אילוסטרציה קייטנה (צילום: pixabay.com)
אילוסטרציה קייטנה (צילום: pixabay.com)

לאחר הפרסום ב"כל העיר": מחיר קייטנת אוגוסט של העירייה ירד ל-950 שקלים

בהמשך לפרסום ב"כל העיר" אודות תלונות ההורים על מחירי קייטנות הקיץ העירוניות, עיריית ירושלים נענתה לפניות והפחיתה את המחיר מ-1,200 שקלים ל-950 שקלים. יו"ר ארגון ההורים אריק קפלן: "צעד משמעותי שיסייע רבות למשפחות בירושלים"

פורסם בתאריך: 12.6.22 19:58

בעקבות תלונות ההורים על המחיר הגבוה של קייטנת אוגוסט – עיריית ירושלים הודיעה הערב (ראשון) על הפחתת העלות להורים ב-250 שקלים – כך שעלות קייטנת אוגוסט תעמוד על 950 שקלים (במקום 1,200 שקלים) ל-9 ימים.

יש לציין כי בעקבות התמרמרות ההורים, כפי שפורסם גם ב"כל העיר", פנה ארגון ההורים העירוני לראש העיר משה ליאון בבקשה להפחית במחיר של קייטנות הקיץ.
מהעירייה נמסר: "עיריית ירושלים החליטה לעדכן את מחיר קייטנת אוגוסט, למחיר של 950 שקל בלבד. זאת, לאור פניית יו"ר ארגון ההורים העירוני, ועל מנת לאפשר לילדי ירושלים להנות מפעילות חינוכית מהנה בפיקוח עירוני, מתחילת החופש הגדול ועד אמצע אוגוסט".

כידוע, כפי שפורסם, קייטנת אוגוסט תתקיים בין התאריכים 11.8-31.7 (למעט יום שישי ויום ט' באב שבהם לא תתקיים פעילות), בין השעות 16:00-8:00 עבור גני ילדים + כיתות א'-ב'.
הקייטנה תופעל על ידי המינהלים הקהילתיים ועלותה: 950 שקל.

בנוסף לקייטנת אוגוסט, תפעיל העירייה מסגרות קיץ נוספות:
ביה"ס וגני החופש הגדול – תוכנית קיץ:
בית הספר והגנים של החופש הגדול יתקיימו בין התאריכים: 21.7-3.7 (למעט ימי שישי) עבור כיתות א'-ג', בין השעות 13:00-8:00. בגנים (גילאי 3-6), תפעל התכנית בין השעות 13:00-7:30.

פעילות הבוקר (עד השעה 13:00) הינה ללא עלות. בנוסף, קיימת אפשרות לצהרון עד השעה 16:00, בעלות חודשית של 630 שקלים.

כמו כן, קיימת אפשרות לצהרון לגני ילדים בחינוך המיוחד ל-4 שבועות בחודש יולי, בעלות של 690 ש"ח עבור כל החודש.

קייטנת סוף יולי:
הקייטנה תתקיים בשבוע הרביעי של חודש יולי, בין התאריכים 28.7-24.7 בין השעות 16:00-8:00 עבור ילדי הגנים + כיתות א'-ב'. עלות הקייטנה: 490 שקלים.

הקייטנה תתקיים דרך עמותת לביא בבתי ספר ודרך המינהלים הקהילתיים בגני ילדים.

אריק קפלן, יו"ר ארגון ההורים בירושלים: "הורדת מחירי הקייטנות הינו צעד משמעותי שיסייע רבות למשפחות בירושלים. אני שמח שראש העיר נענה לבקשתי ומודה לו על הפעולה המהירה שתסייע לרבבות משפחות ירושלמיות לעבור את הקיץ בקלות רבה יותר מבחינה כלכלית. אני מקווה שצעד זה יביא לרישום גדול יותר של ילדים שייזכו לקייטנה ראויה ומעניינת".

 

 

עופר ברקוביץ, יו"ר התעוררות, יוזם קייטנות אוגוסט: "זהו ניצחון חשוב למען ילדי ירושלים ולמען ההורים העובדים. כשיזמנו את הקייטנות, עשינו זאת כדי להקל על ההורים העובדים. הלחץ הציבורי שהפעלנו בימים האחרונים עם פרסום מחירי הקייטנות עשה את שלו. העירייה צריכה להמשיך להשקיע משאבים בהורדת מחירי הקייטנות וסבסודם לטובת ההורים העובדים. נמשיך לפעול בכל הכוח למען הירושלמים כדי לוודא שהם מקבלים שירותים טובים מהעירייה".


מחפשים דירת 4 חדרים בקרית היובל? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נבל סובל

    מה עם הדתיים. למה חרדים שלמים הרבה פחות?

    רוצים שעפור יסתום את הפה של ליאון הבלון שבונה מגדלים לטובת עצמו והורס שכונות דתיות דווקא. מביא מוסיקה רועשת. עסקים שיתפסו את הרחוב ויגרמו לפקקנים, יסכנו אותנו בשריפות ורעידת אדמה , בונה ברחוב פרבשטיין בניין שיהרסו את הקרקע של השכנים ויחפו מתחת ליסודות חניה תת קרקעית בשביל שוחד לראש העיר, שיאן הסכמה להמשיך עם חניות מסוכנות בלי לדווח עליהן

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר