קו 450 של 'דן בדרום' מאשדוד לירושלים (צילום: דן בדרום)
קו 450 של 'דן בדרום' מאשדוד לירושלים (צילום: דן בדרום)

מפעילה נוספת לתחבורה הציבורית בעיר: 'דן בדרום' עולה לירושלים

החברה תתגבר את הנסיעות בין ירושלים לשפלה עם הפעלת הקווים מאשדוד ומגדרה. במסגרת הנסיעות לירושלים הופעל צי של 38 אוטובוסים חדשים

פורסם בתאריך: 2.1.24 08:43

לכבוד השנה החדשה – חברת 'דן בדרום' תתגבר את הקווים הבינעירוניים בין ירושלים לשפלה ולצורך כך התחדשה החברה והפעילה צי של 38 אוטובוסים חדשים.

הקווים של 'דן בדרום' מחברים את ירושלים ואשדוד ב-4 קווים: 448, 450, 451, 459, ואת ירושלים עם גדרה (קו 441). הנסיעות הראשונות בוצעו אתמול, שני, היום הראשון של שנת 2024.

אל הנסיעה הראשונה מאשדוד לירושלים בקו 450 הצטרף מנכ"ל דן בדרום מיכה קופילובסקי שבירך את הנוסעים. "אנו שמחים ונרגשים לשרת אתכם", אמר קופילובסקי. "החברה רכשה צי חדש של עשרות אוטובוסים וגייסה נהגים מקצועיים בכדי לתת שירות מצוין לקווים שמאופיינים בביקוש גבוה של נוסעים".

 

 

תהליך ההצטיידות וההיערכות של החברה לקבלת הקווים החדשים לוותה בחודשים ע"י משרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית. קווים אלה נהנים מביקוש גבוה של נוסעים, המורגש מאד בימי שישי ובמוצאי שבת ובחברה גייסו עשרות נהגים ומבקרים חדשים.

התדירות ומסלולי הקווים נשארו ללא שינוי כפי שפעלו עד היום, רק עם מחליפה אחרת ועם רכבים חדישים. מחברת דן בדרום נמסר: "אנו גאים לשרת את אלפי הנוסעים הקווים מגדרה לירושלים ואשדוד לירושלים ומאמינים שהנוסעים יהנו משירות איכותי, יעיל ואדיב, כפי שאנחנו משרתים את עשרות אלפי הנוסעים ברחבי הנגב והדרום".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר