תלמידות הרטמן בונות סוכות (צילום: מכון הרטמן)
תלמידות הרטמן בונות סוכות (צילום: מכון הרטמן)

מנהלת תיכון הרטמן לבנות: "חינוך ערכי מביא תוצאות גם בציונים"

מירב בדיחי, מנהלת מדרשיית הרטמן לבנות, מתייחסת לדירוג התיכון במקום הראשון בעיר במבחני המיצ"ב

פורסם בתאריך: 21.5.17 23:40

"אנו שמחות לשוב ולגלות כי חינוך ערכי וקשוב, שיש בו תחושת שליחות, מביא תוצאות גם בציונים", מציינת מנהלת תיכון מדרשיית הרטמן לבנות, מירב בדיחי, על רקע דירוג בית הספר במקום הראשון במבחני המיצ"ב בעיר. "אבל יותר מהציונים אני מאמינה שמהמדרשייה שלנו יוצאות אזרחיות ישראל, שתשתלבנה בחברה כמובילות בתחומן, ותתרומנה לחברה ישראלית מאוחדת יותר, שמקבלת את האחר ומפיקה את מירב התועלת משיתוף פעולה בין כלל המגזרים בירושלים בפרט, ובחברה הישראלית בכלל. זו גאוותנו האמיתית".

בתיכון מציינים כי מתוך 683 בתי ספר בעיר, מדרשיית הרטמן לבנות דורגה במקום הראשון, עם ציון 100 במבחני המיצ"ב, "ולא פחות חשוב מכך – אפס מקרי אלימות בשנה האחרונה", מוסיפים בתיכון.

בתיכון אומרים כי מדובר בשיפור של חמש נקודות מדד לעומת בחינות המיצ"ב שנערכו בשנת 2012. התיכון הצטיין במיוחד בתחומים של שביעות רצון המורים והתלמידים, והיעדר אירועי אלימות (פיזית או מילולית). כמו כן, צוינו לטובה התכניות הייחודיות בנושאים של גוף ונפש, מגדר ופמיניזם, ורבים מהנסקרים ציינו לחיוב את גישתו הפלורליסטית של התיכון לבנות, אשר מחנך לקבלת האחר ומעודד את הבנות להתגייס לשירות משמעותי בצה"ל – 80 אחוז מהבנות מתגייסות לצה"ל, והשאר לשירות לאומי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר