ברק אברמוב (צילום: אורן בן חקון)
ברק אברמוב (צילום: אורן בן חקון)

דעה | לאן את הולכת?

בתסריט א', אברמוב הופך עוד השבוע לבעלי בית"ר, בתסריט ב' - הקבוצה הולכת לפירוק ומשם להבראה. מה אתם מעדיפים?

פורסם בתאריך: 4.8.22 13:39

ברק אברמוב בטח אהב את הטעימה הזו, מנה ראשונה שהוגשה לו בכניסה לבלומפילד למשחק הסופר-קאפ הצרפתי. כמה מאוהדי בית"ר חגו סביבו, פצחו במזמורי הלל, הכתירו את המשיח החדש – כן, כן, אל תהרסו את המסיבה, ידוע בהחלט שבעתיד הם עוד כנראה יקללו אותו, אבל למי אכפת עכשיו?


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אברמוב נוטה להקפיד על לבוש בצו האופנה, מדי פעם אאוטפיט של כובע או שרשרת, עושה רושם שהוא באופן כללי  ממעמד הסלב, הקטע עושה לו את זה. כעת הכל אמור לקרות לו בממדים הרבה יותר גדולים, זה כבר לא ג'פניקה, זה ביג אין בית"ר, חתיכת קפיצה ממגרש המשחקים הצנוע של בני יהודה. מדובר במסלול קידום ושדרוג שאחרים כבר עשו לפניו – אברמוב הוא סוג של עמית כהן, שי קונסטנטין.

כולם מחכים ליום רביעי הקרוב כדי לדעת אם כל הסיפור אכן יאושר. נדמה כי אברמוב מוכן להפוך עולמות כדי שזה יקרה. זו עסקה שמבחינה ספורטיבית נראית קטסטרופה עבורו, וגם כלכלית ודאי איננה משתלמת, אלא אם ימומשו תוכניות הבנייה בבית וגן. העניין עם בית וגן, שהנושא הזה נשאר תמיד ברובד עקרוני, פילוסופי. כל מי שנכנס לבעלות על בית"ר מזהה פוטנציאל, אך לבסוף דבר לא קורה. בבית וגן לא צומחים מגדלים כל כך מהר, מזל שאברמוב מתלהב לפחות ממוד הסלב.

כך או אחרת, לא בטוח שיש מה להיות בלחץ לקראת יום רביעי הבא. יש מצב שכל הדיון הוא בכלל משחק סכום אפס עבור בית"ר. נדמה כי מדובר בעיקר באינטרס משותף של אברמוב ושל משה חוגג – הראשון מת לקנות, השני חייב למכור – אך לבית"ר עצמה זה לא ישנה הרבה. נניח שהעסקה לא תאושר, שהכל יקרוס והסידור העסקי בין חוגג לאברמוב יתבטל. אוקיי, נו אז? בית"ר בכל מקרה לא תתבטל.

בית"ר לא זקוקה לאברמוב כדי להתקיים. זה אברמוב שלהוט מסיבותיו שלו להיכנס לתמונה. בלעדיו, בית"ר תמיד יכולה להגיע לפירוק ומשם להבראה. זו ברירת המחדל: אופציית פירוק, עולם ללא חוגג וללא אברמוב – בכלל לא רע בתור תוכנית ב'. ואולי בכלל היה טוב יותר אם זו היתה תוכנית א'.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר