כביש 437 המשודרג (צילום: חברת מוריה)
כביש 437 המשודרג (צילום: חברת מוריה)

יקל על העומסים? השער הצפוני של ירושלים השתדרג

אחרי כחצי שנה של עבודות - נפתחו לתנועה הנתיבים החדשים באזור חיזמא, זאת במסגרת השלב הראשון של פרויקט הרחבת כביש שער בנימין-ירושלים. צפו במקטע המשודרג הראשון בכביש 437

פורסם בתאריך: 19.9.23 19:35

בשורה ענקית לתושבי בנימין: קצת יותר משבעה חודשים לאחר תחילת העבודות להרחבת ושדרוג כביש 437 – שער בנימין – נפתחו לתנועה שני נתיבים במסגרת המקטע הראשון של הפרויקט. הנתיבים החדשים, ועוד יותר מכך הפרויקט כולו, צפויים לקצר משמעותית את זמן הנסיעה של תושבי בנימין לירושלים וממנה.

הפרויקט, שמבוצע על ידי החברה העירונית מוריה, כולל הרחבה של הכביש מנתיב אחד לכל כיוון לשלושה נתיבי נסיעה לכל כיוון, בהם נתיב המיועד לתחבורה ציבורית ושיתופית (נתיב פלוס), דבר שיקל באופן משמעותי על העומסים בציר.



המקטע הראשון, שנפתח כאמור לתנועה, כולל את שדרוג הכביש באורך של 6 קילומטרים, הסדרת צמתים מרומזרים בכניסה לאזור התעשייה שער בנימין והכניסה הצפונית לכפר חיזמא, דבר שישפר באופן משמעותי את בטיחות הכביש.

 

 


כביש 437 המשודרג (צילום: חברת מוריה)

כביש 437 המשודרג (צילום: חברת מוריה)


בשלבים הבאים של העבודות ישדורגו מקטעי כביש 60 תחילה עד עד שער בנימין ולאחר מכן עד צומת המשטרה הבריטית.

שרת התחבורה מירי רגב: "עם כניסתי לתפקיד הנחתי את כל חברות התשתית להאיץ תהליכים ולקצר את זמני הביצוע של הפרוייקטים והיום אנו רואים את התוצאות. רק לפני שבעה חודשים התחלנו בשדרוג והרחבת כביש 437, עורק תנועה מרכזי למגיעים מצפון-מזרח ירושלים והיום אני גאה להכריז על פתיחת שני נתיבים בכניסה לירושלים שיקלו על התנועה לאזור התעשייה החשוב של שער בנימין".

ראש המועצה האזורית מטה בנימין: "כולנו יחד משתדלים ודוחפים כל העת לקיצור לוח הזמנים של העבודות כי אנחנו מבינים את המצוקה. הסדרת מרחב הכניסה לירושלים היא חלק ראשון בעבודות הרחבת כביש שער בנימין – ירושלים. הטרקטורים באזור מתקדמים בקצב טוב להרחבת הכביש כולו. תודה למשרד התחבורה, לשרת התחבורה ולשר האוצר ולחברת מוריה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יוני

    אלופים, כשהם רוצים הם יכולים,
    כשכל המדינה עסוקה במערכת המשפט,
    זה הזמן להריץ ולקדם פרויקטים, ככה לא שומעים מהירוקים המתנגדים, ולא מהשמאל המתלונן על קידום ההתישבות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר