טל בן חיים (צילום: ניר קידר)
טל בן חיים (צילום: ניר קידר)

דעה | הכדור בידיים שלו: האם טל בן חיים צריך להודיע על פרישה?

אחרי קריירה עשירה ומפוארת, הבלם, שיחגוג השבוע יום הולדת 37, צריך לקבל החלטה בנוגע לעתידו | טור דעה

פורסם בתאריך: 27.3.19 18:11

הפרישה הצפויה של יוסי בניון, גדול השחקנים הישראלים בדור הנוכחי ואחד הגדולים אי פעם, לוקחת את אור הזרקורים ומשכיחה לא מעט שחקנים אחרים שנמצאים בשלהי הקריירה שלהם. בראשם בלם בית"ר טל בן חיים, שיחגוג בסוף החודש (31.3) יום הולדת 37.

בן חיים, ועל זה אין בכלל עוררין, עשה קריירה עשירה ומפוארת. הוא נחשב לאחד הבלמים הטובים שנולדו כאן. אבל בשנים האחרונות כוכבו קצת דעך. במכבי תל אביב הוא כמעט ולא שיחק בשנה שעברה. גם ההתחלה בבית"ר לא היתה מרשימה. בן חיים לא היה בכושר מספיק טוב, הפגין יכולת חלשה והרבה חיצי ביקורת הופנו כלפיו. עם כל מחזור שעבר היכולת השתפרה וביחד איתו גם ההגנה של בית"ר התייצבה. לזכותו של בן חיים צריך לזקוף גם את השיפור ביכולת של אור זהבי הצעיר, שאין לי ספק שלומד וסופג מבן חיים לא מעט.



אבל כעת, כשהעונה על סף סיום ונדמה שבית"ר הולכת לקראת מהפכה בקיץ הקרוב, נמצא בן חיים בסוג של צומת דרכים. עדיין לא ברור מה יעלה בגורלו של הבלם הוותיק ואם בית"ר תרצה שהוא ימשיך. לדעתי, כדאי לו להצהיר על פרישה בסוף העונה, וככה כולם יזכרו אותו לטובה.

לשחקן עם הרזומה שלו מגיע לסיים את הקריירה בקבוצה גדולה ולעיני קהל אוהדים גדול. לבן חיים מגיע לפרוש בכבוד ולא עם הזנב בין הרגליים, אבל חשוב גם להדגיש שרק הוא יחליט לגבי עתידו.


רונן שוויג (צילום: מגד גוזני)

רונן שוויג (צילום: מגד גוזני)


מחמיצה סדרתית

הפועל קטמון ממשיכה להחמיץ הזדמנויות אדירות והתיקו שלה מול הפועל איכסאל הוא בבחינת בעיטה בדלי מלא. בנוסף, ערן לוי ממשיך לאכזב ובמשחק האחרון הוא שוב החמיץ פנדל.

למרות התוצאה הלא טובה, קטמון הגדילה את הפער מהמקום השלישי בעקבות ההפסד של הפועל כפר סבא. הליגה הלאומית השנה שוויונית מתמיד וכנראה שהמאבק על העלייה יגיע עד למחזורי הסיום. קטמון חייבת רצף של ניצחונות כדי להבטיח את מקומה בליגת העל בעונה הבאה.

ליוסי מזרחי יש הרבה מאוד עבודה, גם כי נראה שהקבוצה שלו סובל ממשבר מנטלי ומחוסר ביטחון, וגם כי הלחץ מעכשיו רק יעלה עוד ועוד. אני מחזיק לו ולקטמון אצבעות.

להוריד את הכובע

שאפו ענק מגיע לנבחרת ישראל על הניצחון מול אוסטריה. הנבחרת לא הציגה משחק גדול ולא היתה רחוקה מלקבל תבוסה בעיקר במחצית הראשונה, אבל בהמשך היכולת השתפרה ובזכות הווינר ערן זהבי היא רשמה ניצחון גדול.
בפן הירושלמי, ובשל העובדה שבסגל לא היה אף נציג מבית"ר, יש לציין לטובה את השוער אריאל הרוש שהפגין יכולת מצוינת והוכיח שלא בכדי המאמן אנדריאס הרצוג סומך עליו.

הרוש כידוע, לא רווה נחת בהפועל באר שבע. הוא איבד את מקומו בהרכב הראשון וכבר חודשים שהוא מחמם את הספסל. למרות זאת, הוא קיבל את אפודת השוער הראשון ובמשחקים מול סלובניה ואוסטריה הוא הראה שהיא בהחלט מגיעה לו. הרוש התעלה בשני המשחקים הראשונים בקמפיין מוקדמות יורו 2020 והרבה בזכותו יש לנבחרת היום 4 נקודות. גאווה ירושלמית אמיתית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר