היערכות המשטרה לאיטום בית המחבל בג'בל מוכבר (צילום דוברות המשטרה)
(צילום דוברות המשטרה)

בעקבות התראה ביטחונית: נעצר חשוד בתכנון פיגוע בעיר

המצב הביטחוני הנפיץ בעיר נמשך: לפי חשד המשטרה והשב"כ - החשוד, תושב השטחים, תכנן לבצע פיגוע בירושלים. הוא נעצר אחרי מרדף משטרתי בבית צפאפא

פורסם בתאריך: 13.8.17 18:27

כוחות משטרה יחד עם שירות הביטחון הכללי פעלו לפני כשעה בדרום העיר בעקבות התראה ביטחונית שהתקלה והובילה לאיתור חשוד בבית צפאפא, החשוד אותר ונעצר לאחר מרדף משטרתי. לפי חשד המשטרה והשב"כ האדם שנעצר, תושב השטחים, תכנן לבצע פיגוע בירושלים. החשוד אותר על ידי כוחות הביטחון, נעצר ופונה לבית החולים שערי צדק.

מעצרו של החשוד מגיע על רקע המצב הביטחוני בעיר שעדיין מתוח. רק אתמול, שבת, התרחש פיגוע דקירה בדרך בר לב.  מאבטח אזרחי, ערבי נוצרי, נפגע באורח קל בכתפו, כשמחבלת שהגיעה עם סכין בידה לכיוונו דקרה אותו.עוד לפני כן ניסתה המחבלת לדקור עובר אורח חרדי. כוח משטרה ומג"ב, שהיה מוצב במקום, זיהה את האירוע והגיב במיידי. הכוח צמצם טווח לכיוונה והשתלט עליה. המחבלת נעצרה והועברה לחקירה ביחידה המרכזית, עד כה היא לא משתפת פעולה עם המשטרה.

משטרה (צילום: גיל כהן מגן)

(צילום: גיל כהן מגן)

במשטרה ציינו כי "כלל הממצאים העולים מהחקירה עד כה מצביעים על כוונה ברורה של המחבלת והיא לפגוע בחפים מפשע. המחבלת שהגיעה לאזור כשהיא חמושה בסכין פגעה באזרח באמצעותו וזמן קצר קודם לכן ניסתה לפגוע באזרח אחר. הודות לתגובה מהירה של אזרחים והכוחות הפרוסים במקום היא נוטרלה תוך זמן קצר ובכך נמנעה פגיעה בנוספים. פריסת הכוחות המתוגברת בשטח, הן במערב והן במזרח העיר, נמשכת מזה תקופה ארוכה והיא נועדה למנוע ולסכל כל נסיון של כל גורם לפגוע בחפים מפשע. התגובה המהירה, המיידית והנחושה של הכוחות היום בשטח היא פועל יוצא של ההיערכות המבצעית בכלל גזרת ירושלים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר