טיירון שרי, דיוגו ורדסקה (צילומים: ניר קידר, האתר הרשמי של בית”ר ירושלים)

דעה | מבחן עוצמה – המשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון חשוב יגדיר את העונה של בית"ר

עם כל הכבוד לרצף הניצחונות של בית"ר ירושלים, מכבי חיפה היא יריבה איכותית ומסוכנת בהרבה. להגנה הצהובה צפוי משחק קשה מאוד | טור דעה

פורסם בתאריך: 6.11.19 16:06

אחרי שנשבר המנחוס בטדי, כשבית"ר ירושלים עם ארבעה ניצחונות רצופים (ויחס שערים 0:10 מדהים), נראה שבית"ר נמצאת בדיוק במומנטום הנכון כדי להגיע לאחר המפגשים החשובים והגדולים של העונה – נגד מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. אמנם מכבי תל אביב מוליכה את הטבלה, אבל שתי הקבוצות שישחקו זו מול זו ביום ראשון הן הקבוצות הכי מלהיבות בליגה שלנו בחודש האחרון.

בשנים האחרונות הורגלנו, אוהדי בית"ר ירושלים ושחקניה, לצאת מאושרים מסמי עופר, אבל מכבי חיפה הנוכחית חזקה בהרבה ממכבי חיפה של העשור האחרון.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הסגל של הירוקים מהכרמל איכותי והסכנה יכולה להגיע ממספר שחקנים, אבל נדמה ששחקני המפתח של מכבי חיפה, שעליהם תצטרך ההגנה שלנו לשים דגש גדול יותר, הם יובל אשכנזי, הדינמו של הקישור החיפאי שמנווט את כל המשחק, דולב חזיזה ובעיקר טיירון שרי והאקס הצהוב ניקיטה רוקאביצה – שני השחקנים שמאיימים הכי הרבה על שער היריבה וגם השניים שמובילים את טבלת הכובשים הירוקה – 5 לרוקאביצה ו-3 לשרי.

המשחק ביום ראשון יהיה מבחן אמיתי לבית"ר, כי עם כל הכבוד לרצף הניצחונות המרשים, ויש כבוד, הם הושגו במשחקים נגד קבוצות שנכון לשבוע האחרון נמצאות בחלק התחתון של הטבלה. מול מכבי חיפה זו כבר תהיה אופרה אחרת.

שחקני ההגנה של בית"ר (וגם תמיר עדי ועלי מוחמד) חייבים לשמור על ריכוז ולהוכיח שהשמירה על שער נקי במשחקים האחרונים לא היתה מקרית ולא הושגה רק הודות לחולשת היריבות.

הקישור חייב להמשיך ולהחזיק את האמצע, להיות אגרסיבי ולנהל את המשחק.

וההתקפה תהיה חייבת להתגבר על חסרונו של הטוב בשחקנינו עד כה, גדי קינדה, שירצה עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים.

אם בית״ר תנצח היא תיצמד לצמרת הגבוהה, אך למרות זאת ולמרות רצף הניצחונות היפה, תיקו בחוץ  מול מכבי חיפה בשלב הזה של העונה זאת תוצאה לא רעה בכלל. המטרה, לטעמי, היא לשמור על פער סביר מהמקום הראשון עד חלון ההעברות, ואז עם חיזוק נכון ובתוספת של עידן ורד שחוזר לכושר, הכל אפשרי.


יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)

יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)


בית"ר, כאמור, רושמת רצף מצוין של משחקים. המצטיין מבחינתי בחודש הזה הוא דיוגו ורדאסקה, שאחרי המשחק הראשון החלש מול רעננה, מוכיח שהוא בהחלט רכש איכותי. השילוב של הפורטוגלי עם אור זהבי מצוין והם משלימים היטב אחד את השני.

ביום ראשון הם יפגשו את אחת ההתקפות החזקות והפוריות בליגה, והם יעמדו למבחן רציני וכולי תקוה שהם יצלחו אותו בכבוד.



כמה כיף לראות את שלום אדרי משחק. בעיקר כי רואים עליו שהוא מבין ויודע שזאת ההזדמנות לה הוא חיכה כל חייו המקצועיים. יחד עם זאת, אני לא שותף לקולות (הרבים מאוד) שהוא צריך לפתוח מול מכבי חיפה. הסיבה מאוד פשוטה – הוא חילוף שמשנה משחק ומומנטום. הוא עולה על כר הדשא עם אנרגיות מטורפות, והוא מדביק את כולם בהתלהבות שלו.

ומילה על החלוצים הצהובים: בניגוד למרבית החברים ביציע, אני לא חושב שאנתוני וראן עדיף על שלומי אזולאי. שניהם לטעמי חלוצים טובים לסגל, אך אף אחד מהם לא יכול להיות חלוץ מוביל בקבוצה שרוצה אליפות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירושלמי אןהד ביתר ותיק

    חיפה היא חיפה טבל ביתר חייבת להשיג תוצאה טובה.הערה מחייבת אם כל הכב7ד המאמן לייב לפתוח עם ןטרן ולא ליבש אותו כך הקבוצה יכולה לאבד אותו ולאזןאלי ניתנו הרבה היזדמנוית והוא לא מספק את הסחורה …

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר