אלירן עטר (צילום: ניר קידר)

דעה | דרוש חלוץ: לאלירן עטר יש הרבה מה לתרום לבית"ר

שידוך עטר-בית"ר יכול להצליח יפה, אבל כדי שמהלך כזה יקרה - יוסי בניון צריך לשכנע גם את משה חוגג וגם את מיץ' גולדהאר

פורסם בתאריך: 30.12.19 18:26

לא פעם הוכיחה את עצמה בית"ר כמועדון בו שחקנים מרימים קריירה שנמצאת בשפל לגבהים חדשים. לא פעם לקחה בית"ר שחקנים שהיו כבר מקשטים את ספסלי הקבוצות בהן שיחקו, מונחים כאבן שאין לה הופכין ובבית"ר המשפחתית והחמה קיבלה הקריירה שלהם את מנת הדם לה היו זקוקים כדי להזכיר לכולם שהם עדיין כאן.

שמות כמו אלון חרזי, איציק זוהר, אבי נמני, איתי שכטר וחן עזרא. כל אחד מהם כוכב כדורגל בקנה מידה ישראלי, שהיו זקוקים בשלב כזה או אחר של הקריירה שלהם לחבל הצלה מבית וגן, וכשהוא אכן הגיע הם החזירו בריבית דריבית.

אל השמות הנכבדים שהזכרתי קודם יכול להצטרף גם אלירן עטר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


באוגוסט 2017 שב עטר למכבי ת"א אחרי שנתיים וחצי בינוניות במכבי חיפה. עטר שגדל בבני יהודה והפך בה לשחקן מוביל בליגת העל עבר בקיץ 2010 למכבי ת"א, שיחק בה 3 עונות בה הבקיע בכל עונה מספר דו ספרתי של שערים (בעונה האחרונה הבקיע 22 שערים שהקנו לו בפעם השניה את תואר מלך השערים של ליגת העל והפעם גם את תואר כדורגלן העונה).
עטר יצא לשחק באירופה, נכשל בסטאד ריימס מהליגה הראשונה בצרפת וחזר ארצה למכבי חיפה. בחיפה ידע עליות ומורדות, בין היתר גם הושעה על ידי רוני לוי וסך הכל הבקיע 23 שערים ב 72 הופעות בליגה, ממוצע נמוך לשחקן.

הקהל של מכבי ת"א התגעגע לעטר, והפעיל לחצים כבדים על הנהלת המועדון להשיב את הבן האובד וגם עטר עצמו לא הסתיר את שאיפתו לשוב וללבוש את הצהוב כחול של מכבי ת"א ולהחליף את (זיהום) האוויר בכרמל ללחות התל-אביבית. הדבר בוודאי לא הקנה לו נקודות זכות בקרב הקהל הירוק.

למרות שאלירן עטר הוא לא חלוץ מרכזי אלא יותר שחקן אגף שמאל, השידוך בינו לבית"ר יכול לעלות יפה. ולדימיר איביץ', מאמנה של מכבי ת"א, ועטר לא משדרים על אותו גל. רוני לוי שבזמנו לא הסתדר עם עטר בחיפה יכול הפעם לגרום לשניהם לעשות תיקון ממנו בית"ר תצא נשכרת. עטר יהיה בן 33 בפברואר הקרוב, יש לו לפחות עוד עונה וחצי לתת בטופ של הכדורגל בארץ. אני בטוח שהוא מבין כי מוטב לו לקבל אהבה ודקות משחק בטדי מאשר להמשיך ולנסות לשרוד את הרוטציות של איביץ'.


משה ארזי (צילום: פרטי)

משה ארזי (צילום: איציק ארזי)


בית"ר מצידה יכולה לקבל שחקן שייתן לה מענה לאגף שמאל ויהיה גיבוי לפלומיין חסר היציבות. הקישור של בית"ר לא משופע בשחקנים עם מספרים ובהנחה שגדי קינדה ימשיך להתפקד במרכז, יכול עטר לתת מענה של ישראלי עם יכולת מוכחת ומספרים יפים.

לגבי החשש מאופיו של עטר: רוני לוי שומר על חדר הלבשה בריא ויעשה הכל כדי לשמור אותו כזה. אני לא מאמין ששחקן כמו עטר, במקום חדש ירצה "להרוס את חדר ההלבשה".

כדי שהמהלך הזה ייצא לפועל צריך יוסי בניון לשכנע את רוני לוי שכדאי להביא את עטר, לשכנע את משה חוגג שבדרך כלל מעדיף להביא שחקנים צעירים יותר להיכנס להרפתקה הזאת ובעיקר לגרום למיץ' גולדהאר להחליט שהוא מוכן לוותר על האיש שהשיב למכבי רק לפני שנתיים.

ינואר עוד רגע כאן, יהיה מעניין לראות מה יתפתח בגזרת עטר-בית"ר.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דוד

    אני אומר שבאמת צריך שעטר יבוא כדי לעבות את הסגל כי ביתר באמת צריכה יותר עומק בעמדות האלה אבל יותר חשוב שיביאו חלוץ זר ברמה של אליפות שזה אומר יותר טוב מאזולאי ומווארן

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר