ממ"ד גוננים (צילום: פרטי)
ממ"ד גוננים (צילום: פרטי)

ממ"ד גוננים: הורים דורשים לפתוח כיתה א' נוספת

ההורים, תושבי שכונת גוננים, דורשים לפתוח כיתה רביעית בשכבת א' בבית הספר היסודי ממ"ד גוננים, לאחר שילדיהם שובצו בבתי ספר אחרים בעיר; מנח"י: "העירייה פועלת להעניק מענה מהיר לסוגייה, בימים הקרובים תתקבל החלטה"

פורסם בתאריך: 29.6.20 17:32

המחלוקת סביב פתיחת כיתה א' נוספת בממ"ד גוננים: הורים ל-11 ילדים, תושבי שכונת גוננים דורשים לפתוח כיתה רביעית בשכבת א' בבית הספר היסודי. לטענת ההורים מדובר ב-11 מילדי השכונה שלא זכו בהגרלה ללמוד בבית הספר, והינם מעוניינים לרשום את ילדיהם לשנת הלימודים תשפ"א – עניין שמצריך פתיחת כיתה נוספת.

"אנחנו מעוניינים שיפתחו כיתה א' רביעית בשכבה בבית הספר הזה", מדגישה בשיחה עם "כל העיר" אמא לילד שעולה לכיתה א', תושבת שכונת גוננים. "אנחנו הבנו שעומדים לפתוח את הכיתה הרביעית, אבל בזמן האחרון ככל הנראה ישנה התנגדות נחרצת מצד ועד ההורים לפתיחת כיתה רביעית בשכבת א'", טוענת האמא.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"אנחנו רצינו ליצור קשר עם ועד ההורים ולהגיע להבנה", מוסיפה ומספרת האמא. "אך, נאמר לנו שאין טעם וזה לא יעבוד. כרגע אנו לא יודעים מה יהיה, אנחנו באוויר כבר חודש ואנחנו לא מקבלים הודעה רשמית, אין לנו מושג אם יפתחו כיתה א' רביעית או שלא, אמרו לנו בשבוע שעבר שיתנו לנו תשובה ולא נתנו עדיין – לפני שלוש שנים פתחו כיתה נוספת לילדים ולא היתה התנגדות, אז למה עכשיו? נותנים לנו תירוצים כמו צפיפות בשכבה, או שאולי פוחדים שזה יפגע בשיעורים של הילדים שלהם וישפיע על הלימודים, ישנה התנגדות ואנחנו לא יודעים מה לעשות איתה".

לדברי האמא, ההורים פנו לסגנית ראש העיר מחזיקת תיק החינוך חגית משה (הבית היהודי) ולגורמים ממנח"י על מנת לטפל בבקשתם. "נפגשנו עם חגית משה וממה הבנו שעומדים לפתוח את הכיתה הרביעית, ושיימצא פתרון. הגענו לישיבות עם גורמים ממנח"י והודענו להם שלא נוותר, ונכון לעכשיו אנחנו לא יודעים איפה העניין עומד. אנחנו קבוצת הורים לילדים שאמורים להתחיל כיתה א' ונשארים חסרי אונים, בשורה התחתונה אנחנו לא יודעים אם יפתחו ב-1.9 כיתה נוספת".

"כל העיר" פנה ליו"ר ועד ההורים של ממ"ד גוננים שסירב להגיב לכתבה.

ממינהל החינוך בעיריית ירושלים נמסר בתגובה כי "העירייה פועלת להעניק מענה מהיר לסוגייה, בימים הקרובים תתקבל החלטה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר