מכון צרפתי (צילום: פרטי)

בואו להכיר את המכון הצרפתי רומן גארי בירושלים

לגור בירושלים ולהרגיש בפריז? המכון הצרפתי על שם רומן גארי בירושלים הוא המקום הנכון ללמוד ולשפר את השפה וליהנות מהתרבות הצרפתית

פורסם בתאריך: 5.3.20 12:41

החורף הירושלמי מעניק ניחוח אירופאי באוויר, ואם עברתם דרך מאפייה וחטפתם קרואסון אז אתם בכיוון המושלם לצרפת. ובכל זאת בשביל להשלים את האווירה הצרפתית כדאי מאוד שתכירו את המכון הצרפתי על שם רומן גארי. אם אתם מתכננים לבלות בפריז בזמן הקרוב, או שאתם אוהבים סרטים ואוכל צרפתי, או שאתם פשוט מאוהבים בשפה הקסומה אז הגעתם לכתבה הנכונה, סליחה למקום הנכון.
בואו להכיר את המכון הצרפתי על שם רומן גארי.

20 שנה וכל החיים לפניו!

מכון צרפתי (צילום: פרטי)

גאווה ירושלמית של ממש, המכון הצרפתי ע״ש רומן גארי מציין השנה עשרים שנה להיווסדו ויש לו הרבה מה להציע לכם! ללמוד צרפתית במכון הצרפתי ע״ש רומן גארי יגרום לכם להרגיש שאתם צועדים בטבעיות ובנינוחות בפריז, במרסיי, בליון או בקאן ולא רק בגלל שאלו שמות הכיתות. כי ככה זה כשעושים את כל המאמצים לתמוך ולעודד אתכם לאורך הקורס, לעזור לכם להתקדם ולהעניק לכם את כל הכלים הדרושים להם כדי לשלוט בשפתו של מולייר.

המכון שייך לקונסוליה הצרפתית בירושלים והוא חלק מרשת עולמית של מכונים ברחבי העולם אשר מטרתם לעודד דיאלוג בין־תרבותי ולקדם את הפצת השפה והתרבות הצרפתית באמצעות מגוון פעילויות: קורסי שפה, מדיטק ופעילויות תרבות.

קורסי צרפתית קום איל פו!
במכון הצרפתי ע״ש רומן גארי לומדים בקבוצות קטנות עם מורים מוסמכים ששפת האם שלהם היא צרפתית. המכון מציע קורסים למבוגרים, לבני נוער ולילדים לפי 6 הרמות של המדד האירופי להערכת שפות (CERF). בקורסים שמים דגש מיוחד על דיבור ועל תקשורת בעל פה. המכון ממוקם בכיכר ספרא, בניין 9 ממש מול כיכר צה״ל ומטרים ספורים מתחנת הרכבת ״העיריה״. כל מה שאתם צריכים זה לפנות שלוש שעות בערב או בבוקר אחד בשבוע. ישנם שני מחזורים רגילים בשנה, כאשר כל קורס נמשך ארבעה חודשים כאשר בקיץ משתנה מתכונת הקורסים. בחודש יולי מציעים ברומן גארי קורס אינטנסיבי למבוגרים המתקיים בבקרים של ראשון עד חמישי ומיועד לרמות מתחילים. בנוסף לכל אורך יולי־אוגוסט הילדים מוזמנים לקורס אינטנסיבי גדוש בפעילויות. ולבסוף לאלו שהצרפתית שלהם מספיק משופשפת, תתקיים בקיץ סדנת דיבור במתכונת של מפגש אחד בשבוע

ההרשמה לקורסי האביב 2020 בעיצומה!

רמת מתחילים – A1

A1.1 / ביום שלישי / נפתח ב־17 במארס / מ־9:00 עד 12:00
או ביום רביעי / נפתח ב־4 במארס / מ־18:00 עד 21:00
 A1.2 / ביום ראשון / נפתח ב־1 במארס / מ־9:00 עד 12:00 או מ־18:00 עד 21:00

רמת שליטה בסיסית – A2

A2.1 / ביום ראשון / נפתח ב־15 במארס / מ־18:00 עד 21:00
A2.2 / ביום שני / נפתח ב־16 במארס / מ־18:00 עד 21:00

רמת שליטה בינונית – B1

B1.1 / ביום רביעי / נפתח ב־4 במארס / מ־18:00 עד 21:00
B1.2 / ביום שני / נפתח ב־16 במארס / מ־9:00 עד 12:00

צרפתית באופן שוטף  B2
B2.1 / ביום שלישי / נפתח ב־3 במארס / מ־18:00 עד 21:00
B2.3 / ביום שני / נפתח ב־2 במארס / מ־9:30 עד 12:30

 

מכון צרפתי (צילום: פרטי)

הרבה יותר מאשר רק תלמיד!

המורים במכון יעודדו אתכם להשתתף במטרה להפוך אתכם לעצמאים ולהתמודד עם מצבים הנפגשים אתם בחיי היום־יום  וכל זה בנוחות של הכיתות החדישות המצוידות עם לוח אינטראקטיבי. ברומן גארי, אתם הרבה יותר מאשר רק תלמידים וזה מתחיל בגישה חינם למדיטק שבו תוכלו לשאול ספרים, דיסקים או סרטים ובכך ליהנות עוד ממה שיש לתרבות הצרפתית להציע. ויש גם ספרים מתורגמים לעברית. מעבר לכך, תוכלו גם ליהנות מכניסה חינם למרבית האירועים במכון וביניהם: מועדון קולנוע המתקיים פעם אחת בחודש, מפגשי תרבות, סדנאות מיוחדות הנערכות בתוך כותלי המכון, חג המוסיקה, חג הפרנקופוניה, מופעי סטנדאפ ועוד. המכון מעניק גם הזמנות בחינם להקרנות טרום בכורה בשיתוף עם סינמטק ירושלים ובכל שנה יש אפשרות לזכות בפרסים שווים במיוחד בתחרות הצילום השנתית. בכלל יש המון אירועים פרנקופונים בירושלים המתקיימים מחוץ לכותלי המכון שיסבו לכם הנאה ומהווים הזדמנות מיוחדת לשפר את השפה ולהכיר את התרבות הצרפתית, לדוגמא: פסטיבל הקולנוע היהודי, שבוע הגסטרונומיה הצרפתית, יריד הספרים בירושלים, פסטיבל הקולנוע הצרפתי ופסטיבל ישראל.

עכשיו שאתם יודעים כבר שצרפת נמצאת על המפה של ירושלים, אל תהססו להתקשר או לבוא לבקר במכון הצרפתי ע״ש רומן גארי.

 

כתובת: כיכר ספרא 9

טלפון: 02-6243156

לפייסבוק: www.facebook.com/IFJGary

לאתר: www.ifjerusalem-romaingary.org/?lang=he

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר