שלומי אזולאי, דיוגו ורדסקה (צילומים: שרון בוקוב, מתוך האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)

דעה | אז-אולי עכשיו: האם השער שכבש שלומי אזולאי יוציא אותו לדרך חדשה?

החלוץ סוף-סוף כבש, ויש לקוות שהשער ייתן לו ביטחון ויוביל לשערים נוספים. מחמאות למשחק ההגנה ולרצף המשחקים ללא ספיגה | טור דעה

פורסם בתאריך: 31.10.19 11:13

מסע הניצחונות של בית"ר נמשך, וכמה שהוא חשוב להמשך הדרך. אסור לזלזל בניצחונות האחרונים, גם אם חלקם הגיעו נגד 2 נועלות הטבלה, כי במצב שבו בית"ר היתה לפני הרצף זה בכלל לא מובן מאליו.

אמנם גם במשחק מול בני יהודה ביום ראשון האחרון בית"ר לא הציגה משחק גדול, אך הקבוצה הצליחה לאסוף עוד שלוש נקודות ועל הדרך גם רשמה משחק שלישי ברציפות בלי לספוג – ואלו דברים שמוסיפים הרבה מאוד שקט למועדון וביטחון לשחקנים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


השער שכבש שלומי אזולאי הוא חשוב מאין כמוהו. אפשר רק לקוות שהשער ייתן לאזולאי ביטחון ואולי אף יוביל לפתיחת השכר ולשערים נוספים. אני חושב שהשער גם יוביל להיעלמות או להחרשת הקולות שעלו מהיציע כנגד אזולאי. האוהדים, לבטח במשחק-שניים הקרובים, יפסיקו לדרוש את ראשו וגם זה יעזור לקבוצה ויחזק אותה. אני בטוח שאזולאי עוד ייתן שערים, אבל אסור לאף אחד לחשוב או לצפות שהוא ימשוך את הקבוצה על גבו. הוא חלוץ משלים טוב, וכך צריכים כולם לתפוס אותו.

איתמר ניצן נתן משחק טוב, והוא הציל את בית"ר ממבוכה, שיכולה היתה לעלות לה באובדן נקודות. ההגנה היתה סבירה, וראוי לציין את אנטואן קונטה ואת מקסים גרצ'קין שעולים ויורדים ללא הפסקה.

שלישית האמצע – דן איינבינדר, עלי מוחמד ותמיר עדי, סגרה היטב. ליווי גארסיה ממשיך לעשות בלגן והכי חשוב  הוא התחיל לייצר מספרים בזכות המהירות האדירה שלו. ועדיין, הוא צריך לשחרר בזמן את הכדור ולשפר עוד את המסירה האחרונה.

מה שקצת צרם לי במשחק הוא חוסר הפרגון בחלק ההתקפי. הרבה יותר מדי פעמים עמד גדי קינדה לבד וציפה למסירה, שלא הגיעה וחבל.


רונן שוויג (צילום: מגד גוזני)

רונן שוויג (צילום: מגד גוזני)


הסך הכל, כמובן, הוא חיובי. בית"ר יכולה לחייך וניתן לקוות שבעקבות רצף הניצחונות וצבירת הביטחון, גם הרמה של בית"ר תלך ותעלה כל הדרך אל הצמרת הגבוהה.

חיוכים ושביעות רצון נרשמים גם בצד האדום של הכדורגל בעיר. הפועל קטמון ממשיכה את המסע האדיר והבלתי נתפס שלה. בחמישי שעבר השיגו האדומים ניצחון חוץ ענק מול מכבי אום אל פאחם, שהיתה במומנטום מטורף, וכעת קטמון היא הקבוצה החמה בליגה והיא סופרת כבר שישה ניצחונות רצופים.

צריך להוריד את הכובע בפני אנשי קטמון כולם – החל מהשחקנים, דרך המאמן זיו אריה ועד למנהל המקצועי שי אהרון והוועד המנהל. יחד עם זאת, אני עדיין טוען שיהיה קשה לקבוצה לעלות ליגה, ואני עדיין סבור שקטמון צוברת נקודות לימים שחורים.



בינתיים פשוט אין מילים. קטמון מותירה המון אנשים פעורי פה. מה שאותי מרשים יותר עוד יותר מהניצחונות זה הדרך והצניעות. אין ספק שגם השקט שיש מסביב לקבוצה נותן את אותותיו ותורם לביטחון.

לעומת הכדורגל, האדומים מהכדורסל חטפו בראש ממכבי תל אביב, וזאת אחרי שהם פשוט לא הופיעו למחצית השנייה של המשחק ביד אליהו.

הפועל התחילה טוב את העונה, וחבל שדווקא מול מכבי משהו התפקשש. נקווה שמדובר היה במעידה חד פעמית, ולא בכך שהצהובים פשוט גדולים על הפועל העונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר