אלי אוחנה, משה חוגג (צילומים: שרון בוקוב, רמי שלוש)
אלי אוחנה, משה חוגג (צילומים: שרון בוקוב, רמי שלוש)

דעה | כאב ראש מיותר: אלי אוחנה צריך לוותר על תפקיד המנהל המקצועי

שחקן האגדי הוא הראשון שיהיה למטרה אצל אנשי התקשורת, האוהדים וכל מי שסביב הקבוצה. במעמדו – אין לו סיבה להיות בראש המערכת המקצועית ולספוג את האש כשיגיעו הכישלונות

פורסם בתאריך: 26.5.21 13:46

אלי אוחנה הוא גדול שחקני בית"ר, אחד כזה שצריכים לזכור אותו ככה תמיד ולעולמי עד. הוא ללא ספק אגדה בעודה חיה. הוא משמש בתפקיד יושב ראש המועדון מתחת למשה חוגג ועד כה קולו פחות נשמע למרות שהוא מעורב מאחורי הקלעים. הידיעה על מינוי בנוסף לתפקידו הנוכחי כמנהל המקצועי של הקבוצה היא לטעמי טעות גדולה מצידו. אולי טעות חייו. אני מתקשה להבין מה רע לאלי בתפקידו מתחת לראדאר כשהוא צריך בנוסף את התפקיד הלחוץ שהוטל עליו. מבחינתי זה בבחינת "ראש בריא למיטה חולה". חוגג זרק את אוחנה ישר לאש היוקדת ועוד בזמן שתקציב הקבוצה יורד משמעותית והסיכויים להצלחה פוחתים מרגע לרגע כשלא ברור איזה סגל יהיה כאן ועם התקציב הצפוי זה כנראה לא יהיה טוב מאשר מה שהיה בעונה האחרונה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אלי צריך לקחת בחשבון שהוא הראשון שיבואו אליו בטענות. הרי הוא זה שאמור להיות אמון על הסגל המתגבש ועל המאמן שיהיה על הקווים שאותו הוא יבחר. לכן, השחקן האגדי צריך להיות ערוך ומוכן לכך שהוא יהיה במוקד התלונות של התקשורת, האוהדים, חוגג וגם של השחקנים שירצו להתרחק מאחריות ולחפש אשמים. הנה יש אשם אחד פוטנציאלי כזה. אלי, אני שוב שואל אותך – למה אתה צריך את כל זה? מיותר לחלוטין ולא לכבודך.

אף אחד לא יזכור לאלי במידה והקבוצה תיכשל מקצועית שהוא זה "ששחרר" אותה מידיו של אלי טביב שהחזיק את המועדון "כבן ערובה" עד הגעתו של חוגג. גם העבודה שהוא שחקן עבר אגדי לא תעמוד לצידו ברגעים הקשים. לאוהדים יש זכרון קצר, במיוחד אם הקבוצה תיכשל. סיטואציה מאוד לא טובה עבורו.

אני לא יודע אם יש עוד סיכוי לכך, אבל אלי צריך לוותר על ההרפתקה המיותרת הזאת שהוא נכנס אליה ולהישאר בתפקיד הנוח שהוא נמצא בו כיום. הרי גם בתפקיד היושב ראש הוא תורם המון, עובד מסביב לשעון ומייעץ לחוגג בעניינים מקצועיים, בשקט, בבטחה ובלי הפרעה. אולי זו בקשה אישית של חוגג שהוא נכנע לה ולקח אותה ברגע של היסח דעת. אלי, עדיף לך לוותר על התפקיד.

ועכשיו תורך חוגג: תקפת בכל הזדמנות את הבעלים לשעבר, אלי טביב, כי הגעה למפעל אירופי היא לא הישג עבור בית"ר וזה משהו שצריך לקרות מדי עונה בשגרה. אז הנה – אתה לא הצלחת אפילו לעמוד במשימה "הפשוטה" הזאת כהגדרתך. קל לדבר וקשה יותר לעשות. צניעות זו מילת מפתח.

אחרי העונה הנוראית שעברה על בית"ר, עונה שבה קבוצתך נכשלה בכל פרמטר, אתה עוד סוגר את התקציב, מצמצם עלויות ומוריד את הציפיות במקום לנסות ולתקן את העונה הרעה ולכל הפחות להשאיר את התקציב על כנו. לבית"ר מגיע בעל בית איכותי וטוב יותר כשהמטרה שלו צריכה להיות הצלחת המועדון ולא הצלחה אישית וקטיפת כותרות באתרים השונים כדי להיות בפרונט ועל סדר היום. לצערי, תחת חוגג, קשה לי לראות את בית"ר מגיעה להישגים בשנים הקרובות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר