מאור בוזגלו, ניר קלינגר (צילומים: ניר קידר)
מאור בוזגלו, ניר קלינגר (צילומים: ניר קידר)

דעה | בדרך אל האושר: אוהדי בית"ר רוצים לתת בראש להפועל

אחרי ההצגה מול מכבי חיפה, ניר קלינגר, מאור בוזגלו והפועל תל אביב מגיעים לטדי. קדימה, להסתער | טור דעה

פורסם בתאריך: 12.2.20 17:55

כמה שהתגעגענו לניצחון גדול בטדי. במיוחד אם לוקחים בחשבון שעבר זמן רב מאז הניצחון האחרון שלנו על אחת מהגדולות בבית. המתח שהצטבר לקראת המשחק ובמהלכו, ביחד עם הניצחון הגדול, הפכו את יום שני בערב להכי מתוק שיש. בית״ר היא כנראה הקבוצה הכי פחות צפויה בעולם, או סקנדל או פסטיבל ועל ספידים.

כנראה שרק בבית״ר שני שחקני רכש שנמצאים יומיים וחצי בקבוצה יפתחו ביחד ב11 במשחק כל-כך חשוב, ורק בבית״ר שניהם יהיו ההבדל בין קבוצה כבויה ואפורה, לבין קבוצה שבאה במטרה להתפוצץ על המגרש.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


עלי מוחמד ליד קשר יצירתי כמו חנן ממן זה שחקן אחר מעלי מוחמד שהתרגלנו לראות בחודש האחרון. ליד ממן הוא שיחק קדימה ולעומק, במהירות ובאחריות ועשה לחץ פשוט אדיר על שחקני היריב.

דיוגו וארדסקה ואנטואן קונטה במשחק מעולה ביחד עם איתמר ניצן ושאר חוליית ההגנה הצליחו להשאיר את מכבי חיפה על 0 כיבושים. ורק אזכיר – למכבי חיפה ההתקפה הטובה בליגה.

למרות שכתבתי בשבועות האחרונים נגד צירופו של עטר, נגד מכבי חיפה היה אפשר לראות כמה בית״ר היתה צריכה שחקן כמוהו. אחד שלא מפחד לקחת על עצמו אחריות, שמבקש את הכדור, מנהל את המשחק. לבית״ר היה חסר מנהיג על הדשא, כולי תקווה שאלירן ימשיך לגרום לי לאכול את הכובע.

מסתמן שהרכש שנעשה נבחר בקפידה ומתאים בדיוק לקבוצה. עדיין חבל שלא הרחבנו מעט את הסגל, במיוחד לאור הפציעות של דן איינבינדר וליווי גארסיה, שלא יחזרו עד תחילת הפלייאוף העליון.

ואחרי החגיגה ביום שני האחרון, נעבור לחגיגה שאנו רוצים לחוות ביום שני הקרוב. הפועל תל אביב מגיעה לטדי. אין שום צורך להרחיב על היריבות בין המועדונים, אין שום צורך להרחיב על חשיבות המשחק שיקבע אם בהמשך העונה נסתכל קדימה לעבר שני המקומות הראשונים או שכל הזמן נרגיש את באר שבע נושפת לנו בעורף.


יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)

יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)


כל הרעש וההמולה שהיו בשבועות האחרונים סביב נושא הקהל לא הוסיפו כבוד למועדון, עקיצות של המועדון כלפי האוהדים זה דבר מיותר.

אני כן חושב שהקהל שלנו נהיה יותר מפונק, אבל אני חושב שהדבר שהכי מושך אוהדים זה כדורגל התקפי ואטרקטיבי, לכן אני צופה שבמשחק הקרוב נגד הפועל בשילוב היריבות וחגיגות 15 שנה לארגון לה פמיליה, האוהדים יחזרו לגדוש את היציעים במשחק שייתן לנו דחיפה לקראת הפלייאוף.

אני מקווה שרוני לוי ראה שאכן משתלם לשחק התקפי ושרק ״המעז מנצח״. נגד הפועל אנחנו נגיע שוב כפייבוריטים, צריך לתקוף מהדקה הראשונה ולא להוריד את הרגל מהגז גם במקרה של יתרון.

מבחינה מקצועית הייתי ממשיך עם קונטה בעמדת הבלם, למרות שטל בן חיים צפוי להיות כשיר. מלבד זה שקונטה יודע להגן, ההצטרפות שלו להתקפות מתפרצות הן אחת היכולות היותר קטלניות של בית״ר.

בית״ר מאוד מסוכנת עד ה-20 מטר האחרונים, שם אנחנו נופלים הן בסיומת והן בקבלת החלטות. גם מול מכבי חיפה יכולנו לגמור את המשחק הזה הרבה יותר מוקדם, צריך לנצל מצבים, ״להרוג״ את המשחק מוקדם ולחסוך לכל היציע התקפי לב.

מפה אני קורא לכולם:

משה חוגג משקיע,
בוזגלו עם הפועל מגיע,
אז בואו נמלא את היציע.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר