מומי דהן (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה ירושלים)
מומי דהן (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה ירושלים)

מומי דהן: "שואף להביא את נורדיה לליגה הלאומית, חד משמעית"

דהן, הספונסר הראשי של בית"ר נורדיה, מסכם עונה לא פשוטה בליגה א' ומדגיש: "שואף להביא את נורדיה לליגה הלאומית, חד משמעית; אני לא הולך לשום מקום, אבל אולי יצטרכו ממני פחות"

פורסם בתאריך: 10.5.18 13:20

ביום שישי שעבר סיימה בית"ר נורדיה את עונתה הראשונה אי פעם בליגה א', לאחר שהודחה על ידי מכבי קביליו יפו בחצי גמר הפלייאוף. בקבוצת האוהדים קיבלו באכזבה את ההפסד ליפואים, 2:1 בחוץ, וכעת הם מתפנים לעשות חושבים לגבי העונה הבאה.

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

"למרות ההפסד המאכזב, בשורה התחתונה עמדנו במטרה שהצבנו לעצמנו", מציין מומי דהאן, הספונסר הראשי של בית"ר נורדיה ואחד האנשים הבולטים במועדון בריאיון ל"ספורט כל העיר". "ההתחלה היתה קשה ולקח לנו זמן ללמוד את הליגה. אחרי השינויים שעשינו בצוות המקצועי, הגענו לאן שרצינו. ויקטור גניש ומשה בן ארוש הוציאו את העגלה מהבוץ והביאו אותנו לאן שהיינו צריכים להיות מההתחלה – לצמרת".

איזה מסקנות יש לך אחרי העונה הראשונה בליגה א'?
"בכל ליגה שעלינו חווינו שינויים דרמטיים לעומת העונה הקודמת. אני חושב שליגה א' דרום מאוד חזקה, ועובדה שקבוצות הצמרת הגיעו לשלבים המאוחרים בגביע והדיחו קבוצות מהלאומית ומליגת העל. אחת המסקנות היא להתבסס יותר על שחקנים ירושלמים, גם בשביל הזהות וגם משום שזה מקל תקציבית".

מאז הצטרפותו של ויקטור גניש נרשם שיפור משמעותי. הוא צריך להמשיך לדעתך?
"רק סיימנו את העונה, ועוד לא התחלנו לדבר על העונה הבאה. נשב, נשקול וביחד נחליט. אני לא רואה שום דבר כחד משמעי. אני מעריך את העבודה שעשה ויקטור גניש, אבל אנחנו צריכים לבדוק מה המטרות שלנו ולאן פנינו מועדות, ואז נחליט מי יוביל".

ויקטור גניש (צילום: ינון פוקס)

ימשיך לעוד עונה? גניש (צילום: ינון פוקס)

ולאן פניה של נורדיה מועדות?
"אני שואף להביא את בית"ר נורדיה לליגה הלאומית, חד משמעית. זו המטרה. השנה למדנו את הליגה, ומכאן צריך להתקדם הלאה. אני לא יודע אם אנחנו צריכים להגדיל את התקציב, אבל למדנו הרבה השנה ושילמנו שכר לימוד, ובאותו תקציב אפשר לעשות צורת בנייה שונה".

עברתם זעזוע במהלך העונה והחלפתם ועד מנהל. איך שיתוף הפעולה?
"זה היה צעד מתבקש. הם הכניסו רוח ושינוי מבחינת צורת הניהול, הם מגייסים כספים, עושים הרבה עבודה עם הקהילה, והדבר האחרון הוא הצעד המשמעותי – החתימה על הסכם שיתוף הפעולה עם האקדמיה של רונאלדיניו".

 

בעקבות החלפת הוועד המנהל הקודם יש קולות בתוך המועדון שאומרים כי מעמדו של דהן נחלש מעט, אבל לספונסר של נקודת מבט אחרת לעניין. "יש כיום ועד יוזם ויוצר, אז יש להם יותר חופשה פעולה לעשות דברים שיקדמו את הקבוצה", מבהיר דהאן. "אני בעיקרון בקבוצה, ולא הולך לשום מקום. אולי יצטרכו ממני פחות, בטח אם נגייס עוד כספים כמו שעשינו. נראה פיננסית איך הדברים ישתלבו, אבל מבחינת הרוח אני לא עוזב. שיתוף הפעולה שלי עם הוועד הנוכחי הוא טוב. אני מייעץ והם מביאים רעיונות חדשים".

מומי דהן (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה ירושלים)

מומי דהן (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה ירושלים)

מאוד חשוב לך לשחק בטדי. למה?
"טדי זה הבית המוצהר שלנו, ושם אנחנו רוצים להיות ולשחק. אני מקבל עזרה כל הזמן מאיציק קורנפיין ומניר ברקת. הם תומכים ועוזרים לנו ואני מרגיש כל הזמן את הרוח הגבית מהם".

יש תחושה של שינוי בבית"ר. אולי זה מהווה עליכם איום?
"אנחנו לא מסתכלים על זה כאיום. חלק מהעבודה שלנו זה לגרום לשינויים גם בבית"ר, ואולי רואים את זה כביכול כלפי חוץ, אבל כלפי פנים אין שום שינוי מהותי. יש שקט תעשייתי כי בית"ר מצליחה, אבל עדיין יש גזענות ואין שום שחקן ערבי בבית"ר. מה המועדון עשה בדיוק כדי לשפר דברים? להגיד שהם נלחמים בלה פמיליה זה לא נכון. כולנו תקווה שבית"ר תתעשת, אם בכלל יש שם אנשים שרוצים להיכנס למאבק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר