להם עמדות כאלה ואחרות ביחס לאירוע הנטען. למותר לציין כי מועדון הכדורגל בית״ר ירושלים מגנה כל אירוע מכל מין וסוג שהוא שיש בו משום רמז להטרדה מינית, פגיעה במעמד האישה וכיו״ב".

"כל העיר" פנה לוארן לקבלת תגובה, אולם זו טרם התקבלה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר