(צילום: באדיבות חברת אקסטרה)
(צילום: באדיבות חברת אקסטרה)

בשל המלחמה בדרום: נמשכת מתכונת החירום בתחב"צ; אלו הקווים שלא יפעלו היום

חברות התחבורה הציבורית בירושלים הודיעו על צמצום פעילות בשל גיוס נהגים ואוטובוסים ללחימה בדרום. לאור זאת - תדירות הקווים שיפעלו תעמוד על כ-40-30 דקות, בעוד שקווים רבים של אקסטרה וספורבוס ברחבי העיר יבוטלו. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 9.10.23 00:35

עם פרוץ הלחימה בדרום, אוטובוסים רבים גויסו על ידי צה"ל להובלת לוחמים לבסיסים השונים ברחבי הארץ. לאור זאת, כבר ביום שבת הודיע משרד התחבורה כי שירותי התחבורה הציבורית בירושלים (ובכלל הארץ) יפעלו במתכונת חירום מצומצמת, זאת לאור גיוסי נהגים ואוטובוסים רבים.

כפועל יוצא מכך – חברות האוטובוסים בירושלים הודיעו על מעבר למתכונת עבודה מצומצמת. התוצאה – דיווחים לא מעטים במהלך אתמול (ראשון) על עיכובים כבדים ועל אוטובוסים שלא מגיעים במשך דקות ארוכות.

בתוך כך, לקראת היום (שני, 9.10), הודיעה חברת אקסטרה על פעילות במתכונת חירום, במסגרתה יופעלו הקווים 3, 25, 36, 45, 56, 59, 69 ו-89 בתדירות של חצי שעה בלבד. לעומת זאת – הקווים 61, 81, 85, 86 ו-541 לא יפעלו בשלב זה. "מתכונת חירום זו מתואמת ומאושרת על ידי משרד התחבורה והיא נובעת בשל הלחימה בדרום והשפעותיה על שירות התחבורה הציבורית", נמסר מחברת אקסטרה. "אנחנו עושים מאמץ לעדכן את כל השינויים באתר ובמוקד השירות שלנו *6747, אבל בשלב זה עוד מוקדם לדעת את היקף ההשפעות על לוח הזמנים. אנחנו מתנצלים על החוסר הצפוי בשירות, בתקווה לחזרה לימים טובים יותר".

בחברת אגד יפעלו כלל הקווים בתדירות מצומצמת של כל חצי שעה עד 40 דקות.

צמצומים וביטולי קווים גם בסופרבוס, אשר תפעיל את הקווים הבאים בלבד בתדירות מתוכננת של כל חצי שעה: 31, 38, 62, 71, 72, 74, 75, 77, 78, 82, 83, 91, 516.

לעומת זאת, אלו הקווים שלא יפעלו בכלל היום: 2, 49, 90, 92, 97, 136, 163, 504, 506, 517, 531, 580.

 

 

מחברת סופרבוס נמסר: "בשל המצב הביטחוני והיותר של חברת סופרבוס חלק ממשק לשעת חירום, בוצע גיוס נרחב של אוטובוסים ונהגים מהחברה. לפיכך יתכנו עיכובים בכלל קווי התחבורה בכלל אשכולות החברה והתחבורה הציבורית תפעל במתכונת מצומצמת. אנו מבקשים לנהוג באיפוק ולמלא אחר הוראות פיקוד העורף".

גם באגד הוציאה הודעה על מתכונת פעילות מצומצמת. "בשל מצב המלחמה מוקדי השירות של אגד עובדים במתכונת חירום מיוחדת. מרכז שירות הלקוחות יפעל עד השעה 22:00. בכל שאלת מידע לאחר 22:00 יש לפנות למוקד משרד התחבורה בטלפון 8787*".

משרד התחבורה: "עקב המצב הביטחוני ובהתאם להנחיות כוחות הביטחון, משרד התחבורה מקצה אוטובוסים ונהגים רבים שגויסו למאמץ הלאומי. על כן, צפוי דילול משמעותי ביותר בשירותי התחבורה הציבורית בכל רחבי הארץ. על הציבור להימנע מנסיעות שאינן חיוניות ולדחות את נסיעותיו. משרד התחבורה והבטיחות בדרכים פועל בהתאם להנחיות משרד הביטחון ולנוכח המצב הביטחוני יופחת משמעותית היקף שירותי התחבורה הציבורית בכל רחבי הארץ. לתשומת לבכם, בשל השינויים התכופים בתחבורה הציבורית, המידע באמצעים הדיגיטלים אינו מעודכן באופן מלא, אני פועלים לעדכון המידע וממליצים בשלב זה להתעדכן במוקדי המידע הטלפוני של חברות התחבורה הציבורית ובמוקד 8787*".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר