הדמעות לא פסקו - אריק סאבו בסיום המשחק של בית"ר ירושלים נגד בני יהודה (צילום: ליאת אבשלומי)
הדמעות לא פסקו - אריק סאבו בסיום המשחק של בית"ר ירושלים נגד בני יהודה (צילום: ליאת אבשלומי)

אחרי הדמעות נגד בני יהודה, סאבו מבטיח: "עוד אחזיר לאוהדים"

בשיחות סגורות עם חבריו הסביר אריק סאבו את הסערה הגדולה שאחזה בו לאחר החמצת הפנדל מול בני יהודה. "היה לו מאוד קשה, אבל זה הכדורגל", מציין אחד ממקורביו

פורסם בתאריך: 13.4.18 10:59

"אני ואריק ביחד כבר שבע שנים, זו היתה הפעם הראשונה שראיתי אותו בוכה. אני ממש בשוק". כך, עם הרבה כאב ועצב סיפרה אליסקה סאבו, אשתו של אריק, לסובבים אותה לאחר המשחק בין בית"ר ירושלים לבני יהודה ביום ראשון האחרון, שבו כידוע החטיא סאבו בעיטת עונשין מ-11 מטרים עמוק בתוך תוספת הזמן.

החטאת הפנדל הזו, שהותירה נכון לאותו הערב את בית"ר ירושלים במרחק שלוש נקודות מהפועל באר שבע (הפרש שצמח לשש נקודות לאחר ניצחונה של באר שבע על מכבי תל אביב ביום שני), סיימה ככל הנראה את המרוץ של בית"ר לעבר האליפות והשאירה, כאמור, את סאבו בסערת רגשות גדולה.

הדמעות של סאבו גררו תגובות אוהדות מצד מרבית מאוהדי בית"ר ירושלים, כשחבריו לקבוצה מיהרו לנחם אותו ולנסות לסייע לו באותן דקות. בהמשך השבוע, לאחר שנרגע קצת, הוא הסביר למקורביו ולחבריו את הסיבה להתפרצות הרגשות. "הרגשתי שאכזבתי את החברים שלי, את המועדון ואת הקהל", הוא אמר והוסיף. "אני עוד אחזיר לאוהדים ובגדול".

הצליח לרגש - סאבו (צילום: ליאת אבשלומי)

הצליח לרגש – סאבו (צילום: ליאת אבשלומי)

השבוע, בשיחה עם "ספורט כל העיר", מדגיש אחד ממקורביו של סאבו כי "אריק בסדר. היה לו מאוד קשה. הוא הרגיש אכזבה גדולה לאחר החמצת הפנדל כי הוא מאוד מחובר לאוהדים ולמועדון ולכן קרה מה שקרה. אבל אין מה לעשות, זה הכדורגל. אני בטוח שהוא יעבור את זה וייצא מחוזק".

ההחטאה של סאבו מהנקודה הלבנה היתה הראשונה שלו העונה אחרי בעיטות מוצלחות, כשמה שהוסיף בוודאי לרגשות שהתפרצו בסיום המשחק היה המשחק החלש שהוא הפגין נגד בני יהודה.

"הרגשות שהפגין אריק בסיום המשחק נגד בני יהודה יסיימו את כל הדיבורים שהיו עליו – אמרו שהוא אטום, שהוא לא רוצה להיות בבית"ר, שיש לו מצבי רוח ועוד ועוד – אבל הוא הוכיח שכל זה לא נכון", מציין אחד מחבריו של סאבו בשיחה עם "ספורט כל העיר". "הוא מאוד מחובר למועדון ובמיוחד לקהל, שנותן לו הרבה אהבה. בשיחות איתו לאחר מכן הוא אמר שהוא בכה רק בגלל הקהל, לא בגלל אף אחד אחר. הוא לקח את זה קשה לא משום שחשש שמישהו יכעס עליו. הוא פשוט הרגיש שאכזב את הקהל וזה כאב לו מאוד".

חבר נוסף של סאבו מספר: "אריק מאוד מאוכזב מזה שבית"ר לא לקחה 3 נקודות חשובות במאבק האליפות. בניגוד לכל הדיבורים עליו, הוא אדם אמוציונאלי לכל הכיוונים – אם זה כשהוא 'יצא' בזמנו על השופט, ואם זה עכשיו כשהוא החמיץ פנדל. הוא חי את המשחק, ובגלל זה ירדו לו דמעות. סאבו עובד על המגרש כל הזמן. גם נגד באר שבע הוא היה מספר אחד על המגרש. הכדור שהוא החמיץ ביום ראשון היה הולך פנימה לפני חודש, הכל עניין של מזל".

לקח ללב - סאבו (צילום: ליאת אבשלומי)

לקח ללב – סאבו (צילום: ליאת אבשלומי)

סאבו הגיע לפני שנתיים לבית"ר לאחר סאגה ארוכה. בתחילה הוא לא רצה להגיע לישראל, אך בסופו של דבר השתכנע וחתם. נכון להיום הוא חתום בבית"ר עד לסוף העונה, ולקבוצה יש אופציה לרכוש את כרטיסו מפאוק סלוניקי במחיר של כ-450 אלף יורו – אופציה שתגיע לסיומה בסוף חודש מאי.

"טביב עוד לא החליט אם לרכוש את סאבו או לא. יש לו עוד זמן עד לסוף העונה כדי לממש את האופציה", אומרים בסביבת השחקן ומוסיפים: "אי אפשר לדבר עם פאוק, כי שום דבר לא מעניין אותם עם כל הבלגן שקורה שם. בינתיים אנחנו מחכים. אלי נמצא בקשר ישיר איתם, וצריך לחכות ולראות מה קורה שם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר