משה חוגג, סלובודן דראפיץ' (צילומים: אורן בן חקון, ניר קידר)
משה חוגג, סלובודן דראפיץ' (צילומים: אורן בן חקון, ניר קידר)

דעה | בית"ר קורונה – בלי טעם, בלי ריח

פיזית: בית"ר מתקשה לחזור מפגרות והכאב ראש של דראפיץ' רק הולך וגדל. מקצועית: המצב בכי רע והקבוצה נמצאת בין התחתית לפלייאוף. התקווה: ששחקני הרכש ישנו את המצב

פורסם בתאריך: 10.2.21 22:24

העונה הנוכחית בדרך להיחשב לשחורה ביותר בתקופת חוגג: הכשלון בליגה, עסקת בן חליפה שלא המריאה והעדפה של שחקנים בכירים במועדונים אחרים על פני בית"ר. כשלון קולוסאלי אחד גדול עבורו. אם כל זה לא הספיק אז לקינוח מחלת הקורונה הארורה נחתה על בית"ר ועם כל זה דראפיץ' את ברדה צריכים להתמודד.

בתור מי שהיה חולה בקורונה אני יכול להגיד בפה מלא שהעונה של בית"ר מאוד מזכירה את הקורונה וכל התסמינים נמצאים גם בבית וגן – אין טעם ואין ריח. הקבוצה משעממת, אפורה, חסרת תכליתיות. שחקנים שנמצאים בקבוצה לא היו מקבלים חוזה אצל בעלים אחרים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הקורונה גרמה להפסקת הפעילות בבית"ר ופוגעת עוד יותר בהכנות לקראת משחקים ולשחקנים ייקח זמן להיכנס לכושר, כי ידוע שאצל חלק מהמאומתים התסמינים נשארים גם אחרי שמחלימים.

ערן זהבי, שחלה בעצמו בקורונה, העיד בעצמו כי הוא מרגיש שהכושר שלו נפגע, לפחות בשלב הראשוני של ההחלמה. התנאים לאימון היו כאמור לא אופטימליים ממנו נעדרו גם השוערים בחלק מהאימונים האחרונים.

היציאות החוזרות ונשנות מהפגרות של הקורונה לא עושות טוב לבית"ר. פרט לנצחון על חדרה, כמעט אחרי כל משחק חזרה מהפגרה בית"ר איבדה נקודות, כך שאני לא אופטימי כל כך להמשך. אם דראפיץ' וברדה לא יצליחו לעורר את הקבוצה שלהם בקרוב הם עלולים עוד למצוא את עצמם במאבקי תחתית, כשהם נמצאים קרוב מאוד לשם ובטח לא במאבקי הפלייאוף כפי שהיו רוצים.

בשישי שעבר התראיין סלובו ברדיו ירושלים לתוכנית "בדרך למגרש" וסיפר את תחושותיו על המתרחש בבית"ר. אם יש משהו שאי אפשר לקחת לסלובו זה את היושרה והכנות שלו. מאמנים אחרים רק יכולים לשאוב דוגמא ממנו ולא להיות גנבי דעת. דראפיץ' סיפר בין היתר שבקדנציה הראשונה השחקנים היו נאמנים לו ונלחמו עבורו ואולי רומז קלות שהשחקנים בקבוצה הנוכחית פחות מתאמצים עבורו, בעיקר כי לא הוא זה שבנה את הסגל והביא אותם. למרות זאת, אם יש משהו שעדיין מחזיק את סלובו וברדה בקבוצה זה אותו חדר ההלבשה, שם הצמד נחשבים לאהובים. זו גם הסיבה  שהקואץ' ושותפו צריכים להמשיך ולקבל את הקרדיט בתקופה קשה זו למרות שעל המגרש דברים לא עובדים כמו שצריך.

דראפיץ' וברדה מתמודדים בימים אלה לא רק עם החזרת השחקנים לכושר משחק בתקופה המאתגרת, אלא עם הצורך להתחזק מקצועית. ניק אולסק שהצטרף השבוע ומרקו יאנקוביץ' שצורף בסוף השבוע שעבר הם שני שחקני רכש שמעבים את הסגל. המונטנגרי לא עבר את הבדיקות הרפואיות בלגיה וארשה מפולין בגלל עודף משקל וכושר לקוי ועד שהוא ייכנס לכושר אנחנו כבר נגיע לפסח. שחקן נוסף שהצטרף לקבוצה הוא מתאוסיניו שעדיין לא שיחק ולו דקה אחת במדי הקבוצה למרות שהצטרף רשמית לפני חצי שנה. הברזילאי שנמצא יותר בשדה התעופה בברזיל מאשר בבית וגן, כבר זכה לכינוי אצל חלק מהאוהדים  – "מטוסיניו". נקווה שמשהו מבין הרכש הזה יעורר את בית"ר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר