ירדן שועה (צילום: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)
ירדן שועה (צילום: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)

דעה | הוא עוד יתפוצץ

תפוקה עדיין אין, אבל ירדן שועה מתאקלם יפה בבית"ר

פורסם בתאריך: 19.11.20 18:17

כאשר ירדן שועה חתם בבית"ר, היתה לי ולחלק מחבריי אוהדי בית"ר פנטזיה אחת: שדמות הקאלט ההיסטרית של אלי יצפאן בתור יענקל'ה שחר בבובה של לילה, שוב תקרע את החליפה מייאוש לאחר ששועה יקרע רשתות כמו שקרע בבית"ר איתי שכטר.

בינתיים, לא יצפאן-שחר ולא שועה קורעים רשתות, אבל בבית"ר רגועים מאוד.

במהלך משחקון האימון ביום שני השבוע במגרש האימונים בבית וגן, שועה נראה כאילו הוא נמצא בגמר גביע. גליצ'ים, ריצה ללא הפסקה, משמעת טקטית והכי חשוב – הוא פירק את הרשת. בליגה זה עדיין לא קורה. שלושה משחקים, בישול אחד, אבל ממה שאני יודע, בבית"ר מאוד מרוצים מהטלאנט ויודעים שהתפוקה תגיע: שיטת המשחק ההתקפית, מאמנים שאוהבים ויודעים לדבר איתו, מרקם חברתי מושלם שכולל מעטפת בוגרת של שחקנים כמו עידן ורד ואלירן עטר, גורמים לכולם להבין שזו רק שאלה של זמן עד שהישועה משועה תגיע.

נראה ששועה השתלב בצורה נפלאה בבית"ר, בדרך שמזכירה מאוד את שכטר בזמנו. הוא מחייך, רק רוצה להשתפר כל הזמן. מרגיש שמצא חממה. מהצד, זה נראה שהוא מנסה לשפר את המשחק בנגיעה אחת ולהפוך מצבים פשוטים לגולים קלים, בדיוק כמו שהוא עושה במצבים קשים באימונים.

סלובו וברדה יכולים להיות מרוצים עד כה משועה גרסת בית"ר, גם אם מקצועית ייקח לו עוד זמן לחזור לעצמו כפי ששיחק בבני יהודה, לפני שעבר לחיפה. אגב, על האקסית הירוקה הוא בכלל לא מדבר ונדמה שמבחינתו היא היסטוריה. אני מתאר לעצמי, שיהיו כאלה במועדון שישמחו אם שועה יבקיע דווקא נגד מכבי חיפה העשירה וישמחו לרכוש חליפה יוקרתית לקריעה מחודשת לשחר-יצפאן.



  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר