מכללת הדסה (צילום: שחר רגב)
מכללת הדסה (צילום: שחר רגב)

מכללת הדסה: נחנך מרכז חדשנות ויזמות – "The Blender"

בתמיכתה של הרשות לפיתוח ירושלים: המכללה האקדמית הדסה חנכה השבוע את ה"בלנדר" - מרכז חדשנות ויזמות, שמטרתו לספק תשתית לטובת פיתוח מיזמים וסטארט-אפים של סטודנטים ובוגרים מהמכללה

פורסם בתאריך: 8.11.21 13:11

המכללה האקדמית הדסה חנכה השבוע את מרכז החדשנות והיזמות שלה, ה"בלנדר" (The Blender), שהוקם בתמיכתה של הרשות לפיתוח ירושלים ומטרתו לספק תשתית לטובת פיתוח מיזמים וסטארט-אפים בקרב הסטודנטים ובוגרי המכללה, כמו גם של הסגל האקדמי, ולחבר בין גורמים מובילים בתעשייה המקומית ירושלמית למכללה.

חנוכת ה"בלנדר" (The Blender), מרכז ליזמות וחדשנות של המכללה האקדמית הדסה התקיימה השבוע בהשתתפות המשנה לראש העיר פלור חסן-נחום, איציק עוזר, מנהל הפיתוח העסקי של הרשות לפיתוח ירושלים, נשיא המכללה פרופ' ברטולד פרידלנדר ושותפים ויזמים בקהילת היזמות הירושלמית בעיר.

המרכז שהוקם בתמיכת הרשות לפיתוח ירושלים כבר החל את פעילותו לפני יותר מחצי שנה והספיק לקיים תחרות מיזמים פנימית בקרב סטודנטים במכללה, שהובילה למיזם ספציפי של סטודנטיות לתואר שני בהפרעות בתקשורת שזכו למימון של 50 אלף שקלים מהמל"ג. יתרה מזאת, הבלנדר יזם שיתוף פעולה עם AtoBe האקסלרטור של עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ושגרירות ישראל בפראג, לטובת האקתון שעסק במניעת הטרדות ופגיעות מיניות בילדים.

סגנית ראש העיר פלור חסן נחום, שהיתה מעורבת בהקמת ה"בלנדר" ציינה כי "בשל אופייה המיוחד של העיר והרכב האוכלוסייה שלה, נבנים פה המודלים, כמו זה שנבנה בבלנדר, שנותנים מענה לכל קבוצות האוכלוסייה. המודלים הללו הם העתיד של מדינת ישראל ואותם יאמצו בערים נוספות במדינה".

נשיא המכללה האקדמית הדסה פרופ' ברטולד פרידלנדר: "כמוסד אקדמי שמסייע לסטודנטים מרקע שונה לממש את הפוטנציאל שלהם, בין אם מדובר בהנגשת לימודים אקדמיים, או בסיוע ותמיכה לסטודנטים לצלוח את תקופת הלימודים, בזכות הקמת הבלנדר אנחנו מתחילים לעודד ולחנך אותם גם ליזמות. המרכז הוא בעיניי חלום שמתגשם שמחזק את קשרי הגומלין בין המכללה האקדמית הדסה לעיר ירושלים. המרכז יהווה נדבך נוסף בהתפתחות ובצמיחה של המכללה שמכשירה את הסטודנטים בתחומי לימוד יישומיים ומכינה אותם לקריירה ארוכת טווח".

ד"ר טלי הדסה בלנק, מרצה בכירה המתמחה ביזמות וחדשנות, הובילה להקמת ה"בלנדר" במכללה: "בפעילות הזאת אנחנו לא לבד, הקהילה הירושלמית, החמה והעוטפת סייעה לנו רבות ואנחנו ממשיכים לשתף פעולה וללמוד מניסיונם של אחרים כדוגמת, מיכאל מזרחי, ממכללת עזריאלי, אורלי וערן ממכון לב, משה קפטובסקי מהרשות לפיתוח ירושלים ועוד. המכללה האקדמית הדסה היא מקום מיוחד, אנשים מרקעים שונים, תרבויות, שפות, דתות נפגשים ועובדים יחד על בסיס יומיומי. זה הבית שלנו והבלנדר יאפשר בהתאם את החיבורים בין אנשים בעלי תחומי ידע שונים ואולי אפילו גישות שונות ליזום ולפעול ביחד ליצירת מציאות ישראלית טובה, מכילה ותוססת על כל גווניה השונים. אני משוכנעת שמהבלנדר יצאו מיזמים פורצי דרך, חשובים ומשפיעים ברמה מקומית ירושלמית, ברמה ארצית ואפילו ברמה בין-לאומית. אני מאחלת לכולנו המשך עשייה משותפת, ערבובים מעניינים וצבעים חדשים".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר