משה חוגג (צילום: אורן בן-חקון)
משה חוגג (צילום: אורן בן-חקון)

חוגג, תתעורר – תחתים את ריקן, אבל אסור למכור את זרגרי | דעה

אבי ריקן הוותיק, כוכב בסדר גודל מקומי שגדל בבית"ר, עשה את מרבית שנותיו הטובות אצל הצהובים מתל אביב. אסור שדבר דומה יקרה עם אביאל זרגרי, הכישרון הכי גדול של בית"ר בשנים האחרונות | טור דעה

פורסם בתאריך: 28.6.21 12:09

בשבוע החולף פורסם בכלי התקשורת השונים שבית״ר החלה בשיחות לצירופו של אבי ריקן, שיחגוג 33 בספטמבר. בעונת 18/19 היה ריקן בשיאו וכבש 8 שערים לטובת מכבי תל אביב, ואילו בעונה שעברה הסתפק בחצי מהכמות. נתון זה משקף את הירידה ביכולתו של ריקן, אבל בהתחשב בחיבור שלו למועדון ובעובדה שיש לו עוד לפחות שנתיים לתרום ברמות הגבוהות של ליגת העל, זו תהיה החתמה ראויה.

ריקן מרגיש בנוח בבית וגן, מי שגדל ופרץ בבית״ר עזב את קבוצת נעוריו לפני שמונה שנים לציריך הקרה, ונתן את מיטב שנותיו לטובת הצהובים מתל אביב. ריקן אמור להביא לבית״ר מנהיגות, ניסיון, עוצמה ומספרים, אבל לבדו הוא לא יוכל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

גם בשנותיו הגדולות היה שחקן מסייע ולא זה שמוביל קבוצה. הזמן לא משחק לטובת בית״ר. בזמן שהישראלים הטובים נחטפים על ידי אלונה ברקת והניסנובים, ואני גם מניח שלא מחכים לסוף היורו כדי להנחית כאן כוכב אירופאי בכיר.

זה הזמן של חוגג לצאת מהתרדמת בגזרת שחקני הרכש ולהנחית כאן חיזוק אמיתי שייתן קצת – לא הרבה – תקווה לאוהדים. חלוץ איכותי במקום האסלביינק הכושל וקשר מרכזי שיפצה על עזיבת מוחמד.

**********

בין אוחנה לזרגרי: ידיעה זו – משנת 1984, מעולם לא נכתבה: לאחר שהתלבטה ארוכות אם להחתים את אבי כהן הירושלמי או את הכוכב העולה אלי אוחנה, החליטה מכבי תל אביב ללכת על האחרון.

אלי אוחנה, החלוץ הטכני והמהיר בן ה-20, שהלהיב את אוהדי בית"ר ואת הליגה כולה בעונה האחרונה, יימכר הקיץ למכבי תל אביב ויצטרף לחברו מנבחרת הנוער, מוטי איווניר. השניים עתידים לשמש כפנים של מכבי תל אביב בשנים הקרובות.

ברחוב הירושלמי ניכרת האכזבה הרבה. תקוות רבות נתלו בנער הירושלמי בעל מראה הרוק-סטאר שגדל במשפחה ברוכת ילדים, והפך בשנה האחרונה מכוכב צעיר ומקומי לשם דבר בכדורגל שלנו, ואפילו ערך הופעת בכורה במדים הלאומיים (ואף כבש). הצעיר הירושלמי מתרגש בעקבות המעבר הצפוי ואמר לכתבינו: "זו קפיצת מדרגה מקצועית, וכבוד עצום עבורי להצטרף למועדון גדול".

אוחנה אמור היה להיות מי שיוציא את העגלה הבית"רית מהבוץ, אבל כאמור – תקוות לחוד ומציאות לחוד. ממשיך דרכו של מלמיליאן, זה שרבים ציפו ממנו להביא לבית"ר את האליפות הראשונה, ולהפוך אותה לקבוצת צמרת מן המניין, יעבור למרכז הארץ ויתחיל בפרק חדש בקריירה.

בית"ר תקבל עבורו 80 אלף שקלים. המחליף של אוחנה עתיד להיות עופר מזרחי בן ה-17 ממכבי חיפה, שיחד עם אוחנה נחשב לדבר הבא בכדורגל הישראלי.

בחזרה למציאות. אני ער להתרחשויות, להכחשות מצד חוגג, ולשיח מסביב. הטקסט הזה היפותטי, אבל הוא נכתב מתוך פחד קיומי-ממשי, שמא אביאל זרגרי, הכדורגלן הכי מבטיח שצמח פה בעשור האחרון, ימצא את עצמו מחוץ לבית״ר עוד לפני שישאיר פה חותם.

זה יהיה נוראי אם נפסיד בדרבי, עונה פיננסית או קטטה ביציע. אבל זה יגרום לבית"ר לאבד את הנכס הכי חשוב שלה לשנים הבאות: הדור הבא והמסר – גם אם תצליח, זה לא יהיה בבית"ר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר