גנית גלמן-בג'איו (צילום: יובל כהן אהרונוב)
גנית גלמן-בג'איו (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אימון אישי להשגת יעדים

גנית גלמן-בג'איו מאמנת אישית ועסקית, מלווה אנשים המעוניינים בשיפור ובהתקדמות. בין מגוון לקוחותיה: אנשים המבקשים לשנות כיוון בחייהם, כאלה המעוניינים לשדרג את הניהול העצמי שלהם, מאותגרי קשב וריכוז, מנהלים בחברות, בעלי עסקים ועוד. בכתבה זו היא מספרת על השיטה הייחודית שפיתחה- שיטת GPS, המאפשרת הגעה מהירה ליעד ושיפור איכות החיים בדרך קלה ומהירה

פורסם בתאריך: 3.12.20 21:09

אם אתם מחפשים שינוי בחייכם בתחום האישי, העסקי, או בקריירה, אם אתם מרגישים שיש לכם קושי לקבל החלטות או לבצע מטלות, אם אתם מעוניינים להצליח יותר ואפילו אם אתם רק רוצים לשמר ולשפר את הטוב שבחייכם – כדאי שתכירו את גנית בג'איו, מאמנת אישית ועסקית המלווה בעשור האחרון מתאמנים ומתאמנות המעוניינים להשיג מטרות שונות ולשפר את חייהם. גנית פיתחה שיטה ייחודית הנקראת אימון בשיטת GPS – המאפשרת למתאמנים שלה להשיג תוצאות משמעותיות בזמן קצר.


בלב שכונת בית הכרם שוכנת הקליניקה האינטימית של גנית, שם תוכלו להתבונן על תמונה גדולה ומרשימה של האמפייר סטייט בילדינג בניו יורק ולהבין ש"הכל אפשרי"- המוטו שמלווה את גנית ואותו היא מעבירה למתאמנים שלה בכל דרך אפשרית.

כבר בתקופה הצבא, אחרי ששירתה כמ"כית של "נערי רפול", הבינה גנית כי היא נמשכת לעולם הפסיכולוגיה והטיפול. למרות שנרשמה ללימודי פסיכולוגיה באוניברסיטה העברית – החליטה לשנות מסלול וללמוד בפקולטה למשפטים, ובמשך 20 שנה עבדה כעורכת דין במגזר הפרטי והציבורי. לפני כ-10 שנים החליטה לפרוש מהמקצוע, ללכת עם החלום ולאמן צעירים ומבוגרים ליצירת חיים טובים יותר.

"אחרי שנים בתחום המשפטים החלטתי לחזור למשאלת הלב ולמדתי קורס להכשרת מאמנים במכללת דוד ילין, שנערך בשיתוף מכון תובנות ובחרתי במסלול התמחות באימון לבעלי הפרעות קשב וריכוז (ADHD) ולקויות למידה", משתפת גנית. "הלימודים הקנו לי כלים נפלאים שעזרו לי לשפר את איכות החיים שלי ושל המתאמנים שלי. הידע שרכשתי בנושא הפרעת קשב וריכוז (ADHD), שזו תסמונת שאני מעדיפה לקרוא לה: "קושי בניהול עצמי", גרם לי להבין שהדרך בה אנשים תופסים את המציאות אינה זהה, שדברים שעשויים להראות קלים לאחד – יכולים להיות קשים לאחר, ולכן עלי להבין את האדם שמולי לפני שאמצא את הדרך הנכונה עבורו ואתאים לו את הכלים המדוייקים".

גנית גלמן-בג'איו (צילום: יובל כהן אהרונוב)

גנית גלמן-בג'איו (צילום: יובל כהן אהרונוב)

כיום, בנוסף לאימונים האישיים, מעבירה גנית סדנאות והרצאות ולוקחת חלק במיזם בשם "סינרגיה",  שמטרתו להגשים חלומות לאנשים וקהילות.  כמו כן, היא מתנדבת בעמותת "חיבורים" המאפשרת לחברים בה חוויה של התפתחות אישית ותמיכה בתהליך מציאת זוגיות.

הגעה מהירה ליעד ושיפור איכות החיים בדרך קלה ומהירה 

מהי שיטת ה- GPS

"שיטת ה- GPS באימון דומה לשימוש שאנו עושים עם הוויז, כשאנחנו מחפשים מסלול התקדמות. בראשית התהליך אנו פורסים את המפה ומתבוננים היכן נמצא המתאמן ולאיזה כיוון ירצה ללכת. בדיוק כמו שהוויז רואה את הכל מלמעלה, גם אני רואה את הסיטואציה בפרספקטיבה אחרת- מזווית שהמתאמן לא יכול לראות ומשקפת לו את המצב מנקודת ראות אובייקטיבית. אחרי הצבת היעד אנחנו מגדירים מהם הנתיבים המתאימים למתאמן, מהם המסלולים החלופיים בדרך ליעד ולבסוף נבחרת הדרך המהירה ביותר. במידה וההתקדמות אינה מתנהלת לפי הציפיות,  אפשר לחשב מסלול מחדש ולפנות לדרך אחרת. בנוסף, הייחוד בשיטה טמון ביכולת שלי לזהות את החוליה החלשה ולעבוד עליה מהר ובמקביל להעצים את החוזקות  אצל המתאמנים שלי".

כמה מפגשים צריך על מנת להגיע ליעד? 

"לכל אחד ישנה דרך ייחודית משלו, אבל בממוצע מדובר על שלושה עד חמישה מפגשים, בהם אנו בוחרים את הדרך המיטבית, בעזרת ההבנה שלא עם כל קושי צריך להתמודד, ולפעמים די למצוא דרך עוקפת. אני יודעת כיצד לקדם אנשים במהירות, בתהליך קצר טווח. לרוב אני מצליחה למצוא פתרונות  יצירתיים, קיצורי דרך ונתיבים מהירים המובילים להצלחות, ומביאה אנשים לתוצאות משמעותיות תוך זמן קצר. אני ניגשת למתאמנים ללא שיפוטיות, מאפשרת להם מרחב מוגן להכלת הקשיים ולחיזוק היכולות שלהם, ומדייקת איתם את הצרכים, הרצונות והנתיב שיוביל אותם להצלחה בתחומים שונים בחייהם".

למי האימון מתאים? 

"האימון מתאים למתבגרים ומבוגרים, כולל גיל הזהב. הדרישה הבסיסית שלי  היא שהמתאמנים יסכימו לקחת אחריות על ההתנהלות שלהם. לכל אחד יש את הדבר הספציפי שמפריע לו יותר מכל, וכשמטפלים בקושי משיגים בדרך כלל גם שיפור בתחומים נוספים בחיים. אדם יכול להגיע אלי בגלל ניהול זמן בעייתי ולגלות שבעקבות האימון הוא מצליח יותר במערכות היחסים שלו. דוגמאות לקשיים נוספים שעימם התמודדנו בקליניקה – פחד קהל, קשיי למידה וזיכרון, תחושת פגיעות, ערך עצמי נמוך, תסכולים, התפרצויות זעם, תחושה של החמצה או של תקיעות. מגיעים גם אנשים שמרגישים שיש להם פוטנציאל לא ממומש, אנשים שיש להם קושי בניהול עצמי, קושי בתיעדוף משימות, קושי במיקוד, קושי בהתמדה, נטייה לאימפולסיביות, ראייה של שחור/ לבן בלי היכולת לראות את גווני הביניים, חוסר מוטיבציה, חוסר יכולת לסיים משימות ולעמוד בהתחייבות ועוד. כמעט כל קושי בכל תחום בחיים אפשר לפתור באמצעות אימון, למעט דברים פיזיים, ואפילו הגיעו מתמודדי נפש (מטופלים ע"י פסיכיאטר), שרצו לשפר את התפקוד שלהם במקביל לטיפול התרופתי".

גנית גלמן-בג'איו (צילום: יובל כהן אהרונוב)

גנית גלמן-בג'איו (צילום: יובל כהן אהרונוב)

את יכולה לתת דוגמא? 

"פנתה אלי בחורה שהתקשתה לנהל את חייה בצורה אפקטיבית. בחורה מאוד הססנית. הצורך שהיה לה להתייעץ עם אחרים לגבי כל דבר קטן או גדול  בחייה, גרם לה לתקיעות ולחוסר עשייה . כאשר חיזקנו את הביטחון העצמי שלה,  היא הפסיקה להיות תלויה בדעות של אחרים, ומהר מאד מצאה זוגיות שהובילה לחתונה."

דוגמא נוספת היא של בחור שעזרתי לו להיפרד מדפוסים ומחשבות מגבילות, וזאת התגובה שהוא כתב לי בסוף האימון: "שינית לי המון דפוסים וחידשת לי כל כך הרבה על עצמי ועל הסובבים אותי…ממליץ עלייך בחום רב !!תודה רבה ועמוקה לך על הכל".

ולסיום? 

"התמזל מזלי ואנשים מרגישים שקל ונוח להם לשתף אותי בדברים אישיים ובקשיים שהם חווים. לכן שלב ההיכרות הדרוש לצורך התאמת המסלול למתאמן הספציפי קורה מהר מאד, וכבר במפגש הראשון אנחנו מתחילים להתקדם. אני עובדת הרבה עם שיטת הפסיכולוגיה החיובית ומאמינה שכל אדם יפיק תועלת גדולה מאימון אישי. אני רואה שהשינויים מתרחשים אצל המתאמנים שלי תוך זמן קצר, ויש לשינויים אלה השלכות   גדולות ומשמעותיות, כך שבזכות האימון עולה איכות החיים שלהם בתחומים רבים".

 

גנית בג'איו אימון אישי להשגת יעדים >>>

טלפון: 052-2634263

לאתר

לפייסבוק

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר