אוהדי בית"ר, אוהדים בית"ר ירושלים - צילום אורן בן חקון
אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן חקון)

דעה | גזענית לעד? די להבטחות הסרק של פוליטיקאים – הגיע הזמן למעשים

בריטואל קבוע, אחת לכמה שנים, ביציעים של בית"ר חוצים גבול. אז כולם מתעוררים - מצקצקים בלשון, מגנים בחריפות, מבטיחים מלחמת חורמה - ואז, בחלוף יומיים, משאירים את הזוהמה לבעל הבית התורן בבית וגן, האחרון שיש לו את הכלים והיכולת להתמודד עם הבריונות | טור דעה

פורסם בתאריך: 19.10.21 10:14

שוב אוהדי בית"ר ירושלים בכותרות. השלישיות כמובן. שוב אלימות ביציעים, עוד פעם זריקת חפצים לכר הדשא, וכן – גינויים מכל מקום. וגם הבטחות שזהו – לא עוד אלימות וגזענות במגרשים.

חלאס. די לעבוד על כולם בעיניים.



כן, מה שקרה אתמול ביציע של אוהדי בית"ר בבלומפילד דוחה, מגעיל, מכעיס, מקומם ומעצבן ברמות שאין לתאר. בחורה צעירה, אוהדת בית"ר, חטפה מכות והגיעה לבית חולים, אוהד אחר הושכב על הרצפה וספג בעיטות ואגרופים, לוחם צה"ל ביחידה מובחרת חטף גם הוא וביחד איתם עוד רבים אחרים. זה היה אחרי הבלגן של השלכת החפצים לכר הדשא. דקות ארוכות של מכות שחטפו אוהדי בית"ר מחברים בארגון לה פמיליה. הסיבה? גזענות חשוכה. חלק ביקשו לעודד את קשר הרכש החדש קמסו מארה, שחקן גינאי ממוצא מוסלמי. בלה פמיליה כמובן לא היו מוכנים לאפשר זאת.

את ההיסטוריה הזו כולם כבר מכירים. זה כבר הפך לריטואל קבוע – אחת לכמה שנים מתפוצצת הגזענות הזו לכדי שיאים. ואז, כאמור, צקצוקים, גינויים, הבטחות סרק. בפועל שום דבר לא באמת קורה – ארקדי גאידמק, איציק קורנפיין, אלי טביב ומשה חוגג יכולים להעיד על כך. גם לא מעט מאוהדי בית"ר, שזו לא הפעם הראשונה שהם סופגים מכות מצד מי שעל הנייר אמורים להיות חבריהם ליציע.

שר הספורט חילי טרופר הבטיח אתמול (שני) קבל עם ופייסבוק למגר את תופעת האלימותת ממגרשי הכדורגל.

טרופר אולי באמת מתכוון לכך. היום. הבעיה היא שאנחנו, אוהדים, חובבי ספורט, תקשורת, כבר לא מאמינים. זה לא אישי נגד השר טרופר. פשוט כולנו כבר שבעים מהבטחות סרק. טרופר הוא לא הראשון, ולמרבה הצער, כנראה גם לא יהיה האחרון מבין השרים, חברי הכנסת, יועצים משפטיים וראשי משטרה שמבטיח ומבטיח ומבטיח – ושם דבר לא קורה.

אולי הגיע הזמן להתעורר? להפסיק עם הסיסמאות ולעשות מעשה? לטפל באמת? ואל תגידו שזה בלתי אפשרי, או שזה אחריות של הקבוצות. בעלי הבית השונים הם האחרונים שיש להם את הסמכות, הכוח והיכולת לטפל בבריונות. זו עבודה למשטרה ולבתי המשפט ולכנסת ולשרים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר