אלי אוחנה, משה חוגג (צילומים: אורן בן חקון, ארנון בוסאני)
אלי אוחנה, משה חוגג (צילומים: אורן בן חקון, ארנון בוסאני)

דעה | אפשר גם אחרת: הליכה לפירוק היא אופציה אמיתית כדי להבריא מחדש

משה חוגג הוא לא בנאדם אמין מבחינתי, ההסכם המסתורי עם אשדוד, שהספיקה להתנער, ושלל התחקירים שפורסמו מסבכים את בית"ר. כרגע נראה שהליכה לפירוק, גם במחיר של ירידת ליגה, היא הפתרון להצלת המועדון

פורסם בתאריך: 3.2.22 17:10

יוסי, סבל מכאבי ראש תקופה ארוכה, מדי יום היה פונה לאישתו ואומר לה “מתפוצץ לי הראש", אישתו פעם אחר פעם היתה אומרת לו “מה הבעיה? קח כדור יעבור לך". יום אחד יוסי החליט שהספיק לו. הוא הלך למומחה על מנת שיאבחן את הבעיה בעקבות הכאבים החוזרים. בצילום שערך לו הרופא הוא גילה כי על יוסי לעבור ניתוח. יוסי, חשש לעבור את הניתוח ונטה לוותר על כך, אך בסופו של דבר התרצה לאחר שהרופא הסביר לו שמשככי כאבים הם רק פתרון זמני והדגיש בפניו כי חייו בסכנה.

המשל ממחיש את מצבה העגום של בית"ר – שמצבה נראה אנוש ושום פתרונות זמניים לא יעזרו לה בטווח הרחוק. בשבועות האחרונים נעשו אינספור נסיונות למצוא פתרון כזה או אחר למועדון – רכישה, הלוואות, מקדמות, קיצוצים, מכירת שחקנים ואלוהים יודע מה עוד. בסופו של דבר נמצא פתרון מסתורי כלשהו – הסכם חסוי שכולל, כך על פי הודעת בית"ר, הלוואות וקשור בדרך זו אחרת למ.ס. אשדוד של ג’קי בן זקן (שהספיקה כבר להוציא הודעת התנערות). גובה ההלוואות לא נכללו בהודעה. מה שכן ברור זו התמורה, או חלק ממנה, הזכויות על אביאל זרגרי וירדן שועה – ושוב, גם מזה אשדוד התנערה לגמרי.

אז אם זה הפתרון שיציל את בית"ר – המצב עוד יותר קשר ממה שחשבנו. נראה שחבל ההצלה הזה רק מוסיף לתסבוכות הקיימות ומערב בהן, לכאורה, עוד אנשים (בהודעת המועדון אין ולו שם אחד שהלווה כסף). את זה ניתן להוסיף לחובות (הידועים) בסך מיליוני שקלים. חוגג, כך כבר חושבים כמעט כולם, הוא הבעלים הגרוע ביותר בתולדות ביתר".

במצב הקיים, שבו רב הנסתר על הגלוי, עדיף לבית"ר ואוהדיה ללכת לפירוק. מעין תוכנית הבראה ושיקום, על מנת לבנות מועדון בריא יותר. אף איש עסקים שפוי לא ייקח את הקבוצה בתנאים הנוכחיים. ברגע שבית"ר תהיה נקייה מחובות, והרוכשים הפוטנציאליים יעמדו בתור כדי לקחת אותה ולא כמו שחוגג מציע כעת – העברת הבעלות בתמורה לבעלות מלאה על החובות, שאי אפשר לדעת עד לאן הם יגיעו בשל תביעות עתידיות אפשריות (רק שחרור הזרים באופן חד צדדי עלול לעלות בכספים רבים למועדון).

אוהדי בית"ר צריכם להבין זאת ולהפעיל לחץ על כולם – חוגג, יונגר, הבקרה התקציבית וההתאחדות לכדורגל – שהמטרה היחידה צריכה להיות הצלת בית"ר ירושלים. הדרך הטובה והבטוחה ביותר עבור כולם זה הליכה לפירוק.

ועוד קצת מחוגג: השבוע התפוצצו היחסים בין הבעלים ליו"ר אלי אוחנה. על הפרק – פיטורי אוחנה מתפקידו, וזאת בעקבות חוסר שביעות מתפקודות ועל רקע פגישה בין אוחנה לאלי טביב.

להערכתי, אוחנה מבין שחוגג בהתנהלותו פשוט פוגע באוהדי בית"ר ובמועדון ומוביל אותה לתהומות. אם אוחנה יפוטר, זה לא יהיה רע כל כך עבורו, כשהוא ימשיך לקבל שכר עד תום חוזהו ובעיקר נוכל לשמוע מה הוא באמת חושב על המתרחש במועדון ללא חשש מהבעלים לאחר תקופת שתיקה ארוכה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר